NIE dla 500 nowych aut na ul. Literackiej!

Komentarze

#202

Ponieważ już teraz na skrzyżowaniu Rudnickiego i Kochanowskiego są straszne korki, aż trudno sobie wyobrazić, co będzie dalej...

Magdalena J. (Warszawa, 2023-02-27)

#203

zgadzam się z petycją!

Anna Sroka (Warszawa, 2023-02-27)

#206

Wnioski i żądania przedstawione w petycji uważam za słuszne.

Jerzy Kosiński (Warszawa, 2023-02-27)

#209

Zgadzam siè z postulatami. Mieszkańcy nowego osiedla zablokują jedyny wyjazd z ulicy Literackiej, który już w tym momencie jest utrudniony.

Ania Mackiewicz (Warszawa, 2023-02-28)

#212

Mieszkam przy ul. Kochanowskiego, ulica jest mała i dodatkowa ilość pojazdów będzie tworzyła korki.

Anna Kowalska (Warszawa, 2023-02-28)

#222

Wyjazd z Literackiej już jest mocno utrudniony podczas godzin sz zytu

Michał Bogusz (Warszawa, 2023-02-28)

#224

Już teraz rano są korki na tym skrzyżowaniu. Nie wyobrażam sobie dodatkowych pół tysiąca samochodów dziennie (+gości)! Nie mówiąc o kwestiach ewakuacyjnych.

Joanna Celmer (Warszawa, 2023-02-28)

#225

Mam podobne obawy

Mateusz Skolimowski (Warszawa, 2023-02-28)

#232

Mieszkam tuż obok tego miejsca.

Piotr Kamoda (Warszawa, 2023-03-01)

#234

Zgadzam się że inwestycja przy Literackiej jest nieprzemyślana komunikacyjnie.

Piotr Chłopecki (Warszawa, 2023-03-01)

#236

Podpisuje ponieważ jestem mieszkańcem osiedla Piaski i zmagam się z niewydolnoscia dróg pobliskich

Anna Kucharska (Warszawa, 2023-03-01)

#237

Jestem mieszkańcem osiedla na Kochanowskiego i nie wyobrażam sobie, że skrzyżowanie ulic Kochanowskiego i Rudnickiego miałoby przyjąć jeszcze większy ruch niż obecnie.

Arkadiusz Poński (Warszawa, 2023-03-01)

#248

Podpisuję ponieważ wcześniej ograniczono wyjazd z Literackiej od strony Broniewskiego, co już mocno wpłynęło na komunikację. Teraz dojdzie na tym ograniczonym "wyjazdowo i wyjazdowo" terenie następnych kilkaset aut, które co rano i po pracy będą się wbijać na dwóch ciasnych "gardłach" (przy Megasamie i na rondzie Rudnickiego/Kochanowskiego)
Trzeba choć trochę pogłówkować jak to rozwiązać, a nie iść tylko na łatwiznę - zbudujemy osiedle i będzie OK. Może trzeba przywrócić wyjazd od strony skrzyżowania przy Broniewskiego na trasę. Może trzeba zrobić dodatkowe wyjazdy od strony Broniewskiego na wysokości kościoła i od strony Maczka dla nowego osiedla.
Myślę, a właściwie wiem, że zgodzą się ze mną w zdecydowanej większości kierowcy z tych okolic.
Grzegorz Mędyk

Grzegorz Mędyk (Warszawa, 2023-03-02)

#256

Jestem mieszkańcem ul Kochanowskiego i wiem ze nasze skrzyżowanie nie ma takiej przepustowości

Marta Ołowska (Warszawa, 2023-03-02)

#257

Już teraz skrzyżowanie Rudnickiego Kochanowskiego jest niewydolne. W przeszłości był wjazd od S8 (ul. Literacka) i jest to całkowicie niezrozumiałe jak decyzja urzędnicza o jego zamknięciu zatorowala ruch w całym kwartale budynków korzystających z niego przez lata. Przypływ nowych mieszkańców praktycznie sparaliżuje wyjazd/wjazd ze wspomnianego kwartału, który odbywa się obecnie 1 skrzyzowaniem Rudnickiego/ Kochanowskiego. Ruch jest duży tez w związku ze zlokalizowanymi tam 2 przedszkolami, 1 żłobkiem i 1 szkoła podstawowa do/z których codziennie jadą dziesiątki aut.

Małgorzata Pochylska (Warszawa, 2023-03-02)

#259

Jest ostatnia chwila na mądrą decyzję.

Stanisław Mędrzecki (Warszawa, 2023-03-03)

#260

Jestem mieszkańcem literackiej i już teraz ruch jest masakryczny przez zamknięcie wyjazdu na armii krajowej

Rafal Rybak (Warszawa, 2023-03-03)

#262

Mieszkań w tej okolicy (Kochanowskiego), jestem kierowca i wiem jak juz jest problem z poruszaniem sie ulicami literacka i Kochanowskiego. Przebudowa skrzyżowania z rudnickiego na rondo nie wiele pomoże, gdyż rozmiary ronda z pewnością nie zagwarantują płynności ruchu. Dla nowobudowane osiedla najlepszym rozwiązaniem na dojazd jest utworzenie drogi łączącej z ul gen.Maczka

Rafał Lewkowicz (Warszawa, 2023-03-03)

#263

Planowane osiedle całkowicie zablokuje ruch na ulicy Literackiej i Rudnickiego/Kochanowskiego

Przemysław Paładiczuk (Warszawa, 2023-03-03)

#266

Uważam, ze będzie to ogromne utrudnienie dla mieszkańców.

Magdalena Krynicka (Warszawa, 2023-03-04)

#268

Mieszkam na tym osiedlu

Gabor Karbownik (Warszawa, 2023-03-04)

#269

To bardzo ważne, żeby ulica Literacką pozostała ulica cichą, kameralną, po której dzieci mogą się bezpiecznie przemieszczać - czyli taką, jaką była kiedy dotychczasowi mieszkańcy dokonywali wyboru o zamieszkaniu na niej i co dla wielu, jeśli nie większości bylo kwestią najważniejszą i decydującą. Wjazd na nowopowstające osiedle powinien prowadzić od którejś z większych ulic wraz z osiedlem.

Aleksandra Wilk (Warszawa , 2023-03-04)

#270

Sprzeciwiam się, zwiększeniu ilości aut jeżdżących ul. Literacką.

Elżbieta Gebska (Warszawa, 2023-03-04)

#272

Podpisuję, ponieważ ruch w obrębie ulic Kochanowskiego i Literackiej jest wystarczająco uciążliwy. W dodatku tą sytuację pogarsza zlikwidowany wyjazd na trasę S8 oraz granica strefy płatnego parkowania.

Paweł Wojciechowski (Warszawa, 2023-03-04)

#273

Jako mieszkanka ulicy Literackiej w pełni popieram petycję.

Karolina Siegel (Warszawa, 2023-03-04)

#277

Jestem mieszkańcem osiedla Piaski przy Literackiej. Już teraz wyjazd z osiedla w godzinach porannych jest mocno utrudniony. Ruch z dodatkowylego osiedla rozleje się na ul. Literacką i Kochanowskiego, obciążając i stanowiąc niebezpieczeństwo dla dzieci, które przez obie ulice muszą przejść w drodze do szkoły (pomiędzy tymi ulicami znajduje się również żłobek, przedszkole, przychodnia oraz sanepid). Ze względu na charakter starego osiedla Piaski obie jezdnie są również wielkimi parkingami, wzmożenie ruchu będzie stanowić dodatkowe zagrożenie dla parkujących tam pojazdów.

Paweł Paczuski (Warszawa, 2023-03-05)

#278

Jestem przeciwna włączeniu ul. Literackiej do obsługi komunikacyjnej nowego osiedla mieszkaniowego, jakie ma powstać na gruzach niedokończonej siedziby EuropolGazu.

Sławomira Paczuska (Warszawa , 2023-03-05)

#281

Sparaliżuje to ruch okolicznych mieszkańców. Wyjazd z osiedla powinien być o strony S8. Nie na ul.Maczka czy Literacka bo to zablokuje wyjazd z Literackiej, Kochanowskiego i Rudnickiego.

Anna Ośka (Warszawa , 2023-03-06)

#283

Popieram jako mieszkaniec ul. Literackiej.

Barnaba Siegel (Warszawa, 2023-03-06)

#285

zgadzam sie z autorem petycji, mieszkam na w/w oiedlu

TOMASZ KARCZMAREK (WARSZAWA, 2023-03-06)

#287

Podpisuję petycję w trosce o bezpieczną i sprawną komunikację w miejscu zamieszkania

Joanna Karpińska (Warszawa , 2023-03-06)

#289

Zamknięcie/usunięcie wyjazdu z ulicy literackiej na Al. Armii krajowej sparaliżowało szybkie dostanie się i wydostanie straży, pogotowia, policji. Ponadto wąskie uliczki z zaparkowanymi autami, zwłaszcza przy Megasamie uniemożliwia sprawne przemieszczanie się. Włączenie dodatkowego źródła pojazdów mieszkancow nowowybudowanych bloków całkowicie sparaliżuje osiedlowe uliczki w godzinach wyjazdu do/przyjazdu z pracy, a co dopiero służb ratowniczych, interwencyjnych.

Monika Milinska (Warszawa, 2023-03-07)

#292

Obecnie Ulica Literacka i Kochanowskiego są całkowicie zapchane. W godzinach porannych nie można przejechać przez skrzyżowanie. Sytuacja jest już pogorszona od czasu zamknięcia bezpośredniego wyjazdu na trasę.

Tomasz Czerski (Warszawa, 2023-03-09)

#293

Nowe osiedle bez nowej drogi utrudni życie mieszkańcom.

Oskar Smerdzyński (Warszawa, 2023-03-09)

#294

Nie dla tego osiedla!

Monika Tobiasz (Warszawa, 2023-03-09)

#295

mieszkam tu i nie wyobrażam sobie takiego natłoku samochodow

Małgorzata Szawłowska (Warszawa, 2023-03-09)

#301

Już teraz w godzinach porannych i w okolicy godz. 16:00 nie mogę wyjechać z ul. Literackiej na Kochanowskiego. Literacka stoi od wyjazdu z garażu. Ruch odbywa się tylko dzięki uprzejmości niektórych kierowców stojących w korku na Kochanowskiego, którzy przepuszczają samochody z Literackiej. Problem niewydolności komunikacyjnej jest widoczny już teraz. Puszczenie tędy ruchu z nowego osiedla będzie oznaczało kompletny paraliż.

Aleksandra Jasińska-Maciążek (WARSZAWA, 2023-03-22)

#304

Nie wodzę racjonalnych podstaw do dodatkowego utrudnienia ruchu na ul.Literckiej/Kochanowskiego i de facto służebności na rzecz nieruchomości której logistyka powinna być rozwiązana w sposób nie stwarzajacy dodatkowych utrudnień dla mieszkańców, którzy i talk borykaja sie z brakiem miejsc do parkowania.

Tomasz Pawlikowski (Warszawa, 2023-03-22)

#310

Jestem przeciwna włączeniu ul. Literackiej w ciąg komunikacyjny wyjazdu z planowanego osiedla, ponieważ zakorkuje to wyjazd na dobre. Już teraz nie jest najlepiej....

Małgorzata Marciniak (Warszawa, 2023-03-22)

#318

Brak bezpośredniego skomunikowania ul. Literackiej z Aleją Armii Krajowej i ul. Maczka to już przy obecnych budynkach ewidentny błąd. Warunkiem zgody na nowe osiedle musi być wykonanie takiego połączenia komunikacyjnego. Brak tego rozwiązania to paraliż komunikacyjny w tym rejonie. Nowe połączenia muszą być uruchomione przed rozpoczęciem prac rozbiórkowych "szkieletora".

Zbigniew Kamieński (Warszawa, 2023-03-23)

#321

Będą problemy na obu skrzyżowaniach

Paweł Seklecki (Warszawa, 2023-03-24)

#322

Na ulicy Literackiej i Kochanowskiego obecnie brak jest miejsc parkingowych. Ruch kołowy na tych ulicach jest fatalnie rozwiązany. Skrzyżowanie Rudnickiego z Kochanowskiego nawet po remoncie nie gwarantuje płynnego ruchu. Brak przede wszystkim zjazdu z Armii Krajowej na Literacką, który odciążyłby wcześniej wymienione skrzyżowanie. N
NIE ZGADZAMY SIĘ na wprowadzenie ruchu z nowego osiedla na ulicę Literacką

Jan i Ewa Kotowicz (Warszawa, 2023-03-24)

#324

Mam miejsce parkingowe Literacka 19a i wyjazd z garażu będzie trwał znacznie dłużej ze względu na
większą ilość aut.

Przemysław Krysztofiak (Warszawa, 2023-03-25)

#325

już teraz jest dosyć ciasno, bo zamknięte skrzyżowanie, zawsze kilku Learnerów, nie chcę większej liczby samochodów

Elżbieta Petrajtis-O'Neill (Warszawa, 2023-03-26)

#332

Podpisuję ponieważ mieszkam na ul Literackiej 19. Komunikacja z tym osiedlem spowoduje totalny paraliż dojazdu do mojego mieszkania. Komunikacja powinna odbywać się również z ulicy Maczka do tego osiedla.

Krzysztof Manitius (Warszawa, 2023-03-27)

#334

Proponowane rozwiazanie bardzo utrudni życie mieszkańców bloków przy ul. Literackiej, grożąc paraliżem komunikacyjnym na osiedlu.

Bogusław Ochodek (Warszawa, 2023-03-27)

#337

Nie chcę żeby zwiększyła się liczba samochodów w tej okolicy

Hanna Machcinska (Warszawa, 2023-03-28)

#340

Popieram inicjatywę. Ruch na ulicy Literackiej już teraz jest ogromny.

Magdalena Grzeszyk-Firysiuk (Warszawa (Bielany), 2023-04-01)

#341

Jestem mieszkańcem bloku przy Literackiej 19C i nie chcę stać w korkach, aby wyjechać z osiedla.

Robert Borkowski (Warszawa, 2023-04-02)

#342

Podpisuję ponieważ mieszkam przy Literackiej i chcę zachęcić Włodarzy Miasta i innych decydentów do zastanowienia nad zmianą koncepcji na taką z ludzką twarzą, na taką by dała szansę dotychczasowym mieszkańcom /ale też nowym/na godne życie. Pieniądz rządzi światem, ale należy tę pokusę rządów za wszelką cenę okiełznać.

Danuta Walendzik (Warszawa, 2023-04-02)

#345

mieszkam tu i codziennie stoję w korkach, żeby dojechać do ul. maczka

Beata Nizińska (Warszawa, 2023-04-06)

#352

Podpisuję ponieważ parking sparaliżuje ruch w przylegających ulicach.

Lilia Mikhal (Warszawa, 2023-04-10)

#353

Mieszkam na ulicy Literackiej i już w tej chwili wjaz/wyjazd są problematyczne. Dodatkowe 500-1000 aut zupełnie sparaliżuje okolicę.

Mariola Mał. (Warszawa, 2023-04-10)

#358

jest to dla mnie ważne,

Edyta Żak (Warszawa, 2023-04-12)

#361

W tej chwili doświadczam trudności związanych z wyjechaniem z osiedla z powodu korkujacego się wyjazdu

Katarzyna Michalik (Warszawa, 2023-04-14)

#365

Podpisuję, ponieważ mieszkam przy ul. Literackej i nie wyobrażam sobie wyjazdu z osiedla przy zwiększonej liczbie mieszkańców mając do dyspozycji tylko 1 wyjazd z osiedla.

Dorota Cichowska-Pietrzak (Warszawa, 2023-04-14)

#367

Podpisuję petycję, ponieważ zgadzam się z jej treścią w 100%. Mieszkam na Bielanach od urodzenia i znam ten problem. Jeżdżę z córką na dodatkowy język angielski w tamtą okolicę i dokładnie wiem, czego problem dotyczy. Minęły już dwa lata, gdy jako radny dzielnicy, składałem interpelację w sprawie budowy drogi łączącej ul. Literacką z ul. Maczka. Wnosiłem o zobowiązanie przyszłego inwestora do wykonania drogi łączącej ul. Literacką z ul. Maczka przy wydawaniu decyzji o pozwoleniu na budowę. Cieszę się, że mamy tak operatywnych Mieszkańców, którzy zorganizowali petycję w tej sprawie. Nie widzę innego rozwiązania tego tematu, jak tylko powstanie drogi łączącej ul. Literacką z ul. Maczka.

Piotr Walas (Warszawa, 2023-04-15)

#369

Jestem mieszkanką ul. Literackiej. Już teraz tworzą się korki przy wyjeździe.

Paulina Giersz (Warszawa, 2023-04-15)

#371

Już teraz w godzinach szczytu jest ciężko wyjechać. Jeśli wybudują nowe osiedle, ulice staną się nie przejezdne.

Patrycja Krogulska (Warszawa, 2023-04-15)

#375

Uważam że nowa inwestycja jest nie przygotowana infrastrukturalnie i spowoduje olbrzymie utrudniena komunikacyjne

Mariusz Socik (Warszawa, 2023-04-15)

#377

jako kierowca obawiam się że z związku budową osiedla wyjazd biedzie bardzo utrudniany lub niemożliwy a setki samochód zablokują lokalne uliczki

Zbigniew Nechay (Warszawa, 2023-04-15)

#378

Mieszkam na Literackiej i potwierdzam, to uniemożliwi normalne funkcjonowanie osiedli..., już wcześniej zlikwidowany wyjazd z osiedlowej drogi na trasę utrudnił życie mieszkańcom, na ul Kochanowskiego jest szkoła, przedszkole i żłobek - i tak przyjeżdżają w godzinach szczytu rodzice dzieci z placówek. Wszyscy korzystamy tylko z tego jednego skrzyżowania (aktualnie całkiem zamkniętego z porodu remontu 😣)

Grażyna Romańczyk (Warszawa, 2023-04-15)

#379

Zgadzam się całkowicie z przedstawionymi tezami.Mieszkam w pobliżu i już teraz skrzyżowanie Kochanowskiego i Rudnickiego jest często zakorkowane.

Maria Zdanowicz (Warszawa, 2023-04-15)

#384

Zgadzam się z petycją

Mirek Orlik (Warszawa , 2023-04-16)

#385

Zwiększona liczba pojazdów uniemożliwi korzystanie z samochodów obecnym mieszkańcom, zmuszonych do wjazdu i wyjazdu z osiedla przez jedyne dostępne skrzyżowanie.

Czesław Bajer (Warszaws, 2023-04-16)

#386

Chciałby, żeby ruch samochodowy został właściwie zorganizowany, żeby nasze osiedle było przejezdne i bez korków.

Tomasz Rutkowski (Warszawa, 2023-04-16)

#388

Jestem mieszkańcem osiedla przy ul. Literackie i na co dzień odczuwam niedogodności związane z brakiem adekwatnej Komunikacji osiedla z okolicznymi drogami podpisuje się pod petycją i Zwracam się do władz Warszawy pilną interwencję w tej sprawie.

Piotr Dąbrowski (Warszawa, 2023-04-16)

#390

Planowana budowa osiedla nie uwzględnia błędnie zaprojektowanego układu komunikacyjnego i spowoduje całkowite zablokowanie wjazdu / wyjazdu z istniejących osiedli.

Mariusz Makowski (Warszawa, 2023-04-16)

#391

Nie wyrażam zgody na użytkowanie ulicy Literackiej jako dojazdowej do nowego osiedla.

Monika Makowska (Warszawa, 2023-04-16)

#393

Trzeba udrożnić dojazd i wyjazd z osiedla.

Bartosz Świdziński (Warszawa, 2023-04-16)

#394

Wprowadzenie dodatkowo około 500 samochodów na ul. Literacką z nowego osiedla spowoduje totalną blokadę całego osiedla Piaski. Czy urzędnikom przy wydawaniu decyzji zabrakło wyobraźni czy rozumu.

Maciej Daszczuk (Warszawa, 2023-04-16)

#399

Będzie za dużo samochodów na ulicy Literackiej. Jeśli nowe osiedle ma miec usługi i pojawi się dużo nowych mieszkańców, to połączenie tego osiedla z ul.Maczka jest konieczne.

Małgorzata MIERZEJEWSKA (WARSZAWA, 2023-04-16)

#400

Zgadzam z się z przedstawioną petycją, również jestem mieszkańcem osiedla przy ul. Literackiej. Juz jakies 10 lat temu odebrano na wjazd na s8, a teraz ponowne naćkanie mieszkań spodlqoduje zatkanie dużej części bielan z okloic Literackiej i kochanowskiego.

Tomasz Mierzejewski (Warszawa, 2023-04-16)



Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...