Petycja na rzecz zwołania nadzwyczajnej sesji rady m. St. Warszaw


Gość

#101

2016-09-29 05:29

jestem mieszkańcem białołęki i wiem jak potrzebne jest tu metro

Gość

#102

2016-09-29 11:43

Zgadzam się ze zdecydowaną większością postulatów.

Gość

#103

2016-09-29 12:59

Głębocka to ruina - niech ktos to w końcu wyremontuje.
Metro na zieloną białołękę - też bdb pomysł

Gość

#104

2016-09-30 08:06

Nie rozumiem czemu metro nie może być pociągnięte na Zieloną Białołękę. Przecież na Bródnie mają dużo autobusów, tramwaje. Stację metra i tak by mieli. Na Zielonej Białołęce jest tyle miejsca na pustych polach że można by wybudować parking Parkuj i Jedź, ale taki z prawdziwego zdarzenia. Mieszkańcy Marek, Ząbek, Radzymina i dalej od Wyszkowa. Oprócz tego z Zegrza, Serocka, którzy dojeżdżają codziennie do pracy bardzo chętnie by zostawili swoje samochody i pojechali dalej metrem. W mieście będzie mniej samochodów więc korki się zmniejszą.
Jeśli metro będzie tylko na Bródnie to Zielona Białołęka jeszcze bardziej się sparaliżuje. Każdy kto będzie chciał dojechać do metra na Bródnie pojedzie Lewandowem, Głębocką, Ostródzką, Derbami i wszystko i wszyscy będą stać w korkach. Poźniej zostawią te samochody byle gdzie, aby wsiąść do metra bo przecież nie będzie duże parkingu bo niby gdzie? Chyba że miasto wykarczuje Lasek Bródnowski i tam zrobi Parking.
Chej tam na górze!!! Zamiast walczyć o stołki powalczcie o metro na Zielonej Białołęce- to jest przecież taki nowy Ursynów

Gość

#105

2016-09-30 11:18

Bo jest komunikacyjny dramat

Gość

#106

2016-10-01 16:15

Myślę, że jest konieczna to co dzieje się w godzinach rannych i popołudniowych jest bardzo dużym utrudnieniem dla mieszkańców Białołęki.

Gość

#107

2016-10-01 20:12

Paraliż całkowity naszych okolic w godzinach szczytu już bliski! Jak w 2017 roku oddadzą nowe osiedla na Targówku i Białołęce, to do szkoły i pracy zostanie tylko iść piechotą przez te dzielnice, bo wyjazd 2 km odcinka będzie trwał ponad godzinę. Obecnie czas opuszczenia pobliskich rejonów mojego osiedla do głównej arterii zajmuję około 30 minut... a potem i tak kolejna godzina w korku na S8... Ale urzędników nie obchodzą takie sprawy... Pozwolenia na budowę nie idą w ogóle w parze z wcześniejszą rozbudową infrastruktury drogowej, komunikacyjnej, wodociągowej. Po co teraz remontować np. ul. Głębocką tylko z jednym pasem ruchu w danym kierunku, gdy za 4 lata będą ją rozkopywać, bo bez dwóch pasów nikt oprócz rowerzystów nią nie przejedzie, tylko utknie w gigantycznym korku...
Autor petycji zawarł idealnie wszystko to, co powinno być zrobione już teraz, a My musimy o to walczyć i prosić, aby ktoś łaskawie, choć jeden punkt wcielił w życie i to pewnie za następne 5 lat... Argumenty urzędasów, że część mieszkańców nie jest tu zameldowana i nie ma środków z podatków, ani w statystykach takiej liczby ludności, to prawda, ale czy oni nie kupują tu paliwa, jedzenia, nie wydają pieniędzy na bilety, nie nakręcają rozwoju tych dzielnic sklepy, firmy itp. to wraca też w kasie do Miasta. Wystarczy raz żeby urzędnik przyjechał i przeszedł się w godzinach szczytu po dzielnicy i zobaczyłby zapchane ulice i autobusy! Co tam suche liczby, gołym okiem świadomość niech pobudzą!

Świetna petycja Panie Kamilu!

Pozdrawiam wszystkich mieszkańców Warszawy
Łukasz
antyGALAS

#108 Re:

2016-10-03 08:16

#12: -  

 wiele wiele lat temu mogli zrobić metro na Ursynowie, gdzie końcowa stacja była w szczerym polu, a tu mają problem i nie widzą zasadności. Nóz w kieszeni sie otwiera.

Kamil Hajduk
Autor petycji

#109 Re:

2016-10-03 12:55

#107: -  

 Dziękuję Panie Łukaszu :)


Gość

#110

2016-10-07 16:28

Ze wzgledu na przekonanie, ze inwestycja w alternatywne (do prywatnego transportu samochodowego) publiczne srodki komunikacji miejskiej na glownych ciagach komunikacyjnych miasta, przyjazne srodowiskowo, bezpieczne i niezalezne od natezenia ruchu i "zakorkowania" ulic, jest jak najbardziej porzadana i sensowna. pozdrawiam Tomasz Zytkiewicz

Gość

#111

2016-10-07 21:58

Szybki tramwaj na ul. Modlińskiej wydatnie polepszy komunikację z centrum miasta.