Wprowadzenie fotoradarów na Al. Warszawskiej w Olsztynie

Quoted post

Ul

#23 Re: Re:

2014-12-02 08:05

#22: - Re:  

 "Od razu ograniczenie do 20" to żaden argument, proszę Pana/i :) pod co pisać w ogóle takie rzeczy. Na ulicy, przy której mieszkam dopóki nie zostały postawione hopki ludzie jeżdzili nawet czasami wicej niż 100km/h i często zdarzały się wypadki, nawet śmiertelne. Po postawieniu hopków i ograniczeniu prędkości (fotoradar nie był nawet brany pod uwagę, odcienek ulicy ma około kilometra i nie jest bardzo ruchliwą drogą) już od dawien dawna jest spokój. Nikt nie szaleje na drodze. A już Pański tekst "taki wypadek miałby miejsce" jest po prostu bezczelny. Pan/i sam po prostu nie wie o czym pisze, jest różnica przy ewentualnym uderzeniu przy 40 i 70km/h no i czas reakcji też jest raczej zróżnicowany. Odnoszę wrażenie, że to Pan/i nie wie, o czym pisze (bez złośliwości).

Odpowiedzi


Gość

#24 Re: Re: Re:

2014-12-02 10:19:25

#23: Ul - Re: Re:  

 Nikt ale to nikt nie wprowadzi ogarniczenia na warszawskiej do 40 bo był wypadek, wypadków dziennie jest mnóstwo. Jestem realistą, zarówno przy 40 jak i 70 dziewczyna byłaby poszkodowana. Proszę sie zapoznać jak do wypadku doszło. Pomijam fakt że trzeba być ułomnym umysłowo żeby wyprzedzać inny samochód przed pasami, jeżeli ktos jeździ nawet kilka lat to gdy widzi że samochód zwalnia przed przejściem na drugim pasie to od razu zapala się czerwona lampka! Tak samo pieszy. Akurat bardzo dobrze wiem o czym pisze i nie trzeba się powtarzać, fotoradar nic tam nie da, tym bardziej że będzie aktywował się dopiero przy 80km lub 90.