Do: Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców ; Komendanta Głównego Straży Granicznej . Apelujemy o pobyt humanitarny dla rodziny z Ukrainy mieszkającej w Legnicy od 2015 roku.

Komentarze

#3404

trzeba pomagać dobrym ludziom.

(Opoczno, 2019-02-18)

#3407

Nie zgadzam się z decyzją Władz Polskich.To jest nie humanitarne ,Proszę wziąść pod uwagę chociażby te biedne dzieci,które przechodzą w tej chwili makabrę i strach spowodowany waszymi przepisami.Ta rodzina powinna zostać w Polsce na stałe.Kaźdy człowiek ma prawo wyboru gdzie chce zostać.Tak jest wszędzie w Europie.Ta rdzina świetnie radzi sobie ,nie korzysta z pomocy Państwa,Kupili sobie mieszkanie ,nie musieliście im nic dawać.Proszę o uwzględnienie mojej petycji.Z poważaniem ,Danuta. BORK. Berlin 17.02 .2019

(Berlin, 2019-02-18)

#3410

Podpisuję tą petycję, ponieważ każdy ma prawo godnie i bezpiecznie żyć, a o losach ludzi nie powinno się decydować za ich plecami, bez szans na obronę.

(Radom, 2019-02-18)

#3417

Podpisuję bo tylko tym można obalić głupie argumenty wywiadu środowiskowego o deportacji przydatnych, mądrych ludzi!!! Czyżby w Straży Granicznej pracowali tylko ludzie pełni bezzasadnych uprzedzeń i bez empatii do wszystkiego co inne??? Całe szczęście że nie zażądali wspólnego picia alkoholu w ramach asymilacji sąsiedzkiej!!! Czy aby wszyscy w wydawaniu tak bzdurnych opini o tej rodzinie są zdolni do pełnienia tej odpowiedzialnej pracy? Może by od niej trochę odpoczęli???

(Tarnów, 2019-02-18)

#3422

Wyslanie tej rodziny z powrotem na Ukraine jest nieludzkie i antypolskie. To nie jest styl ani standard, ktory powinien byc w Polsce propagowany. Wstyd wielki, ze w ogole znalezli sie urzednicy, ktorzy probuja przeprowadzic w tym przypadku procedure deportacji.

(Warszawa, 2019-02-18)

#3423

Dzieci chodzą do szkoły rodzina pracuje

(Gdynia, 2019-02-18)

#3425

A co z polityką prorodzinną? Lepiej wydalić wszystkich nierobów!!

(Gdynia, 2019-02-18)

#3427

Stremlau

(Londyn, 2019-02-18)

#3431

Podpisuję ponieważ uważam że Ci ludzie powinni zostać w Polsce. Pracują, płacą podatki, posyłają dzieci do szkoły i to powinno wystarczyć.

Ja też nie znam swoich sąsiadów.

(Nuneaton, 2019-02-18)

#3445

Podpisuje, poniewaz uważam ze maja jak najbardzoej prawo do pozostania w domu. Dom stworzyli w Polsce , zyja i pracuja a na kawe ja do sasiadow tez nie chodze a nawet nie mam ochoty sie z ludzmi widywac...

(Zawada, 2019-02-18)

#3455

Podpisuje, bo jestem czlowiekiem. To sie nie miesci w glowie, co przeczytalem.....Jakies fobie "dobrych katolickich sasiadow " wylazly na wierzch. Smutne, tragiczne ,zenujace...

(Toronto, 2019-02-18)

#3462

Ta rodzina zasluguje na staly pobyt w Polsce! P.S. Ja tez nie chodze na kawe do sasiadów.

(Rzeszów, 2019-02-18)

#3465

Nie można tak bezdusznie krzywdzić ludzi, dzieci! Czy urzędnicy nie maja żadnej empatii?! I nie myślą logicznie,bo jak to możliwe, że Państwu polskiemu nie zależy na wartościowych i pracowitych osobach, jeszcze przy takim niskim poziomie urodzeń w Polsce?
Osoby decyzyjne w tej sprawie działają nie tylko bez serca ale i na niekorzyść kraju. Nie ma żadnego argumentu, który
usprawiedliwiłby decyzję o deportacji!
K.M.

(Kraków, 2019-02-18)

#3466

Porządna Rodzina.
Abstrachując od tego takie uzasadnienie jest niedopuszczalne (a wręcz KRETYŃSKIE), a cała akcja przypomina mi akcję pań "od żarówek" u mechanika samochodowego

(Wrocław, 2019-02-18)

#3475

Podpisuję, ponieważ należy dostrzec pozytywy, zaangażowanie rodziny w życie lokalnej społeczności,a także wesprzeć rodzinę,która autentycznie sama chce na siebie zapracować,a nie oczekuje pomocy Państwa.

(Tarnów, 2019-02-18)

#3481

1. Nie zagadzam się z uzasadnieniem
2. Z artykułu w onecie wynika że rodzina ta nie pobiera żadnych swiadczeń on Państwa Polskiego - więc dlaczego nie mieliby zostać w Polsce
3. Dzieci się dobrze uczą, rodzice pracują - lepszej asymilacji chyba nie można osiągnąc
4. Płacą podatki w Polsce

(Kędzierzyn Koźle, 2019-02-18)

#3483

Podpisuję, bo razem ze swoją rodziną przed około trzydziestu laty byliśmy w podobnej sytuacji. Wróciliśmy po kilkunastoletnim pobycie do kraju i jestem przekonany, że ta rodzina, o ile to będzie możliwe, wróci do swojej ojczyzny.

(Warszkowo, 2019-02-18)

#3485

Podpisuję, ponieważ pobyt humanitarny, dla mnie, jest oczywisty, a zarzuty są absurdalne. Anulowanie tak bzudurnej decyzji powinno nastąpić natychmiast

(Warszawa, 2019-02-18)

#3487

postepowanie urzednikow jest nieludzkie, przeczy czlowieczenstwu.

(London, 2019-02-18)

#3494

to skandal

(Warszawa, 2019-02-18)

#3496

W Polsce brakuje ludzi a wyrzuca sie tych ktorzy sami na siebie zarsbiaja. Lepsi sa pijacy i menele ktorzy nie pracuja tylko zyja z xasilkow.

(Gdynia, 2019-02-18)

#3499

To niehumanitarne. Brak empatii. Brak słów...

(Bezrzecze, 2019-02-18)

#3503

Ja tez nie chodzę do sąsiadów na kawę bo mam kawę w domu a po drugie nie każdego trzeba lubić wogole co za kretyn wymyślil taki głupi wywiad środowiskowy

(Czerwionka-Leszczyny, 2019-02-18)

#3511

Jak można tak traktować normalnych ludzi? Niech funkcjonariusze straży granicznej się wypowiedzią na temat swoich pogawedek przy kawie u sasiadów

(Lublin, 2019-02-18)

#3514

Decyzja urzednika odpowiedzialnego za stworzenie problemu wymaga sprawdzenia kompetencji tej osoby . Konieczne byloby przeanalizowanie innych decyzji, jakie podejmowali urzednicy w innych sprawach

(Sienno gmina Dobrcz, 2019-02-18)

#3516

Ponieważ powód jest absurdalny! A o całej rodzinie ( szczególnie dzieciach) jest głośno w mieście właśnie z powodu właśnie ich stymulacji i aktywności!!!

(Legnica, 2019-02-18)

#3521

Nie jest mi to obojetne

(Kraainem, 2019-02-18)

#3528

Też nie chodzę na kawę do sąsiadów :-)

(Warszawa, 2019-02-18)

#3534

Ponieważ deportacja tych ludzi to jak wzięcie psiaka ze schroniska a potem wyrzucenie go na bruk.

(Pszczółki, 2019-02-18)

#3537

Ten kraj nie ma sumienia żeby coś takiego robić... Powodzenia dla tej rodziny ! <3

(Legnica, 2019-02-18)

#3539

Każdy ma prawo mieć bezpieczny dom i żaden człowiek nie jest "nielegalny".

(Berlin, 2019-02-18)

#3541

Też nie chodzę do sąsiadów na kawę. Bo po co? Szanuję ich prywatność. A może przeszkadza to, że pracuję. Powinienem przejść na rentę socjalną? Też mnie wyrzucicie?

(Józefów, 2019-02-18)

#3543

My (Polacy) też mieszkamy zagranicą i nikt Nas w taki nieludzki sposób nie traktuje jak właśnie Nasze polskie państwo postąpiło z tą rodzina.

(Aalesund, 2019-02-18)

#3544

ponieważ jestem Katolikiem, Chrześcijaninem tego uczył mnie Chrystus każdemu należy sie szacunek i miejsce na świecie a Polska jest gościnnym krajem i jest w niej miejsce dla każdego człowieka

(Mysłowice, 2019-02-18)

#3546

Podpisuję ponieważ to są wartościowi ludzie z dziećmi, którym Państwo Polskie
powinno pomóc!! Zbigniew KILAR

(Wrocław, 2019-02-18)

#3552

Z opisu sytuacji wynika ,że to porządni ludzie.
Takich nam potrzeba. Zdrowia, wytrwałości i powodzenia.

(Studniska Dolne, 2019-02-18)

#3554

uważam, że deportacja tej rodziny jest niehumanitarna i nieetyczna, to odmowa podstawowych praw człowieka. Ja też nie chodzę do sąsiadów na kawę, nie mam takiego zwyczaju

(Świętajno, 2019-02-18)

#3562

Zyjmy w zgodzie i w milosci . Pozwolmy by ta rodzina byla szczesliwa. Polska jest wystarczajaco duza by pomiescic wszystkich dobrych ludzi. Ja mowie- TAK

(Stargard, 2019-02-18)

#3564

To ważne

(Oleśnica, 2019-02-18)

#3565

Nikt nie reaguje na imigrantow, ktorzy przyjezdzaja i tylko korzystaja z zasobow naszego kraju, natomiast uczciwie zyjaca rodzine, ktora znalazla u nas swoj azyl sie wygania. Wstyd. Zycze duzo szczescia calej rodzinie i pomyslnego rozwiazania sprawy!

(Poznań, 2019-02-18)

#3569

Jeżeli podjęcie pracy przez rodziców i dobre wyniki nauczania dzieci nie są dowodem asymilacji, to co?

(Murowana Goślina, 2019-02-18)

#3572

Podpisuję ponieważ uważam, że należy zwalczać idiotyzmy w Polsce.

(Kitchener, 2019-02-18)

#3576

To nieludzkie deportowac ta rodzine.

(Warszawa, 2019-02-18)

#3580

to skandal

(Biskupiec, 2019-02-18)

#3582

Nie zgadzam się na deportację z powodu niechodzenia rodziny do sąsiadów na kawę.
Jestem Polką i też nie chodzę na kawę do swoich sąsiadów bo nie mam takiej potrzeby.

(Gdańsk, 2019-02-18)

#3586

Proszę pozwolić rodzinie Kopyschczyk zostać w Polsce. Absurdalnym jest zarzut że nie chodzą na kawę do sąsiadów. Mając tak liczną rodzinę nie mają czasu na rozrywki, nawet na tak proste jak wizyta u sąsiadów. Trzeba pozwolić tej rodzinie mieszkać w Legnicy, ich nowym domu.

(Gdynia, 2019-02-19)

#3589

Urzędnicy i decydenci, nie czyńcie hańby wobec uczciwych rodzin, piętnujcie patologie.

(Gdańsk, 2019-02-19)

#3591

Dobra pracowita rodzina...

(Ruda Śląska, 2019-02-19)

#3592

Podpisuję ponieważ ta rodzina na to zasługuje .

(Pabianice, 2019-02-19)

#3599

Jesli tylko powodem deportacji jest nie chodzenie na kawe to jest poprostu glupie.Ja tez nigdy nie bylam.na kawie u sąsiadów i co tez mnie wyrzuca z Polski?.A oni dlaczego są gorzej traktowani bo z Ukrainy?Tak nie można to też ludzie Są.My jak wyjeżdżamy za granicę to z byle powodu nas nie wyrzucają a dlaczego Polacy są tak okrutni wobec innych.

(Siemianowice slaskie, 2019-02-19)