Protest przeciwko traktowaniu pasażerów linii kolejowej Łódź-Wawa

Quoted post

Tomasz Miodek
Autor petycji

#161 Cele dalszych działań

2014-09-17 06:47

Witam

Przedstawiam listę celów, jakie przyświecają obecnie moim działaniom i mam nadzieję odpowiadają oczekiwaniom całej grupy pasażerów linii Łódź - Warszawa. Wszelkie uwagi mile widziane.

Cele będą opublikowane na stronie http://kolej.miodek.net, na grupach FB (Łódź - Warszawa ciężka przeprawa i jeśli admin się zgodzin LodzWawa.pl), przekazane do mediów, oznajmione przewoźnikom i UTK. Dla każdego celu mam też zamiar stworzyć podstronę, na której będzie trochę szczegółowych informacji - z czego ten cel wynika, co nam przynosi, kolejne kroki, zmierzające do jego realizacji.

Zapraszam się do włączenia w działania, to ważne. Im więcej nas będzie tym będziemy skuteczniejsi!

Cele główne:
1. Obniżenie cen biletów o 50% do czasu zakończenia remontu (przynajmniej do czasu przywrócenia czasu do WC 1,5h z Ł, 45 min z S, 35 min z Ż; ceny biletów miesięcznych TLK powinny wynieść: Ł < 200, K < 200, S < 150, Ż < 125).
2. Honorowanie biletów na całej linii PR-TLK na czas remontu + stała oferta po zakończeniu remontu wspólnie TLK-PR-KM
3. Zakończenie remontu zgodnie z aktualnym planem (przed końcem 2015).
4. Zapewnienie kursowania zgodnie z rozkładem (brak opóźnień) - dopuszczalne średnio 1 opóźnienie przekraczające 30 min w miesiącu o danej godzinie oraz opóźnienia nie przekraczające 5 min maks. 5 razy w ciągu miesiąca (liczone w obie strony łącznie).
5. Zapewnienie nowoczesnych składów z klimatyzacją (zapowiadane piętrowe EZT dopuszczone do ruchu z prędkością przynajmniej 160 km/h) i zapewnienie obsady min. 2 osobowej dla wszystkich składów (przynajmniej w szczytach przyjazdy 6-9, wyjazdy 15-19).
6. Realne konsultowanie nowego rozkładu z pasażerami (minimum 14 dni przed ostatecznymi decyzjami, uwzględnianie oczekiwań w rozkładzie)
7. Poprawa liczby/godzin połączeń w godzinach szczytu oraz dla zmian popołudniowych na kierunku S-Ł/Ł-S.

Cele krótkoterminowe (doraźne):
1. Dodatkowe autobusy S-W i Ż-W przyjazd 18, W-S i W-Ż wyjazd w przedziale 18:30-19.
2. Wydłużenie Baczyńskiego min. do 10 wagonów, w tym część bez miejscówek.
3. Upublicznienie planu projektu i bieżący monitoring postępów.
4. Umożliwienie składania reklamacji drogą elektroniczną (zmiana Rozporządzenia).

Pozdrawiam

Odpowiedzi

urban

#162 Re: Cele dalszych działań

2014-09-18 07:02:19

#161: Tomasz Miodek - Cele dalszych działań 

Postawione cele są myśle dla wszystkich zadowalające. wracam codziennie wiedenką która REGULARNIE opóźnia się ok 30 min i tak sie zastanawiam czy nie założę exela w którym wpisywałbym opóźnienia każdego dnia. Może ty Tomasz wrzucisz jakiś template na stronę i byśmy przedstawili konkretne opóxnienia i konkretny czas jaki osoba dojeżdzająca traci w ciągu miesiąca. Może takie coś bardziej by przemówiło do przewoźników i PLK?

od nowego miesiąca zacznę to robić