Dragon Ball w telewizji

Retired-Otaku

/ #72 Re: Dragonball/DBZ i GT

2012-08-03 15:18

#71: Retired-Otaku - Dragonball/DBZ i GT Bardzo ważnym argumentem przemawiającym za wymierną korzyścią dla stacji emitujących to anime, jest niezaprzeczalny fakt iż posiada ono również świetną markę merchandisową. Dzięki emisji tej kreskówki, podmioty takie jak m.in.Chio Chips, czy Unilever wypuszczały na rynek edycje z gadżetami DB, a wiadomo - sprzedaż/reklamy -  tym żyje współczesna telewizja. Panowie dyrektorzy programowi - chcecie przyciągnąć sponsorów/inwestorów sprawcie by KA-ME-HA-ME-HA! Znów było rozpoznawalne.
DragonBall był w Polsce ewenementem, który wywołał zwiększony popyt na wszystko co z produkcją się wiąże. Wspomniane gadżety, internetowe serwisy fanów, fora wielbicieli, konwenty, zjazdy...
To jest mój osobisty apel do nadawców - weźcie go proszę pod uwagę. Chcecie produktu, który odciągnie ludzi od Internetu i zwiększy wasz obrót reklamami - oto i macie swoje perpetuum mobile.