Petycja na rzecz zwołania nadzwyczajnej sesji rady m. St. Warszaw

Quoted post

Lenny

#92 TOG

2016-09-22 18:20

Nie rozumiem po co obniżąć klasę TOG - to ma być cześć małej obwodnicy Warszawy, a nie zbiorcza ulica z Białołęki. Mieszkam tu, ale to krókowzroczne myślenie mieszkańców osiedli przy Skarba z Gór, aby posiadać o jedno więcej włączenie do ruchu. To jak z TrasąToruńską wyremontowano, ale organizacja ruchu jest gorsza niż była. Bezpieczenijesza, ale zwężenie do 3 pasów za mostem skutecznie rano przyblokowuje trasę. Jest miejsce na 4 pas,ale po co? jak można 3. Trasa Olszynki winna od razu mieć w obszarze Zielonej Białołęki min. 2 lub nawet 3-4 pasy i połaczenie z MostęPółnocnym i całą małą obwodnicą. Nie będziemy wówczas pchać sie na inne ulice. Pomysłze zredukowaniem klasy drogi do drogi lokalnej to tak jakby na Trasie Toruńskiej wprowadzić światłą co 300m, gratuluję pomysłu na szybki dojzd. Jestem inżyniewerem i wiem co mówię.

Natomiast świetny jest pomysł lokalizacji metra przy trasie Toruńskiej i wykorzystanie pół przy trasie na mega duże parkingi. Takei rzeczy widziałem w Europie i w USA to norma. Jest to jedno z lepszych rozwiązań. Bródno - będzie miało inne stacje w zasięgu 1-2 przystanków autobusem, a Białołęka wschodnia mogłaby trochę odetchnąć.

Odpowiedzi

Gość

#93 Re: TOG

2016-09-23 04:13:25

#92: Lenny - TOG 

 Po to by powstała ona szybciej i w ogóle powstała. W tym momencie miasto chce wymazać z planów miejscowych tą trasę, a pieniędzy nie będzie trasy przez kolejne 30 lat. Po tym czasie to mi ta trasa nie będzie już potrzebna...