📣 Wniosek Stowarzyszenia Ekrany Akustyczne dla Wawra do GDDKiA 📣

Jaromir
Gość

/ #1

2021-05-06 13:04

Beton może i jest cichszy pod warunkiem, że został położony tak równo jak asfalt.
Dodatkowe decybele wynikają z faktu, że beton, który został położony został położony nie równo. Kto już jechał po tej trasie to wie o czym piszę. W czasie jazdy słychać jak pracuje zawieszenie na tej trasie i jaki jest komfort jazdy dla kierowcy i pasażerów. Wystarczy rozpędzić samochód max do 100 km.
Jednakże nie zmienia to faktu, że GDDKiA zawaliła sprawę ekranów i zamiast uderzyć się w pierś i chociaż podjąć próby naprawienia błędu i załagodzenia sporu brnie ślepo w zaparte, że to nie GDDKiA jest winna tylko przepisy.
Cytując klasyka "sory taki mamy klimat" W przypadku tej inwestycji GDDKiA zastosowała tłumaczenie - sory takie mamy przepisy.
Przepisy są dobre lecz osoby odpowiedzialne w GDDKiA ( i nie tylko ) nie potrafią się nimi posługiwać i ich egzekwować. Gdyby tak było to nie mielibyśmy teraz nierównego betonu niskich ekranów akustycznych lub ich całkowitego braku.

Dlaczego GDDKiA dopilnowała aby trasa z Warszawy w stronę Radomia i dalej Kielc była równa i gładka jak masło? Odpowiadam: Bo po tamtej trasie jeździ na południe Polski wielu parlamentarzystów oraz prominentnych polityków. Ekrany tam są wysokie. Wzdłóż całej trasy wszystkie zjazdy są czynne i dobrze oznakowane itd.Kto jechał to wie o czym piszę.

Drogi, którymi przemieszczają się na codzień prominenci są zawsze zadbane i dopieszczone przez GDDKiA nawet ekrany są wyższe aby ktoś "przypadkiem" nie rzucił na przykład zgniłym pomidorem ze złości w auto prominenta lub aby nikt nie mógł się przedostać na drogę i protestować w czasie gdy prominent wraca z Warszawy umęczony ciężką pracą dla obywateli lub dla jednej z partii.

Pozdrawiam Jaromir




Płatne ogłoszenie

petycja zostanie rozreklamowana wśród 3000 os.

Dowiedz się więcej...