TAK DLA GIMNAZJUM


Gość

/ #216

2015-12-19 01:52

Swiadomość polskich dzieci w dobie dzisiejszych realiow poszła tak dalece, że rewersyjność szkolnictwa przedlicealnego w chwili obecnej wydaje się bezpodstawna, tym bardziej, że reforma przeprowadzona na początku lat dwutysięcznych kosztowała państwo i jego młodych obywateli bardzo dużo trudu i ofiar.
Teraz po blisko 16-15 latach praktyki, gdy wszystko wydaje się opanowane i pracuje coraz lepiej, znowu chcemy wprowadzić chaos, panikę i nowość, której na zasadzie prób i błędów będą zarówno władze szkole, nauczyciele i rodzice musieli uczyć się od nowa.
Jeśli państwu polskiemu zależy na młodym dobrze wykształconym pokoleniu, to wprowadźcie zmiany programowe, o których mówicie, a pieniądze przeznaczone na reformę zużytkujcie na korzyść ucznia i szkoły, zainwestujcie w nową technologię i metody nauczania w szkole.
Zreformujcie testy gimnazjalne, podnieście poprzeczkę zdawalności egzaminów maturalnych i nie fundujcie uczniom podręczników do nauki języków obcych, w których to uczeń nie może robić notatek tylko przepisuje wszystko do zeszytu - spowalnia to proces uczenia się a wręcz cofa,

Zróbcie solidną analizę każdego przedmiotu i niech w końcu się tym zajmą specjaliści z prawdziwego zdarzenie, którzy czynnie zajmują się kształceniem młodego pokolenia Polaków i mają w pełni uzasadnione uwagi.