List Otwarty Ojców Przeciwko Łamaniu Ich Więzi z Dziećmi

Komentarze

#1

Podpisuję, ponieważ nie rozumiem przyczyn, dla których obecny system bezprawia działający w tym kraju, traktuje rodziców dzieci w sposób nierówny i dyskryminujący. Nie godzę się z sytuacją, w której do tej pory mamy sfeminizowane sądownictwo, które powinno być od lat zlustrowane, zreformowane i przede wszystkim stać realnie na straży dobra dziecka, ale aby tak było , to najpierw należy prawidłowo rozumieć pojęcie dobra dziecka. Każde działanie, w którym "amputuje" się dziecku jednego z rodziców, nie ma nic wspólnego z dobrem dziecka. Dzisiaj w kraju zwanym Polską, najlepsi ojcowie przez "tfu sądy" traktowani są gorzej, niż najgorsze matki ! Dlaczego? Bo póki są bezkarni to będą orzekać tak jak im się podoba, w wyniku czego dochodzi także do wielu samobójstw, bo nie sposób zrozumieć absurdów, kiedy przez lata psychika ludzka doprowadzana jest do granic wytrzymałości, zwłaszcza gdy granice te są przekraczane, mimo że jak pisała sama Nałkowska w okresie dwudziestolecia międzywojennego, przekraczać tych granic nie wolno! "....musi coś przecież istnieć, jakaś granica, za którą nie wolno przejść, za którą przestaje się być sobą." Aleksander Batycki, ojciec który podpalił się 29.04.2022 roku przez Sądem Rejonowym w Przemyślu, czy też Piotr Grzonka z Zabrza, poszukiwany wstępnie jako zaginiony także przez Policję, jak się potem okazało popełniwszy samobójstwo w Barcelonie, zostawiwszy list z wyjaśnieniem dlaczego, to tylko znikomy zakres tych sytuacji tragedii ludzkiej, jakie miały miejsce w minionym roku czasu, a o innych sytuacjach takim jak rozszerzone samobójstwa całych rodzin, gdy prawo nie działa dając gwarancję dzieciom równego dostępu do Mamy i Taty po rozstaniu - czasami opowiedzą nawet media głównego ścieku. Ojcem zostałem w wieku 29 lat, a więc dość późno, z uwagi na to, że chciałem być w pełni gotowy do tej funkcji, jak i chciałem najpierw mieć zapewnioną w minimalnym stopniu przyszłość dla dziecka (tzw. lepszy start życiowy, aniżeli ja miałem), a dopiero potem być współuczestnikiem nowego życia mojego potomka. Dziś - biegam po sądach jak zwierz, ciągany aby udowadniać na każdym kroku, że nie jestem jednorożcem, tylko dlatego że strona przeciwna wniosła wniosek, w którym napisała że jestem. Dziś - zamiast odkładać dalsze środki finansowe na przyszłość swojej córeczki (naukę, studia, zainteresowania, pasje, wycieczki), zmuszony jestem opłacać "togową mafię" która napędza wzajemnie miliardowy biznes okołorozwodowy, robiąc z byle sprawy, sześć innych spraw, ściągając haracze za reprezentowanie w każdej z nich, co jest kpiną i czymś , co nie ma związku z człowieczeństwem w państwie prawa, no ale od lat w takim państwie nie żyję. Dziś - dziecko moje żyje z alienatorką, która uważa, że wolno jej wszystko, która niszczy dziecko psychicznie, a gdy już zniszczy i starać się więcej nie musi, to przecież twierdzi, że dziecko samo wyraża swoją wolę, ale to tak jakby zapytać jeńca torturowanego wcześniej latami w niewoli pod lufą karabinu, jak mu się żyje, czy dobre ma warunki i czy wrogie wojsko w niewoli którego przebywa, dobrze go traktuje (każdy z nas wie, co ów jeniec odpowie chcąc przeżyć i nie zezłościć oprawcy). W identycznej roli, dzisiaj występuje tysiące dzieci tego kraju, nad których losem My Ojcowie Rzeczpospolitej pochylamy się szeregiem działań społecznych i nigdy nie zaprzestaniemy, dopóki, dopóty dzieci nie będą traktowane podmiotowo i dopóty nie będzie im zagwarantowany równy dostęp do Mamy i Taty, a wszelkie próby ingerencji w te prawa, nie zostaną surowo i skutecznie penalizowane ! Dziś, także wiele mówi się o demografii, ale to nie żadne 500 plus, nawet gdyby było płacone w walucie Euro - nie rozwiąże tego problemu (działa w większości na patologiczne rodziny, gdzie występuje nałóg - jako wsparcie finansowe tychże patologii i tam tylko po to rodzą się dzieci, które cierpią na starcie). Dziś - świadomi sytuacji tego bezprawnego "grajdołu" OJCOWIE - nie decydują się mieć dzieci jak i nigdy nie zdecydują się na żadne małżeństwo, które jedynie jest w stanie pozbawić ich w ciągu tygodnia wszystkiego, do czego doszli ciężką pracą przez lata. Żaden świadomy mężczyzna, także nie zdecyduje się na dziecko, świadomy tego, że jakiś przestępca w todze czy też zaburzony drugi rodzic, uzurpuje sobie jedyne prawo do bycia właścicielem dziecka, tym samym wymazując drugiego rodzica z życia dziecka, działając tym samym zupełnie bezkarnie na szkodę drugiego rodzica, ale przede wszystkim samego dziecka. I tak można by pisać w nieskończoność o absurdach panujących w kraju nad Wisłą, w centrum Europy, ale po co? Przecież władni tego kraju i tak mają ten głos prawny za nic, a suwerena traktują jako zwykły plebs, który jak stado baranów ma się udać jedynie w dniu wyborów do urny, na tym kończąc swoją rolę, jak i głos w narodzie.

JAROSŁAW SAWCZENKO (Starogard Gdański, 2023-05-05)

#3

Moje dziecko jest od przeszlo 3 lat ofiarą przemocy fizycznej i psychicznej oraz ja i moja rodzina pomimo opieki naprzemiennej zasądzinej przez sąd jesteśmy całkowicie wyalienowani z życia dziecka, a system państwowy jest całkowicie bezskuteczny wobec Alienacji Rodzicielskiej.

Grzegorz Małecki (Błonie, 2023-05-05)

#4

Podpisuję ponieważ jestem ofiarą alienacji rodzicielskiej nie widziałam swoich dzieci cztery lata.

Andrzej Świętlicki (Trzciany , 2023-05-05)

#5

Jestem poddany izolacji od Dzieci przez ich matke

Piotr Curzytek (Rzeszów, 2023-05-05)

#7

Podpisuję petycję ponieważ zależy mi na dobru dzieci i ich zdrowiu psychicznym.

Krzysztof Lubowicki (Kostry Noski, 2023-05-05)

#8

Sam jestem ojcem alienowanym

Paweł Łoboda (Brodnica , 2023-05-05)

#9

Mam syna ktorego poddaje się alienacji rodzicielskiej i zależy mi na nim mimo wszystko.

Tomasz Palij (Koszalin , 2023-05-05)

#11

Alienacja rodzicielska to deprecjonowanie i przedstawianie drugiego rodzica w złym świetle. To ograniczanie kontaktu i izolowanie dziecka od drugiego rodzica. Alenacja to zakazywanie dziecku swobodnego mówienia i wyrażania miłości do drugiego rodzica. To odcinanie drugiego rodzica od informacji dotyczących dziecka. To zmuszanie dziecka do odrzucenia i nienawiści do drugiego rodzica. Alienacja to usuwanie drugiego rodzica z życia dziecka, niszczenie zdjęć i pamiątek. To manipulowanie uczuciami, przekupywanie dziecka w celu zakłucenia relacji z drugim rodzicem. To wpajanie dziecku poczucia winy za miłość do drugiego rodzica, za potrzebę spędzania z nim czasu. Alienacja to indukowanie dziecku strachu przed drugim rodzicem. Alienacja to bestialskie pranie muzgu dziecka. Alienacja jest wyrafinowaną formą przemocy psychicznej.

Piotr Jarzyński (Poznań , 2023-05-05)

#12

ALIENACJA RODZICIELSKA jest NISZCZENIEM NATURALNYCH WIĘZI pomiędzy dzieckiem, a rodzicem poprzez izolowanie lub deprecjonowanie rodzica w oczach dziecka.

https://www.facebook.com/Lech.Osikowicz/posts/pfbid0mv8mXi3v4ay53Wq3bEv1RR5qZGq8inJwKseHQ99bs3YNNN2nYnRSJvNEypUnVT4zl

Komentarz do AR:
Dziecko posiada prawo do obojga rodziców, do odebrania od nich miłości, opieki i wychowania.
Izolowanie najczęściej określane jest w języku prawniczym jako:
- ograniczenie kontaktów,
- uniemożliwianie kontaktów.
Deprecjonowanie rodzica w oczach dziecka może odbywać się szczególnie poprzez:
- podważanie AUTORYTETU rodzica,
- wpajanie albo utrwalanie w dziecku STRACHU do rodzica,
- wpajanie albo utrwalanie w dziecku NIENAWIŚCI do rodzica,
- wpajanie albo utrwalanie w dziecku POGARDY do rodzica.
AR może dotyczyć jednego rodzica lub oboje rodziców.
Izolować lub deprecjonować oboje rodziców mogą organa państwowe (odbieranie dzieci, domy dziecka, adopcje, ograniczanie władzy rodzicielskiej, kuratorzy) lub członkowie ich własnych rodzin.
Na skutek alienacji rodzicielskiej dziecko traci kontakt i wsparcie w rozwoju także od całej rodziny rodzica izolowanego lub deprecjonowanego.
Izolowanie lub deprecjonowanie zadaje natychmiastowy ból psychiczny rodzicowi w postaci:
- załamań nerwowych,
- depresji,
- ciągłego silnego stresu,
- bankructw,
- samobójstw
- chorób psychicznych, itp.
Załamania nerwowe, depresje i stres mają przyczynę w tym, że dorosły człowiek musi podjąć nadludzki wysiłek przeciwdziałania takim niekorzystnym sytuacjom, jak:
- drugi rodzic lub inny opiekun źle wychowa dziecko,
- należy podjąć niewolniczą pracą na alimenty pod zagrożeniem więzienia i licytacji, przy czym nikogo nie będzie interesowało zdrowie psychiczne i fizyczne tego pracującego rodzica oraz zmieniająca się sytuacja na rynku pracy,
- cierpi cała rodzina tego rodzica, a szczególnie jego rodzice, czyli tęskniący dziadkowie dziecka, często chorzy lub umierający, ale także w pełni sił, gotowi do opieki, wychowania i przekazania miłości dla wnuków, pozbawieni tego właśnie co dla nich wtedy jest najważniejsze.
Izolowanie lub deprecjonowanie może zadawać dziecku natychmiastowy ból psychiczny w postaci:
- tęsknoty za rodzicem,
- ciągłego silnego stresu np. związanego z ciągłym zadawaniem sobie pytania dlaczego jestem dzieckiem złego rodzica,
- zaburzeń psychicznych,
- słabych wyników w nauce,
- braku odczuwania satysfakcji z własnych osiągnięć,
- depresji,
- samobójstw, itp.
Izolowanie lub deprecjonowanie może zadawać dziecku odsunięty daleko w czasie ból psychiczny i fizyczny, jako skutek złego wychowania. Chodzi o takie skutki w życiu dorosłym, jak:
- nieumiejętności założenia własnej rodziny,
- nieumiejętnością zapracowania samemu na własną wolność,
- konieczność życia jako pasożyt, który nie produkuje żadnych społecznie użytecznych dóbr,
- konieczność kradzieży lub wybierania marksistowskiej władzy organizującej systemową kradzież,
- ciągła zazdrość dla innych, bogatszych i z rodzinami i dziećmi,
- depresje,
- zaburzenia psychiczne,
- przestępstwa,
- samobójstwa, itd.

Ocena prawna AR:
Ze względu na to, że przy AR b. często występuje BÓL (u dziecka lub rodzica), NEGATYWNA SATYSFAKCJA sprawcy AR oraz zawsze występują rozciągnięte w czasie tragiczne skutki w rozwoju i psychice u dzieci i różne tragiczne skutki u izolowanych rodziców, należy doprowadzić do tego, żeby Alienacja rodzicielska była w prawie uznawana za znęcanie się, alternatywnie poprzez:
1. wydanie rozporządzenia ministra, żeby traktować AR jako przestępstwo znęcania się w rozumieniu już istniejącego paragrafu 207 kk,
2. modyfikację paragrafu 207 kk. i wymienienie w nim AR, jako czynu podlegającego karaniu za znęcanie się psychiczne.

Alternatywnie, można uchwalić nowe przestępstwo Alienacji rodzicielskiej - bez odwołania się do przestępstwa znęcania się 207 kk. Kiedyś w latach chyba 50-tych wprowadzono przestępstwo znęcania się, to teraz też przecież można wprowadzić nowe przestępstwo.

Wyobrażam sobie taki paragraf:
"Kto niszczy naturalne więzi pomiędzy rodzicem, a dzieckiem poprzez izolowanie lub deprecjonowanie rodzica, ten podlega karze do 10 lat pozbawienia wolności."

Lech Osikowicz (Kraków, 2023-05-05)

#13

Mój partner ma właśnie taki problem i nic nie może zzdziałać w tej sprawie. Jest bezsilny na manipulację dziećmi przez jego byłą żonę.ogromne Alimenty nie są przeznaczane na dzieci

Katarzyna Wrońska (Radomsko, 2023-05-05)

#14

Sam byłem obiektem alienacji rodzicielskiej i ofiarą polskich sądów

Maciej Lech (Warszawa, 2023-05-05)

#15

Nie godzę się na brak równouprawnienia. Wszyscyy domagają sie równouprawnienia wzgledem zarobków, pracy i polityki. Niestety niezauważają alienacji rodziców płci męskiej. Udaje się, że problem nie istnieje. Mimo odmiennnej sytuacji osobistej nie zgadzam się na traktowanie mężczyzny jako gorszego rodzica.

Marek Naumienia (Zielona Góra , 2023-05-05)

#16

Sąd przez 12 lat wspierał izolacje dziecka ode mnie co doprowadziło do zerwania więzi i całkowitego braku kontaktu z córką

Marek Silwanowicz (Lasów, 2023-05-05)

#17

Moje dzieci zostały poprawane przez matkę z ich miejsca zamieszkania i wiedzy do innego miasta. Wypisała ich bez mojej wiedzy i zgody z przedszkola i szkoły. Mimo to sąd nie dopatrzył się nielicznego złego w takim postępowaniu i powierzył jej opiekę nad trójką naszych dzieci w ich nowym miejscu zamieszkania. Powołane biegłe były bardzo stronie na korzyść matki dzieci.

Michał Chojnacki (Banino, 2023-05-05)

#18

Doświadczam alienacji rodzicielskiej i nie umiem dłużej znosić widoku cierpienia moich dzieci.

Julian Karewicz (Michałowice , 2023-05-05)

#20

Podpisuje ponieważ jestem alienowaną babcia, która wychowała wnuka od urodzenia przez 11 lat. A teraz wnuka ma matka i zabrania kontaktu z dziadkami i cała naszą rodziną.

Bożena Tomczyk (Kraków , 2023-05-05)

#22

jestem w takiej sytuacji. Od 6 lat nie widuje córki. Nie mam z Nią nawet możliwości porozmawiania przez telefon.

Wojciech Kiewlicz (Kartuzy, 2023-05-05)

#23

W Polsce panuje brak równouprawnienia przez co ojców traktuje się jako zło konieczne przy wychowywaniu dzieci i sprowadza się ich do roli bankomatów. Takiej Polski dla naszych dzieci nie chcemy.

Artur Waś (Warszawa, 2023-05-05)

#24

Znam sytuacje dzieci i ojców w polskich gownosądach

Jarek Orliński (Warszawa , 2023-05-05)

#25

Też jestem ojcem i są mi odbiera e prawa do widzenia z dziećmi

Paweł Majewski (Grodzisk Mazowiecki, 2023-05-05)

#27

Polska znoszczyla moja wiez z corka.

Piotr Grześków (Nowa Sól , 2023-05-06)

#29

To bardzo ważny problem.

Michał Grzymala-Kazlowski (Warszawa, 2023-05-06)

#30

Jestem alienowanym ojcem.

Daniel Zaprawa (Warszawa, 2023-05-06)

#33

Od 3 lat moja córka jest bezprawnie izolowana od osoby ojca i całej rodziny ojczystej. Wielokrotnie informowany o tym fakcie Sąd rodzinny w Poznaniu, obecnie w Gnieźnie nie robi nic by przerwać przemoc alienacji rodzicielskiej. Nieskutecznie poucza matkę dziecka od niemal 3 lat.

Grzegorz Wiśniewski (Komorniki, 2023-05-06)

#35

Ponieważ dotyka mnie taki problem .
Sąd rejonowy w Złotoryi , na czele z Prezesami Tomasz Popiel i Joanna Nierzewska - Sosa ,którzy znają się prywatnie z byłym szwagrem Piotrem S .
Łamią prawo ,konstytucję udając ,że nic złego się nie dzieje .
Pozbawiają mnie Dzieci ,a za tym również idzie próba pozbawienia mieszkania .

Ireneusz Merunowicz (Chojnów , 2023-05-06)

#36

1. Dzieci pozbawione kontaktu z tatą są bardziej nieśmiałe i wycofane.
2. Obecność taty obniża poziom agresji.
3. Aktywny udział ojca w wychowaniu córek zmniejsza ryzyko uzależnień w przyszłości.
4. Nieobecność ojca wpływa na chemiczne zmiany w mózgu.
5. Brak ojca upośledza inteligencję emocjonalną i zdolność nawiązywania relacji.
Każdy chłopiec potrzebuje ojca, który będzie go wspierał "prześle mu program życia" - pokaże, co znaczy być mężczyzną . Jest to wspaniały przywilej ojca i najlepszy prezent, jaki ojciec może podarować synowi . Jest szczególna więź pomiędzy ojcem i synem, a dla chłopca jest to wielka radość, gdy ojciec pochwala jego postępowanie.
Оjcowie posiadają szczególny sposób interakcji z synami, co należy do kategorii "męskiego społeczeństwa". Ojciec odgrywa rolę osoby, przez którą chłopiec nawiązuje relację ze światem zewnętrznym, z wszystkimi jego okropnościami i niebezpieczeństwami . Kiedy syn wkracza w dorosłość, potrzebuje wsparcia i przeświadczenia, że jest w stanie zrobić wszystko. 

Robert Lewandowski (Kuźnica, 2023-05-06)

#40

Przemoc alienacji jest w moim Kraju powszechna i jest agresją z którą się nie zgadzam!

Monika Komorowska (Tarnów, 2023-05-06)

#43

Podpisuję, ponieważ sprzeciwiam sie złu Alienacji Rodzicielskiej i by zmobilizować rządzących do zdecydowanego przeciwdziałania temu zaburzeniu. Sam jestem alienowanym ojcem.

Kazimierz Minksztym (Brwinów, 2023-05-07)

#44

Zgadzam się z treścią tej petycji

Sławek Kowalski (Rzeszów , 2023-05-07)

#45

jestem matką, która niemal 2 lata nie ma kontaktu z dzieckiem. Ojciec chciał mi zrobić na złość, gdyż jego zdrady nazwałam po imieniu. Syn w depresji, ucieka w narkotyki, ale ojciec tak pięknie gra, że zdaniem sądu i kuratora jest wszystko ok, bo syn chodzi do szkoły, nie labuje a w domu jest czysto. Przemoc psychiczna? Nieważne...

Gabriela Gbarzewska (Rzeszów , 2023-05-07)

#48

zgadzam się z postulatami

Radosław Mencfel (Lublin, 2023-05-07)

#49

Kocham swojego syna

Dominik Rut (Zaczernie, 2023-05-07)

#52

Jestem ojcem który doświadcza alienacji rodzicielskiej i ma ograniczone kontakty z synem przez matkę która robi sobie co chce z wymiarem sprawiedliwości oraz nie ponosi żadnych konsekwencji prawnych. Sąd wogóle nie reaguje na matki postępowanie pomimo już ukarania za utrudnianie kontaktów.

Krzysztof Szaliński (Rzeszów , 2023-05-08)

#53

Mój partner walczy z byłą żoną, która w ramach zemsty robi wszystko, żeby zdyskredytować go jako ojca. Dzieci do niego lgną, kochają całym sercem, a mimo to próbuje robić wszystko, żeby miały z nim jak najmniejszy kontakt.

Anna Wolińska (TARNÓW, 2023-05-08)

#55

Podpisuje ponieważ doświadczam alienacji rodzicielskiej.

Robert Dutkiewicz (Kraków , 2023-05-08)

#56

Jestem przeciwny dyskryminacji ojców

Andrzej Piotrowski (warszawa, 2023-05-08)

#57

Dzieci musza miec kontakt z obojgiem rodzicow nawet po trudnym rozwodzie

Mariusz Mirek (Kraków , 2023-05-08)

#59

Ponieważ jestem ojcem alienowanym z życia synka przsz działania jego mamy i przez sąd rodzinny w Gdańsku

Wojciech Miga (Gdańsk , 2023-05-09)

#60

Nie widzę dzieci od 5,5 roku , a osoba stosująca przemoc psychiczna jest osobą z zaburzeniami psychicznymi prokurator z PR w Gdyni Dorota Stępień

Krzysztof Stępień (Dębogórze , 2023-05-09)

#61

ponieważ od 4 lat walcza w sadzie o kontakt z córką. pomimo pelnej władzy rodzicielskiej i kilku postanowień o kontaktach w okresie wakacyjnym nie wiem nawet czy moja córka żyje bo nikt nie wypełnia listy obecności e Librusie.
System jest bezlitosny niewydolny i w żaden sposób nie chroni dzieci przed utratą połowy rodziny.

Łukasz Andreasik (Dzierżoniów , 2023-05-09)

#63

podpisuję ponieważ mam ograniczone kontakty z dziećmi wbrew ich własnej woli. bezprawnie mlodszemu synowi zmieniono szkole, wbrew zakazu sądowego, a dyrekcja szkoły nic z tego sobie nie robi. przyjęto go do szkoły wbrew mojemu wyraznemu sprzeciwowi. starszy syn strasznie opuścił się w nauce i treningach, na które nie jest dowożony. podpisuję również ponieważ wysokość alimentów jest kosmiczna, spędzająca mnie w pętlę zadłużenia. w niedługim czasie będę zmuszony do ucieczki z kraju i unikania spłacenia zadłużenia aby mieć środki na jakiekolwiek życie.

Michał Jozwiak (Biedrusko, 2023-05-09)

#64

Jestem ojcem i chce być ojcem czynnie biorącym udział w wychowywaniu dziecka

Dawid Matyniak (Murowaniec , 2023-05-09)

#69

Jestem przeciwna ograniczaniu roli ojca w życiu dzieci

Sylwia Warowna (Ryki, 2023-05-09)

#70

uważam, że rodzice powinni mieć równe prawa i równe obowiązki w stosunku do swoich dzieci. A często dzieci są,, kartą przetardową'' a ojcowie wyłącznie są,, bankomaten''.

Irena Kuriata (Koszalin, 2023-05-09)

#71

Matki są prymitywne i ograniczają widzę ją ze złości.
Ze swojej głupoty.

Tomasz Biedka (Gdańsk , 2023-05-09)

#73

Jestem alienowany od mojego syna

Konrad Jelen (Zabierzów, 2023-05-10)

#74

Od 7 lat walczę o syna, żadne wnioski o grzywną nie przyniosły skutku. Jestem dyskryminowany bo jestem facetem!!!

Przemysław Musielak (Godziesze, 2023-05-10)

#75

W Polsce łamane jest prawo rodzinne. Chory i przestarzały system za Jaruzelskiego albo jeszcze wcześniej. Nagminnie wykorzystywany jako broń w ojców aby ich odsuwać od dzieci. Jesli żadna miana nie zostanie dokonana w kodeksie rodzinnym to kobiety będą się same zapładniać. Ojcie to też rodzic tak samo ważny jak matka !

Artur Mrowiński (Bydgoszcz, 2023-05-10)

#76

Dzisiejsza praktyka faworyzowania matek przez sądy w sprawach opieki i kontaktu z dziecmi jest w wielu przypadkach wysoce szkodliwa.

Piotr Bogusawski (Warszawa, 2023-05-10)

#77

Równiez jestem w podobnej sytuacji i spotykam sie z biernoscią,a nawet dszialaniu wbrew dobru dziecka poprzez polskie sadownictwo

Tomasz Mazurczyk (Słupsk, 2023-05-10)

#78

Sąd rodzinny odgrywa kluczową rolę w rozwiązywaniu trudnych sytuacji dotyczących opieki nad dziećmi w przypadkach rozwodów rodziców. Niestety, w większości przypadkach decyzje sądu mogą prowadzić do niesprawiedliwości i skutkować utratą możliwości wychowywania własnych dzieci. W moim przypadku, od 2015 roku sąd rodzinny podjął decyzję, która pozbawiła mnie możliwości wychowywania mojej córki, a mama dziecka wraz z nowym partnerem robią wszystko, aby mnie całkowicie odseparować od niej.
Po rozpadzie związku z matką mojej córki, wszedłem w proces sądowy, aby uregulować kwestie dotyczące opieki nad dzieckiem. Byłem zawsze zaangażowanym ojcem i pragnąłem być częścią życia mojej córki. Niestety, decyzja sądu okazała się zaskakująca i niesprawiedliwa. Mama dziecka, wraz z nowym partnerem, zaczęła podejmować działania, które miały na celu całkowite odseparowanie mnie od mojej córki.
Pierwszym z tych działań było utrudnianie mi kontaktu z dzieckiem. Zmniejszono ilość czasu spędzanego razem, ograniczając moje prawa jako ojca. Spotkania z moją córką stały się nieregularne i krótkotrwałe. Każda próba zwiększenia czasu spędzanego razem była odrzucana. Byłem zrozpaczony i zaniepokojony, gdy zobaczyłem, że moje prawa rodzicielskie są systematycznie ograniczane.
Dodatkowo, mama mojego dziecka wraz z jej partnerem wprowadzili wiele negatywnych emocji i fałszywych oskarżeń przeciwko mnie. Bezpodstawne zarzuty przemocy domowej i złego wpływu na dziecko były używane jako narzędzie, aby uzasadnić swoje działania i utrudnić mi kontakt z moją córką. Te fałszywe oskarżenia zniszczyły moją reputację jako ojca i miały negatywny wpływ na moje możliwości wychowywania dziecka.
Ważne jest, aby podkreślić, że moim jedynym celem jest dobro mojej córki. Chcę zapewnić jej stabilność emocjonalną, miłość i wsparcie. Przywiązuję ogromną wagę do jej edukacji i rozwoju, oraz chciałbym być obecny w jej życiu, aby być odpowiedzialnym i troskliwym ojcem.
Niestety, pomimo moich wysiłków, sąd rodzinny nie uwzględnił moich argumentów i dowodów na moją zdolność do wychowywania dziecka. Wydaje się, że decyzje sądu były oparte na stronniczości i nieuczciwości, a nie na najlepszym interesie mojego dziecka. To jest szczególnie bolesne, ponieważ wiem, że moja córka cierpi na skutek tej sytuacji.
Ważnym aspektem tej sytuacji jest rola nowego partnera matki mojego dziecka. Niestety, nowy partner mojej byłej żony wykazuje zachowania, które mają na celu całkowite wyeliminowanie mnie z życia mojego dziecka. Jest to nie tylko niesprawiedliwe, ale również szkodliwe dla rozwoju emocjonalnego i psychologicznego mojej córki.
W przypadkach takich jak mój i wielu innych, system prawny powinien działać w imię dobra dziecka. Sąd rodzinny powinien dokładnie badać wszystkie dostępne dowody i rozważyć obie strony sprawy. Decyzje powinny być oparte na rzetelnym procesie i uwzględniać zdanie obu rodziców. W przypadku konfliktu między rodzicami, należy przeprowadzić kompleksową ocenę i uzyskać niezależne opinie, tak aby podjęta decyzja była obiektywna i służyła najlepszemu interesowi dziecka.

Mariusz Repecki (Przemyśl, 2023-05-11)

#79

Zgadzam się z treścią petycji i chcę wesprzeć działania mające ograniczyć alienację rodzicielską.

Paulina Sidorowicz-Sianko (Studzianki, 2023-05-11)

#80

Podpisuję ponieważ mnie też dotyczy ten temat

Mirosław Tkaczyk (Lublin , 2023-05-11)

#82

Jestem ojcem który teraz walczyć będzie w sądzie o prawa do swojego dziecka oraz możliwość widzenia się z nim

Krystian Grelik (Elbląg, 2023-05-11)

#83

Moj przyjaciel jest właśnie w takiej sytuacji.

Anna Piatkowska (Yerseke , 2023-05-11)

#85

Podpisuję bo prawo w polsce pozwala na niszczenie więzi i znecanie się psychiczne nad Naszymi Dziećmi 😔 " Rodzicielstwo Naprzemienna po roztaniu Rodziców " z automatu ! A sądy i Alimenty tylko jak rodzic nie wykonuje swoich obowiązków ani praw rodzicielskich rodzicielskich

Paweł Nabiałczyk (Częstochowa , 2023-05-12)

#87

Podpisuję ponieważ sam jestem ojcem który doświadcza przykrego i uporczywego procesu alienacji..

Dominik Skarżyński (Rumia, 2023-05-13)

#88

Z synem jeszcze się widzę ale zaczynają być problemy, a z córeczka jest manipulowana przez matkę, nawet psycholog sądowy to zauważył

Rafał Kędzierski (Michałów , 2023-05-13)

#92

Mam problem z konkubiną jestem przekonany że są łamane prawa naszego wspólnego dziecka

Marcin Świdziński (Wołów , 2023-05-16)

#95

Jestem ojcem izolowanym przez matkę od mojej córki.

Wojciech Stołtny (Rydułtowy , 2023-05-19)

#96

Od 2lat mam ograniczane kontakty z córką. Pomimo dowodów znęcania się matki nad dzieckiem sąd,ani prokuratura nic z tym nie robi.

Łukasz Koniarski (Kościan, 2023-05-20)

#100

Kobiety które utrudniają kontakt ojca z jego dziećmi tym samym okaleczają swoje potomstwo emocjonalnie.

Tomasz Raczko (Czerwin, 2023-05-22)

#102

Podpisuję petycję ponieważ w mojej sprawie rozwodowej o syg.akt I C 2279/20 tończącej się przed Sądem Okręgowy w Rybniku a prowadzonym przez sędziego Panią Stabla która na zgłoszenie uprowadzenia rodzicielskiego ktore zostało zgłoszone do KMP w Rybniku w żaden sposób nie zbadała tej sytuacji a jedynie co potrafiła zrobić to oddalić wniosek. Przez co byłem alienowany poprzez brak jakichkolwiek kontaktów przez okres wielu miesięcy po których to dziecko pozostało decyzją sądu przy porywaczce. Proszę o interwencję w tej sprawie i rzetelne zbadanie tej sytuacji6oraz w przyszłości o zmianę prawa.
Z poważaniem
Karol Michta

Karol Michta (Rybnik, 2023-05-23)

#104

Alienacja rodzicielska to przemoc wobec dziecka

Tomasz Gotszald (Łódź , 2023-05-24)

#106

jest to główny problem społeczny, który również doświadczyłem

Mariusz Jurkowski (Puławy, 2023-05-24)

#109

Moja więź z synami, oni sami oraz ja jesteśmy niszczeni przez sądy, matkę moich dzieci i nieudolny system

Tomasz Kwiatkowski (Piła, 2023-05-25)

#110

Sam jestem ofiarom przemocy sowieckich sądów w polsce.

Roger Borkowski (Białogard , 2023-05-25)

#111

Podpisuję daną petycją, gdyż jestem ojcem, alienowany przez matkę, naszej córeczki lat 3, przy współudziale instytucji państwowych.

Jarosław Bzdak (Huta Czernicka , 2023-05-25)

#112

Popieram to

Przemek Cichaczewski (Iława, 2023-05-25)

#113

Zgadzam się z powyższym

Waldemar Hiero (Kraków, 2023-05-25)

#114

Jestem alienowanym tatą od czwórki swoich dzieci ,jeden syn mieszka ze mną

Aron Gaweł (Władysławowo , 2023-05-25)

#115

Popieram

Maciek Marczak (Opole, 2023-05-25)

#117

Również mam problem z alienacja od mojego syna .

Łukasz Skrzynecki (Dębica, 2023-05-25)

#118

Osobiście doświadczam alienacji, choć mam dowody na krzywdę matki wobec dzieci zarówno psychiczną jak i fizyczną

Marek Frankowski (Siekierki Wielkie , 2023-05-25)

#119

MOJA SYTUACJA NIE ZMIENIA SIE 7 LETNIA IGA MA PRAWO DO TATY I MAMY NIESTETY JEST ALIENOWANA OD 4 LAT A SYSTEM KTÓRY MIAŁ UMOŹLIWIC KONTAKTY UŁATWIŁ ZNISZCZENIE WIEZI I ZROBIŁ PÓŁ SIEROTĘ Z MOJEJ KOCHANEJ CÓRECZKI. Brak reakcji Sądów oraz innych instytucji prawa chroniącego dziecko nie reaguje i zezwala na dalszą kontynuację izolowania dziecka od drugiego rodzica

Michał Gutowski ( Warszawa , 2023-05-25)

#124

Ojciec ma takie same prawa jak matka. W rodzicielstwie nie może być dyskryminowany

Ewa Skalska (Łazy, 2023-05-27)

#125

Podpisuję ponieważ dotyka mnie ten problem jestem ojcem który nie widzi swoich córek od roku młodsza już mnie nie pamieta ma 3.5 roku starsza 5.5.

Dariusz Spychalski (Bałdrzychów, 2023-05-27)

#126

Kontakty z moją ukochana córka są szczątkowe. Matka i tak nastawia corke przeciwko mnie by czas kontaktu jeszcze skrócić. Ozss też to widzi, niestety matka bezkarna zachowuje pełnię władzy rodzicielskiej, ja mam gorzej bo stwierdzony jest konflikt rodzicielski. Proszę o zrozumienie i pomoc. Nie chodzi by karać rodzica izolującego, chodzi by wywrzeć nanim wpływ do podjęcia terapii w celu zmiany nastawienia do relacji dziecko rodzic izolowany.

Marek Kisiel (Lesko, 2023-05-28)

#127

Ponieważ widzę ojcowie są krzywdzeni przez sądy.

Bartłomiej Kulesza (Warszawa, 2023-05-29)

#129

Od dwóch i pół roku nie widzę swojej Coreczki

Krzysztof Nowak (Sosnowiec , 2023-05-30)

#132

Od ponad dwóch lat mimo uragulowanych kontaktow przez Sąd matka skutecznie alienuje naszego syna ode mnie

Pawel Kukula (Eindhoven , 2023-05-30)

#133

Jestem za prawem i sprawiedliwością

Wojciech Jankowski (Gniezno, 2023-05-30)

#134

Nikt nie chce nic zrobić by zmienić aktualny stan. Alionatorzy alionatorki są nietykalni

Grzegorz Halota (Skawina , 2023-05-31)

#136

Podpisuję ponieważ moja córka jest ofiarą syndromu alienacji rodzicielskiej.

Tomasz Salwa (Kielce , 2023-06-02)

#137

Dwójka alienowanych dzieci.

Mariusz Olesiak (Rzeszów, 2023-06-03)

#139

Sam osobiście zostałem dotknięty niesprawiedliwością że strony wymiaru sprawiedliwości. Został mi ograniczony kontakt z synem do widzeń mimo iż w niczym nie uchybiłem jako rodzic! Dyskryminacja rodzicielska

Sławomir Maciąg (Drezdenko, 2023-06-04)

#141

Jestem alienowanym ojcem 2 dzieci

Michal Pajak (Walendów, 2023-07-01)

#144

Nie zgadamy się na takie traktowanie

sebsonowaty Ziętek (Schiedam , 2023-07-18)

#146

Polskie prawo to nie sprawiedliwoś ale działanie na szkodę dzieci i ojców.
Stereotyp o biednej samotnej matce blokuje ojców na wszystkich polach.
W sprawach rodzinnych jestem na przegranej pozycji zawsze tylko dlatego że jestem ojcem a nie matkom.

Mariusz Kujawski (Jegłownik, 2023-09-26)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...