Protest przeciwko traktowaniu pasażerów linii kolejowej Łódź-Wawa

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Protest przeciwko traktowaniu pasażerów linii kolejowej Łódź-Wawa

Ten wpis został usunięty przez autora petycji (Pokaż szczegóły)

2014-07-24 20:34


Edek

#27 Re: Re: :)

2014-07-24 22:46

#17: :) - Re: :)

Macie lepiej niż inny pasażerowie, więc już lepiej od Was mieć nie można.

Tomasz Miodek
Autor petycji

#28 Re: Re: Re: :)

2014-07-25 08:11

#27: Edek - Re: Re: :)

Edek, nie będę tolerował trollowania. Nie mam zamiaru być cenzorem opinii, ale wszelkie komentarze o charakterze trollowania (nie wnoszące nic do dyskusji, a mające jątrzyć) będę usuwał.

urban

#29 Re: Lista adresatów

2014-07-25 11:00

#16: Tomasz Miodek - Lista adresatów

właśnie wysłałem maila. Proponuje to samo zrobić reszcie "cierpiących"

 

Pozdrawiam....

urban

#30 Re: Lista adresatów

2014-07-25 11:19

#16: Tomasz Miodek - Lista adresatów

proponuje też dodać do DW: fakty@rmf.fm

Banacha

#31

2014-07-25 12:56

Miałam chwilkę czasu, też wysłałam.
Może taki format adresów będzie łatwiejszy:
halina.rutkowska@plk-sa.pl; sekretariat@intercity.pl; info@p-r.com.pl; skargi@mazowieckie.com.pl; kontakt@kprm.gov.pl; kancelaria@mir.gov.pl; mg@mg.gov.pl; wojewoda@mazowieckie.pl; sekretariat@lodz.uw.gov.pl; utk@utk.gov.pl; uokik@uokik.gov.pl;
biurorzecznika@brpo.gov.pl;

widzowie@tvn.pl; redakcja_portalu@agora.pl; listydogazety@gazeta.pl; serwisinformacyjny@rp.pl;
redakcja@polskatimes.pl; sekretariat.waw@tvp.pl; news@polsat.com.pl; fakty@firma.interia.pl;
wp@wp.pl; onet@onet.pl; interia@firma.interia.pl; redakcja.lodz@tvp.pl

Gość

#32

2014-07-25 12:58

Zachęcam do podpisania petycji!!!

Gość

#33

2014-07-25 16:45

wrzucajmy link do petycji na strone intercity na facebooku!
Vika

#34

2014-07-25 17:31

Dla mnie- studentki dojeżdżającej z Łodzi bolący jest fakt, iż wzajemne honorowanie biletów jest tylko na trasie Skierniewice- Warszawa- Skierniewice, bo zazwyczaj aby dotrzeć na zajęcia na 8 wybieram z konieczności TLK, a w drodze powrotnej czekam godzinę mimo, że na tej trasie jedzie IR. Uważam także, że ceny biletów są na tyle duże, a informatyka poszła na tyle dobrze do przodu, że takie bilety powinny być honorowane u WSZYSTKICH przewoźników, a kasa dzielona między nimi w zależności od tego ile kursów u danego przewoźnika przejechał dany pasażer:)
andzia

#35

2014-07-25 18:01

Z domu muszę wychodzić 4:20 ,żeby dojechać do pracy do Pruszkowa na 6:30,pociąg 4:50 spóźniony 20 minut. nie ma innego pociągu. W Grodzisku postój ok 10 min. pod Pruszkowem kolejny postój .,,Podróż'' zajmuje prawie godzinę .Powrót nie lepszy pociąg spóźniony 40 min obowiązkowy postój w Grodzisku i pod Żyrardowem. Przyjazd teoretyczny pociągu powinien być 16:49,a rzeczywiście jest ok 18 .Tak więc 3/4 doby spędzam poza domem .Po koszmarnym powrocie już nic człowiekowi się nie chce.

Gość

#36

2014-07-25 18:48

Łączę się w codziennym bólu dojazdu...

Gość

#37

2014-07-25 19:09

Żadna(!) normalna, prywatna firma nie działa w ten sposób. Niezrozumiałym jest to, że prace remontowe nie są prowadzone 24 godziny na dobę. Poziom ignorancji osiągnął szczyt.

Gość

#38

2014-07-25 21:46

Zgadzam się w 200%

Gość

#39

2014-07-25 22:34

Zróbcie w końcu coś z tymi pociągami. Nie da się normalnie dojechać do pracy jak i z niej wrócić. Co z tego, że mam do pracy jedną stację, kończąc pracę według rozkładu czekałbym 5minut i po 15mintuach siedziałbym już w ciepłym domu, skoro zamiast 16:09 muszę czekać godzinę czasu, zanim łaskawy pociąg raczy wjechać na staację. Juz nie mówię o czasie postoju jaki robi na peronie, a pytając się konduktora czy pań w kasie za ile będzie odjazd, nikt nic nie wie...
Tomasz Miodek
Autor petycji

#40 Dalsza korespondencja

2014-07-25 22:50

Ponieważ ciągle napływają do mnie różne sugestie, co jeszcze powinno znaleźć się w liście, załączam wyciąg z dalszej korespondencji (nadal jednostronnej). To są fragmenty listów wskazujące najważniejsze problemy, stopniowo o niektórych przynajmniej postaram się napisać więcej

23 lipca
Witam ponownie

Poniżej przedstawiam link z mediów branżowych (kolejowych) potwierdzający w całości opisane w liście protestacyjnym informacje. Jednocześnie podkreślam, że już po 1 dniu chaosu okres, przez który ma obowiązywać zmieniony (pogorszony) rozkład został wydłużony o kolejne 10 dni (do 10 sierpnia).

http://www.rynek-kolejowy.pl/53238/lodz_warszawa_chaos_pierwszego_dnia_zmian.htm

24 lipca
Pasażerowie wskazują także inne problemy, które nie były poruszone w liście. Najważniejsze z nich, to:
- upał w pociągach (wagony, oprócz jednego pociągu KM - Wiedenki nie posiadają klimatyzacji, a czasem włączone jest dodatkowo ogrzewane lub nie da się otworzyć okien; w Wiedence klimatyzacja nie radzi sobie przy ilości jadących osób),
- brak porozumienia pomiędzy przewoźnikami na odcinku między Łodzią a Skierniewicami
- niemal każdorazowo występujący postój pociągów z Warszawy w polu/lesie przed Żyrardowem mimo, że z przeciwka pociąg wjeżdża dopiero kilkanaście kilometrów dalej
- brak oświetlenia na stacji Mokra.
Chciałbym także podkreślić, że na stronie rozklad-pkp.pl pociągi zatrzymujące się w Mokrej w ogóle nie mają informacji o zatrzymywaniu sie na tej stacji, natomiast wyszukiwarka normalnie znajduje jako jeżdżące odwołane pociągi Kolei Mazowieckich.

W załączeniu przesyłam zdjęcie wykonane na stacji Mokra tuż przed przyjazdem pociągu TLK o godz. 21:29
(na zdjęciu ciemno, ledwo majacząca tabliczka z nazwą stacji, postaram się później gdzieś wrzucić).

W opracowaniu mam jeszcze kwestię dojazdu na inne niż poranna zmiany do Łodzi (dotyczy to głównie osób dojeżdżających z Koluszek i w mniejszym stopniu ze Skierniewic). Dziś dostałem szczegóły od jednego z pasażerów (dziękuję!) - w poniedziałek postaram się przygotować odpowiednią wiadomość. Przy okazji chyba niezależnie do samorządów wojewódzkiego i miejskiego przygotuję zapytanie o stanie realizacji Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, w szczególności planów odnośnie uruchomienia na oko gotowych już, nowych przystanków kolejowych (Dąbrowa, Pabianicka, Radogoszcz).

Jak do tej pory oprócz automatycznych odpowiedzi otrzymałem tylko jedną wiadomość zdecydowanie od człowieka - Dział Współpracy z Widzami zasugerował kontakt z programem interwencyjnym Uwaga. E-mail: uwaga@tvn.pl. Oczywiście poszedł komplet dotychczasowej korespondencji, od listu zaczynając.

Ten wpis został usunięty przez autora petycji (Pokaż szczegóły)

2014-07-25 23:56


Tomasz Miodek
Autor petycji

#42 Programisty do aplikacji mobilnej szukam

2014-07-28 07:42

Poszukuję programisty, który byłby w stanie społecznie poświęcić trochę czasu dla pasażerów jeżdżących trasą Łódź - Warszawa. Najchętniej jeżdżącego rano Podstoliną, lub wracającego Baczyńskim albo Wiedenką, żebym mógł w pociągu złapać (ale to nie jest warunek konieczny).
Przygotowuję wymagania do aplikacji, która umożliwiłaby zgłaszanie faktycznych czasów przyjazdu (opóźnień) oraz odjazdu. Chodzi o umożliwienie nam weryfikacji postulatu nr 4 z listu, a przy okazji wsparcie decyzji związanych z podróżą (statystyka np. którym pociągiem jechać, żeby rzeczywiście być na konkretną godzinę, weryfikacja czy pociąg wyjechał na trasę itp.).
Analizę przygotuję, ale sam na pisanie kodu się nie piszę.
Doemerytalna wdzięczność pasażerów gwarantowana ;-)

MR

#43 PR i KM

2014-07-28 09:10

W piątek 25.07.2014 postanowiłem skorzystać z usług Przewozów Regionalnych 15:29 z Zachodniego, przyjechał jeden skład zamiast dwóch - tłok był straszny. Zazwyczaj pociągiem jeździ taka sama liczba ludzi z dwóch składów musieli się stłoczyć w jednym!! Na stacji Grodzisk postój około 20 minut na domiar złego padła lub wyłączyli klimatyzację (okna niestety tylko małe) uchylenie ich nie dało ulgi. Stężenie dwutlenku węgla - wydychanego przez stłoczonych pasażerów było tak duże, że niektóre osoby prawie zemdlały, oczywiście drzwi nie można otworzyć.
Dzisiejsza podróż (28.07.2014) Kolejami Mazowieckimi ze stacji Skierniewice 6:25 tzw. Wiedenka, zamiast tradycyjnie 5 wagonów piętrowych podstawili 4, tłok straszny.... ale co to kogo, ważne że jedziemy!

Czy Ci przewoźnicy zaczną w końcu traktować nas jak ludzi?!

Tomasz Miodek
Autor petycji

#44 Trudno to uznać, za odpowiedź, ale...

2014-07-28 12:01

po blisko tygodniu od wysłania wiadomości do odbiorców otrzymałem taką oto odpowiedź z PKP IC (obcinam tekst o tym, jak prowadzić dalej korespondencję):

Szanowny Panie,

Wiadomość została przesłana wg kompetencji.

(...)

Z wyrazami szacunku,
Karolina Kordulska

Obsługę infolinii PKP Intercity zapewnia TK Telekom sp. z o.o.

Gość

#45

2014-07-28 12:10

skandal!!! pkp to syf!!!
Zbyszek

#46 IC

2014-07-28 12:20

Infolinia IC to koszt 1,29 PLN za minutę połączenia w sieci Polkomtel - pech że mam abonament akurat w Plusie.
Infolinia jest traktowana jako usługa PREMIUM!!!!
Jarek

#47 Szczyt szczytów

2014-07-28 12:43

Na stronie głównej pkp intercity chwalą się nowymy super nowoczesnymi wagonami oddanymi na trasie Przemyśl - Szczecin . poniżej link
http://intercity.pl/pl/site/o-firmie/aktualnosci/nowoczesne-i-komfortowe-wagony-pkp-intercity-juz-na-torach!.html

Pytam się czy jesteśmy gorsi od innych pasażerów ??
gość

#48 Re: :)

2014-07-28 13:16

 Edek

Skoro całej Polsce pasuje to jak jezdzą pociągi to brawo! Nadal nic z tym nie róbcie. My przynajmniej walczymy o to, by dostosować warunki to kwoty jaką płacimy za bilety. Jakby cała Polska się skarzyła na to co się dzieje w PKP to może by coś z tym zrobili. Wolę, jak to napisałes "srać dupą" niż na niej siedzieć i nic nie robić jak Ty!


Gość

#49

2014-07-29 04:15

Bardzo wnikliwa analiza stanu,który mozna uznać za haos w spółkach kolejowych.
Dziękuję za skierowanie do mnie tego listu, razem z Państwem podejmę działania w tej sprawie.

Gość

#50 PR

2014-07-29 09:43

W dniu wczorajszym tj. 28.07 pociąg Przewozów Regionalnych 15:29 z Zachodniego, przyjechał jeden skład zamiast dwóch - tłok był straszny.
Klimatyzacja nie działa, okna uchylne pozamykane na klucz!!!!!!
Podróż do Żyrardowa 60 minut w makabrycznych warunkach, temperatura wewnątrz około 40 stopni.