Do: Szefa Urzędu do Spraw Cudzoziemców ; Komendanta Głównego Straży Granicznej . Apelujemy o pobyt humanitarny dla rodziny z Ukrainy mieszkającej w Legnicy od 2015 roku.

Komentarze

#4203

Uważam, że ta rodzina jak najbardziej powinna zostać w Polsce. Zaaklimatyzowali się tutaj, rodzice pracują, dzieci chodzą do szkoły. A powód deportacji jest wyssany z palca.

(Zabrze, 2019-02-19)

#4205

Decyzja o deportacji jest nieludzka! Tej rodzinie należy się wsparcie.

(Berlin, 2019-02-19)

#4210

Wspieram tę rodzinę w staraniach o pozostanie w Polsce. Dzieci chodzą do polskich szkół i praktycznie stały się już Polakami, a ich rodzice uczciwie zarabiają tu na życie i nie mają dokąd wrócić. Okażmy im serce, tak jak nakazuje zwykła ludzka przyzwoitość i zgodnie z wielowiekową polską tradycją gościnności.

(Krakow, 2019-02-19)

#4212

Trzeba wspierać ludzi którzy na to zasługują a w swoim
Kraju nie mogą żyć

(Warszawa, 2019-02-19)

#4224

Podpisuję, ponieważ chcę, aby ta rodzina pozostała w Polsce. Można ją stawiać za wzór innym rodzinom. Dzieci świetnie się uczą, a rodzice radzili sobie, nie prosząc nikogo o pomoc.

(Małkowo, 2019-02-19)

#4227

Podpisuje ponieważ uważam że argumenty Strazy Granicznej są absurdalne i nie można zrujnować ludziom życia!!!

(Edinburgh, 2019-02-19)

#4230

Również nie chodzę na kawki do sąsiadów. Czy powinnam stracić mieszkanie ?
A tak w ogóle to świństw do jakich dopuszczają się urzędnicy "dzisiejszej" Polski są odrażające !

Przekaże apel dokąd się da, by rodzina ta mogła normalnie żyć, do wszystkich znajomych i nieznajomych.

Czyż mam też znienawidzić ten kraj ??????

(Elbląg, 2019-02-19)

#4231

Podpisuję, ponieważ każdy powinien mieć prawo do wyboru miejsca zamieszkania jeśli przestrzega przepisy. A tak jest w tym przypadku. Jestem również wrażliwy na los dzieci.

(Gowino, 2019-02-19)

#4234

Takie zachowanie władz jest niedopuszczalne!

(Jawor, 2019-02-19)

#4235

Uwazam że wystarczajaco zżyli się z polska spolecznoscia.

(Chodaczów, 2019-02-19)

#4236

W mojej opinii, skoro dzieci chodzą do szkoły i angażują się w jej życie, są zasymilowane. To samo można powiedzieć o pracujących rodzicach.

(Poznań, 2019-02-19)

#4244

Niektórzy w tym kraju zamienili się na mózgi z amebą

(Kraków, 2019-02-19)

#4247

Jezeli doszloby do deportacji kazdy Polak powinien spalic sie ze wstydu

(Lomza, 2019-02-19)

#4248

Podpisuję, ponieważ uważam iż deportacja tej rodziny to największe zło jakie mozna im wyrządzić.

(Koszalin, 2019-02-19)

#4251

Nie ma zgody na takie bezduszne, arbitralne decyzje organów utrzymywanych za publiczne pieniądze!

(Warszawa, 2019-02-19)

#4254

Karygodne jest dwportowanie rodziny i wyciąganie dzieci ze środowisk rówieśniczych!

(Cieszyn, 2019-02-19)

#4261

Najpierw jesteśmy Ludźmi, potem dopiero narodami.

(Rzeszów, 2019-02-19)

#4265

1. Chcę pomóc w ten sposób tej rodzinie.
2. W Polsce jest bardzo niski przyrost naturalny, społeczeństwo się starzeje, brakuje młodych ludzi.
3. Uważam, że o nieetyczne, aby wyrzucać z Polski ludzi, którzy się tu już zadomowili.
4. Też nie chodzę do sąsiadów na kawę.

(Kraków, 2019-02-19)

#4266

Popieram całym sercem ,aby ta rodzina została w Polsce !

(Lódz, 2019-02-19)

#4267

To oburzające by deportować kogokolwiek szukającego bezpieczeństwa w naszym kraju, a szczególnie rodziny z dziećmi uciekających przed wojną! Kiedy życie ich jest zagrożone! To podłość najwyższego rzędu! Wstyd mi za nasz kraj !!!

(Kędzierzyn-Koźle, 2019-02-19)

#4268

Rodzice podjęli pracę,dzieci naukę,kupili sobie lokum. Z treści artykułu wynika,że to bardzo zaradna i wybiegająca w przyszłość rodzina. Nie roszczeniowa. Oni błagają tylko o spokój. Żal serce ściska,że Polska zamiast pomagać wręcz stawiać za wzór takich ludzi ,którzy w obcym kraju zapewne kosztem wielkich wyrzeczeń i pracowitości zrobili tak wiele. Przykre,bardzo. Mam też rodzinę na Wschodzie. Podziwiam ich za wytrwałość i pracowitość o skromności życiowej nie wspomnę.

(Zabrze, 2019-02-19)

#4270

Podpisuje, bo ja tez nie chodzilam nigdy do sasiadow na kawe. Tak zasymilowanych ludzi nie wolno deportowac. To niehumanitarne.

(Berlin, 2019-02-19)

#4272

Uważam że te osoby powinny zostać w Polsce.

(Gdynia, 2019-02-19)

#4273

Andrzej Robak

(Skarżysko-Kamienna, 2019-02-19)

#4274

Uważam, ze decyzja jest bezzasadna i niewłaściwa. Dzieci się udzielają i pięknie się zaklimatyzowaly.
Co to za powód, że się nie chodzi do sąsiadów na kawę... (???)proszę wybaczyć, ale to jest najgłupszy powód, jaki można było podać. Ja też nie chodzę do sąsiadów na kawę;-).

(Wrocław, 2019-02-19)

#4277

Podpisuję petycję, ponieważ nie wyobrażam sobie, żeby normalnie funkcjonującą ukraińską rodzinę w naszym kraju mogły spotykać prześladowania wynikające z pobudek czysto egoistycznych (zazdrość?!) i nie mających racjonalnych uzasadnień. Wyjaśnienie typu "nie chodzą do sąsiadów na kawę" uważam za kuriozalne!

(Częstochowa, 2019-02-19)

#4283

Powinni zostać, niesprawiedliwa decyzja krzywdzi całą rodzinę

(Besko, 2019-02-19)

#4285

Jestem zbulwersowany bezdusznymi działaniami polskich urzędników. Nie chce się wierzyć, że takie rzeczy dzieją się w cywilizowanym kraju!

(Warszawa, 2019-02-19)

#4289

Pracuję z młodzieżą i wiem, że od tej rodziny mogłoby się uczyć wiele polskich rodzin.

(Drohiczyn, 2019-02-19)

#4295

Każdy ma szansę na lepsze życie

(Janów podlaski, 2019-02-19)

#4298

Chyba im zazdroszczą, że są szczęśliwą dobrze radzącą sobie rodziną. Gdzie jest dobro dziecka, które już zna nasz język a nie porozumie się po ukraińsku. Gdzie jest pomoc dla azylantów? Deportacja do donikąd - tam gdzie jest wojna i giną ludzie, gzie brak poszanowania praw. Apeluję o poparcie wniosku złożonego przez rodzinę o pobyt humanitarny i anulowanie decyzji o deportację rodziny Kopyschczyk z Ukrainy z małymi dziećmi.

(Gdańsk, 2019-02-19)

#4306

Zapraszam na kawę!

(Warszawa, 2019-02-19)

#4310

Rodzina jest świetnym przykładem prawidłowej asymilacji. Nie zasługują na deportację.

(Droszków, 2019-02-19)

#4311

Podpisuję petycję ponieważ ta rodzina powinna zostać w Polsce. Dowiedli tego pod każdym względem.

(Świeradów, 2019-02-19)

#4316

To okrutne.

(Piaseczno, 2019-02-19)

#4322

Opisana sytuacja jest skandalem...ja również nie bywam u sąsiadów na kawie....trzeba mnie usunąć z kraju?

(Zgorzelec, 2019-02-19)

#4325

Prawne uzasadnienie jest po prostu absurdalne, prosto z ksiazek F. Kafka więc trzeba zmienić natychmiast prawo a jeśli już deportowac to nie na tak durnej podstawie i takich którzy naprawdę są szkodliwi dla społeczeństwa.

(Bialowieza, 2019-02-19)

#4332

Ta rodzina powinna zostac w polsce.

(Basingstoke, 2019-02-19)

#4336

Cała rodzina jest bliska kulturowo, wartościowa, asymiluje się. Dla dzieci kilka lat to mnóstwo czasu. Dużo z nich pewnie już nie pamięta Ukrainy. Poza tym już tu są i to są Słowianie! Jestem krytycznie nastawiony do masowej imigracji, zwłaszcza z regionów obcych nam kulturowo, ale w tym wypadku sprawę trzeba osobno rozpatrzyć. Mam nadzieję, że zostaną!

(Wrocław, 2019-02-19)

#4339

To jest nieludzkie, moje dzieci są rownież emigrantami

(Radom, 2019-02-19)

#4351

Deportowanie tej rodziny byłoby barbarzyństwem.

(Nowe Żochowo, 2019-02-19)

#4353

integracja to nie tylko kawa z sasiadami

(Turek, 2019-02-19)

#4355

Niewiedzę podstaw prawnych na dekorację tej rodziny

(Keadue, 2019-02-19)

#4356

Nie rozumiem takiej sytuacji jak powyzsza, przeciez , nic nie chca od naszego rzadu,nie oczukuja zadnej pomocy,maja mieszkanie, pracuja,dzieci sie ucza,a ze nie udzielaja sie towarzysko,ich sprawa.zreszta ile roboty jest kolo tak duzej rodziny,OBECNY RZAD JEST BEZDUSZNY

(Jedrzejow, 2019-02-19)

#4358

Jest to bardzo niesprawiedliwa sytuacja niestety praktykowana w wielu krajach.

(Volketswil, 2019-02-19)

#4365

Podpisuję bo tak trzeba, ja też nie chodzę do sąsiadów na kawę.

(Kołobrzeg, 2019-02-19)

#4368

Wstyd mi ,moje Państwo tak sie zachowuje

(Kielce, 2019-02-19)

#4371

Ja również nie chodzę do sąsiadów na kawę, bo nie mamm na to zwyczajnie czasu. To jest normalna rodzina, która ma prawo żyć tutaj jak każdy inny. Nie podoba mi się, że polskie rodziny dysfunkcyjne, żyjące tylko z zasiłków, mogą tutaj żyć nie płacąc podatków i żyje im się lepiej niż ludziom uczciwie zarabiającym, a normalna i kochająca się rodzina ma opuścić kraj. Nie zgadzam się na to!

(Łódź, 2019-02-19)

#4376

Uważam,że decyzja o deportacji takich wspaniałych ludzi byłaby dla nich bardzo krzywdząca i niesprawiedliwa!Myślę, że Władze naszego miasta również w tej sprawie będą interweniować.A wiemy, że procedury i !przepisy są bezduszne.Działajmy więc!

(Legnica, 2019-02-19)

#4400

To wartościowi ludzie i w pełni zasługują by móc spokojnie żyć w Polsce.

(Wiórek, 2019-02-19)