Petycja na rzecz zwołania nadzwyczajnej sesji rady m. St. Warszaw
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz zwołania nadzwyczajnej sesji rady m. St. Warszaw
Gość |
#262016-09-12 11:34Bo tu mieszkam od 10 lat i jak stalam w korkach o 7 rano tak nadal stoje i mam tego dosyc. |
xanax |
#272016-09-12 11:38Bo urzędnicy popełnili masę błędów wydając pozwolenia na budowę, nie dbając jednocześnie o rozwój infrastruktury. To ich wina i powinni teraz naprawić swoje błędy. Powstało w ten sposób getto odcięte od świata w godzinach szczytu. |
Gość |
#282016-09-12 11:48Mieszkam na Białołęce i widzę jak władze Warszawy lekcewaza potrzeby komunikacyjne tej dzielnicy. Wyjazd z ul. Glebockirj krótki odcinek zajmuje do 20 min. Zawsze ciasno autobusy rzadko o weekendowych kursownaiu tk nawet brak mi slow |
Megi |
#292016-09-12 12:19Wyjazd z ulicy Zdziarskiej w ulicę Ostródzką o godzinie 7 graniczy z cudem. Ciąg samochodów jadących z Kobiałki nie daje szans na włączenie się do ruchu. Rozumiem, że mają pierwszeństwo. Natomiast jeśli mi uda się wjechać na Ostródzką nie mam problemów, żeby do ruchu włączyły sie samochody stojące w korku na Berensona z drogi podporządkowanej. |
Gość |
#302016-09-12 12:21Bo mieszkam na Rossiniego i niebawem dojazd całkowicie się zakorkuje o oddaniu kolejnych etapów osiedla zielona dolina 2 i pozostałe. |
Gość |
#312016-09-12 12:27Może uda się przypomnieć radnym Białołęki po co są. |
Gość |
#322016-09-12 15:11Wszystko co zawiera petycja jest bardzo potrzebne na wschodniej białołęce , ponieważ nasza komunikacja to codzienny koszmar. |
Gość |
#342016-09-12 16:17Mieszkam na Białołęce a pracuję w centrum. Ulicą Głębocką, Berensona, Skarbka z Gór komunikacja miejsca codziennie przemierza w ogromnych korkach. Przejazd ulicą Głębocką od Końca (skrzyżowanie z Berensona) do ulicy Magicznej zajmuje między 25 a 40 minut! To jest oddcinek około 2 km. Natłok samochodów jest tak duży, że "mega korek" zaczyna się przed 8mą rano a kończy przed 10tą. Do tego dochodzi fakt, że ulica Głębocka na wyżej wymienionym odcinku przypomina raczej poligon niż ulicę. Doły, na których autobusy i auta podskakują. Miejscami brak chodnika - a tą ulicą również dzieci chodzą do szkoły... Czarę goryczy przelewa inna sprawa - nadal wydawane są pozwolenia na budowę i w okolicy powstaje 4-5 nowych mini-osiedli - czyli spokojnie 500 nowych rodzin i 1,5 razy tyle samochodów. Ulica Głębocka miała być remontowana 3 lata temu i przy okazji poszerzona. Niestety skończyło się tylko na budowie kanalizacji. Metro, tramwaj, cokolwiek, co nie porusza się po jezdni zrobiłoby w tej części dzielnicy niesamowitą różnicę i pozwoliło na dalszy jej rozwój. |
Gość |
#352016-09-12 18:26mieszkam przy ul Skarbka z Gór tu jest wielki bałagan ulice są wąskie, przejście przy szkole wręcz tamuje ruch (całkowicie pomijam umiejętności kierowców) 45 min trwa dojazd do Toruńskiej - jakiś inteligencik porobił badania, ile ludzi korzysta tu z komunikacji miejskiej, w czasie kiedy w woj mazowieckim były ferie i wyszło że bardzo mało ludzi jeździ tu ZTM em i mało tu mieszka tym czasem dzielnica nie jest przystosowana do takiej liczby mieszkańców i aut A NAJLEPSZYM JEST TO ŻE LADA MIESIĄC POWSTANĄ TU 3 NOWE OSIEDLA :/ bez metra trzeba będzie wyjeżdżać o 5 rano by dotrzeć do pracy |
Gość |
#362016-09-12 18:29to co tu sioę wyrabia zarówno na ulicach w godzinach szczytu jak i w komunikacji miejskiej wręcz UWŁACZA LUDZKIEJ GODNOŚCI !!!!!! |
Andrzej Płachta |
#372016-09-12 21:37Nowa historia tzw. Zielonej Białołęki, to temat na: 1. Książkę 2. Opasłe tomisko w prokuraturze 3. Doskonały przykład, jak nie należy grać w SimCity :-) Przeniosłem się na Ostródzką z ulicy Bielańskiej (okolice Placu Teatralnego) w listopadzie 1996 roku. Ostródzka była bitą, piaskową drogą, którą jeździły tylko furmanki, za oknami osiedla pasły się krowy, a najbliższym „miejskim” terenem były oddalone o kilka kilometrów blokowiska. Żadnych centrów handlowych, żadnych tłumów – Toruńską do centrum w 11 minut o dowolnej porze i dowolnym dniu tygodnia. Wyobrażacie to sobie? Plan zagospodarowania przewidywał jedynie max. 1-piętrową zabudowę z minimum 40% zieleni. A potem wygasł plan zagospodarowania i geszeft poczuli urzędnicy i pseudo-samorządowcy. Pozwolenie na budowę? Proszę! (dodatkowe pytanie zadane deweloperowi wymyślcie sobie sami… nie chcę ciągania mnie po sądach…) Uzbrojenie terenu? A kogo to obchodzi. Drogi? Przecież nieuregulowane są stosunki własnościowe. Skoro nie można zrobić drogi, to po co ją też odwadniać w cywilizowany sposób! Kanalizacja, gaz? A po co na wsi kanalizacja? Szkoły? Straż Pożarna? Posterunek Policji? No, żarty, słoiki wezmą każdy badziew. W ciągu 20 lat z potencjalnie fantastycznej, stawianej od zera części miasta, która mogłaby być jego wizytówką zrobiono horror, miejsce tragedię, z infrastrukturą gorszą niż jakiekolwiek miasteczko, czy wieś na Mazowszu! JEDYNĄ przyczyną jest lenistwo, ignorancja i pazerność władz lokalnych, przy CAŁKOWITYM olaniu sprawy przez władze miasta (pamiętacie „krowi mostek” i wypowiedź, że „przecież tam tylko krowy chodzą, więc po co mostek nad kanałem?”). Petycję podpisałem, ale do nich nic nie trafi. Pragi nie uważają za Warszawę (przyszło Wam do głowy, że kiedyś wybudują Bulwary Wiślane po praskiej stronie, albo multimedialną fontannę, ha, ha!), a Zielona Białołęka jest raczej tematem do rozważań pod tytułem „uciążliwość dla miasta, czy powinniśmy wspierać komunikacyjnie takie wybryki urbanistyczne? Chcieli tanio mieszkania, to mają i niech spadają na drzewo!”. Bardzo mi się podobał felieton sprzed kilku lat w Gazecie Stołecznej, gdzie jakiś małolat dla którego Warszawa ogranicza się do pubów w śródmieściu, zapuścił się (zapewne wirtualnie) autobusem na wieś (Zielona Białołęka) i opisywał, jak to tylko zakutane w chusty „baby z koszami jajek” nimi jeżdżą i czy warto utrzymywać dla nich taką kosztowną komunikację. Aż się zdziwiłem, że wydawca taki szajs puścił, ale potem doszło do mnie, że to właśnie jest ten filtr, przez który patrzą na nas media i władze Warszawy. A jest to mentalność 5-latka, o czym mogę świadczyć ja sam, bo mając 5 lat pojechałem z Mamą tramwajem, z bliskiego mojego domu, Placu Bankowego (wtedy Dzierżyńskiego) na Bazar Różyckiego przy Czterech Śpiących. Gdy pochodziliśmy chwilę zapytałem się „Mamo, a kiedy wrócimy do Warszawy?”. Podsumowując, naszych „władających” (o mentalności 5-cio latka) nic nie przekona, bo mają nas głęboko w… Wypowiedź sygnuję imieniem i nazwiskiem, a nie nickiem, bo nie muszę się ukrywać :-) |
Gość |
#382016-09-12 21:56Bo jestem mieszkańcem Białołęki i mam dość korków, braku komunikacji i budowania nowychbosiedki bez inwestycji dojazdowych!!! To co się dzieje jest obciachem!!! |
Gość |
#39 Re:2016-09-13 08:04Trzeba walczyć i nie poddawać się, ostatnia petycja przyniosła polepszenie dojazdu na chwilę co prawda, ale E-9 to strzał w dziesiątkę i bardzo duża zasługa Pana Kamila, który poświęcił relacje z rodziną, prawie pracę, wiem bo rozmawiałem z nim wielokrotnie i na prawdę należą mu się brawa, że mu się chce. Podejrzewam gdyby był radnym, to by zdziałał o wiele więcej. Co robią nasi obecni? Roszak, Madziar, Borowska itd. biją mieszkańców i poniżają.... |
Gość |
#412016-09-13 09:16Bialoleka jest najszybciej rozwijająca sie dzielńica pod względem budowy nowych osiedli a za tym idą braki komunikacyjne ( wąskie drogi brak chodników, obcinane połączenia autobusów, brak połączenia miedzy Tarchominem a zieloną bialoleka, brak lini tramwajowej wzdłuż ul. Modlińskiej), infrastruktury społecznej, brak kanalizacji miejskiej i wodociągów w starej części choszczowka, wisniewo, Henryków, edukacji ( brak żłobków, przedszkoli) Jest silna potrzeba wypracowania strategii dla nadgońienia tych zapóźnień jakie powstały w skutek rozbudowy dzielńicy; Nie jest tez tak ze tylko przyjezdni mieszkają na Białołęce bo jak sie spojrzy jest bardzo wielu warszawiaków z tej dzielnicy, pamiętających jak np. Tarchomin sie rozrastał szczególnie po 1997r. |
Gość |
#422016-09-13 15:24PODPISAŁAM PONIEWAŻ CHCE ,ŻEBY LEPIEJ I ŁATWIEJ MOŻNA BYŁO PORUSZAĆ SIĘ Z BIAŁOŁĘKI NA INNE DZIELNICE !!! |
Gość |
#442016-09-13 15:30żeby była lepsza komunikacja do pracy -chciałabym rano dłużej pospać,a wieczorem szybciej wrócić z pracy..... |
Gość |
#452016-09-13 17:28Skomunikowanie Białołęki z resztą Warszawy, mimo gwałtownego rozrastania się tej dzielnicy, zamiast się poprawiać, od kilku lat ulega systematycznemu pogorszeniu. |
Gość |
#462016-09-13 18:02Ponieważ uczciwie pracuję w Warszawie i płacę w Warszawie podatki, i oczekuję w zamian choćby umożliwienia dojazdu do pracy w Centrum komunikacją publiczną w godnych warunkach i w normalnym czasie. |
Gość |
#502016-09-13 21:46W petycji brakuje wniosku o montaż oświetlenia ul. Magicznej. |
|
Apel o kontynuację budowy CPK
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
Petycja w sprawie uwolnienia księdza Michała Olszewskiego
Wniosek o postawienie Premiera Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu
Petycja o udostępnienie profilaktyki krwawień emicizumabem dla wszystkich dzieci chorych na hemofilię A w postaci ciężkiej od urodzenia do 18 roku życia
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
Ustanowienie dnia 22 września Dniem Pamięci o Zagładzie Osób z Zaburzeniami Psychicznymi na terenach okupowanej Polski podczas II wojny światowej
Petycja w sprawie możliwości pracy stacji krótkofalarskiej spoza stałej lokalizacji
Komitet Obrony Gietrzwałdu
POMÓŻ NAM URATOWAĆ BIAŁY BUDYNEK !
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Petycja przeciwko całkowitemu zamknięciu drogi wojewódzkiej nr 527 (Warszawa-Olsztyn)
495 Utworzone: 2025-01-20
Petycja do Ministry Edukacji Narodowej w sprawie wycofania obowiązkowych godzin dostępności nauczycieli
2361 Utworzone: 2024-11-02
Zniesienie obowiązkowej matury z matematyki.
17466 Utworzone: 2025-01-05
Petycja w sprawie nie likwidowania Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. I.J. Paderewskiego w Sulejówku
204 Utworzone: 2025-01-21
PETYCJA Do Zarządu Stokrotka Sp. z o.o. ws. poprawy warunków pracy i płacy
1186 Utworzone: 2025-01-12
NIE dla końca vapowania w Polsce
6087 Utworzone: 2024-12-12
Petycja w sprawie remontu mostu kolejowego w Brzegu Dolnym w powiecie wołowskim
160 Utworzone: 2025-01-21
Petycja do Prokuratora Generalnego o kasację umorzenia postępowania w sprawie o znęcanie się nad zwierzętami
261 Utworzone: 2025-01-15
Petycja o odwołanie Pawła Grzesiowskiego ze stanowiska Głównego Inspektora Sanitarnego
25951 Utworzone: 2024-06-26
CHCEMY PUMPTRACK W ŁOWICZU!
232 Utworzone: 2025-01-20
Wniosek w sprawie planowanych zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru sadów przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie
40 Utworzone: 2025-01-21
Petycja w sprawie odrzucenia uchwały dotyczącej zamiaru likwidacji Przedszkola nr 1 ,,Zielony Zakątek" w Konstancinie-Jeziornie
165 Utworzone: 2025-01-19
Ocalmy Pracownię Braci Łopieńskich, najstarszą warszawską firmę
751 Utworzone: 2024-09-09
STOP WYSOKIM STAWKOM ZA ODPADY W GMINIE JAWORZE!
350 Utworzone: 2025-01-17
Zatrzymanie bezprawnej działalności Damiana Gabrysia w przestrzeni publicznej
64 Utworzone: 2025-01-21
Przedszkola Publiczne Zagrożone
1963 Utworzone: 2024-11-18
Inicjatywa na rzecz reformy transportu publicznego
21 Utworzone: 2025-01-22
Utworzenie zadania inwestycyjnego - Przedłużenie II linii metra do Ursusa, które wynika z II Tomu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Warszawy.
5770 Utworzone: 2024-09-23
UZNANIE PRZESZKODY W DZIAŁANIU STOLICY BENEDYKTA XVI I ZWOŁANIE KONKLAWE
18039 Utworzone: 2023-10-23
Petycja dotycząca odstąpienia od planów łączenia geografii z biologią w szkole podstawowej
2483 Utworzone: 2025-01-06