Grunwaldzka: TAK dla drogi rowerowej i ułatwień dla tramwajów!

Michał

/ #2 Obrona projektu?

2016-02-22 13:27

Mam nadzieję, że w razie fali głosów negatywnych (bluzgi / inwektywy będą pewnie ignorowane, ale kulturalne głosy też się pojawiają) miasto będzie potrafiło projekt (w części problematycznej przy Matejki) obronić, poprzeć odpowiednimi wyliczeniami, animacjami / analizami dotyczącymi rozkładu ruchu samochodowego przed i po... Wiadomo, że kształt granicznych skrzyżowań odcinka Bałtyk - Matejki się nie zmieni, korek samochodowy po prostu będzie miał inny kształt, przepustowość trasy się nie zmieni. Trzeba tylko potrafić to wytłumaczyć kierowcom, taksówkarzom, niektórym radnym i redaktorom poznańskich dzienników :-) Bo szkoda by było, gdyby ten projekt upadł z powodu głupiej wojenki politycznej. Na takie rozwiązania czekam w Poznaniu od dawna! W dni targowe przynajmniej tramwaj byłby środkiem transportu, na którym można by polegać. Teraz nie można polegać ani na tramwaju, ani na samochodzie, ani na rowerze bo nie ma gdzie się tam wcisnąć...