Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

jada

#126

2015-07-17 09:04

Często przyjeżdżam do rodziny do Warszawy - ta część miasta jest słabo skomunikowana.


Gość

#127

2015-07-17 09:09

Zgadzam się w 100 % z jej argumentami

Gość

#128

2015-07-17 12:30

Dojeżdżam na Mokotów i wiem, jak dużo czasu to zajmuje. Mając dzieci szkolne wiem, ze niedługo czekaja ich dlugie godziny dojazdu do szkoły średniej. Za 10 lat będzie tomdotyczylotysiecy rodzin wokół:-(

Gość

#129

2015-07-17 16:05

Mieszkam na Zielonej Białołęce i uważam że metro jest tutaj bardzo potrzebne. Skorzystali by z niego dodatkowo także mieszkańcy Marek.
ypes

#130

2015-07-17 18:55

Słoiki chcą metro,a gdzie rozliczacie podatek?


Gość

#131

2015-07-17 19:08

Bo mi jest po drodze

Gość

#132

2015-07-17 19:48

Mieszkam na ZB. Codziennie doświadczam uciążliwości z dojazdem.

Gość

#133

2015-07-18 19:30

Zielona Białołęka posiada karygodną komunikację z centrum Warszawy i z roku na rok pod tymi rządami jest/będzie coraz gorzej. Politycy zarzucili plany budowy obwodnicy czyli Trasy Olszynki Grochowskiej, mają w nosie metro i jedynym rozwiązaniem są dla nich ciężkie, hałaśliwe autobusy, które psują (i tak już fatalna nawierzchnię) wąskich białołęckich dróg. W miejscu w którym mieszkam do najbliższej dwupasmówki jest 7km na zachód, 7km na wschód, 8km na południe. Horror. Ludzie myślcie przy urnach wyborczych!

Gość

#134 Re:

2015-07-18 19:48

#124: punkur -  

 W zupełności się zgadzam. 

Trasa Olszynki Grochowskiej - zarzucona pod rządami HGW

Metro na Białołękę zarzucone - HGW

Dziur w drogach przybywa. Głębocka, Białołęcka - te ulice to czarna rozpacz.

Ciężkie i hałaśliwe autobusy nie nadają się na wąskie lokalne drogi - a to jedyna rzecz, która zrobił ratusz.

Mają nas w d .. ponieważ statystycznie dla nich lepiej jest zrobić kolejną rzecz na tarchominie. Więcej wyborców na m2.

 

 


Gość

#135

2015-07-18 21:14

Ponieważ wydłuży ona zasięg II lini metra.

Gość

#136

2015-07-19 09:09

Dlatego że uważam za bezcelowe konczenie linii metra na Brodnie
Ber

#137 Re:

2015-07-19 10:01

#130: ypes -  

  Podobnie jak ty, podatki odprowadzamy zgodnie z adresem zamieszkania wskazanym w formularzu ZAP3.


Gość

#138

2015-07-19 14:18

Słuszne i logiczne argumenty :)

Gość

#139

2015-07-20 06:53

Ponieważ jest bardzo zasadna i logiczna, co tu komentować.

Gość

#140

2015-07-20 07:49

Podpisałam petycję ponieważ osiedla na derbach są bardzo duże i coraz wiecej osiedli jest nadal budowane a komunikacja u nas to porażka mamy jedynie autobus 527 i e-7 które jeżdża zapchane a ludzie w nich wyglądają jak śledzie w puszczce. metro bardzo by nas uratowało
Kamil Hajduk
Autor petycji

#141

2015-07-20 08:50

Myślę drodzy Państwo czas poprosić Burmistrza Jaworskiego, Marek, Ząbek, Zielonki, Wołomina i reszty miast o poparcie w oficjalnym pismie naszej petycji.


Gość

#142

2015-07-20 09:42

Metro jest jedynym, uniwersalnym, szybkim i wygodnym środkiem transportu w wielkim mieście. Mieszkam na Zielonej Białołęce, która od 1800 roku nie wytyczyła (czytaj wykonała) nowej drogi w kierunku Centrum miasta. Są trzy drogi tak jak 200 lat temu tj. Głębocka, Ostródzka i Białołęcka. A wtedy było 1,2 mieszkańca na 1km2 i 2 konie na 100 ha.
KatarzynaW

#143 II linia metra-zmiana

2015-07-20 10:32

Ja również jestem mieszkanką os. Derby i uważam że zmiana trasy II lini metra wpłynie korzystnie na rozładowanie korków które często tworzą się od CH targówek aż do Radzymińskiej czy też do rąda Żaba.Ja dojeżdżam do biurowców przy Galerii Mokotów i aby być na 9.00 w przcy musze być na przystanku od Derby III 7.15 (tylko w okresie wakacyjnym mogę pozwolić sobie na wyjście 7.30 z domu)

Poza tym uważam że autobus linii E-7 zupełnie nie potrzebnie objeżdza osiedle dookoła,przecież jest to linia ekspresowa tak więc autobus powinnien dowieźć pasażerów w jaknajszybszym czasie do metra.A 527 niech sobie jedzie dokoła.Codziennie traci się około 15 min na sam obiazd.

waldek

#144

2015-07-20 13:06

A ja jeżdzę z Torunia... konieczni niech metro będzie na Białołękę - skróci to mój dojazd o 5 minut :D


Gość

#145

2015-07-20 17:47

Poniewaz to wazna sprawa i dla bialoleki i warszawy. Zielona bialoleka to rozwijajaca sie dzielnica z duzym potencjalem mlodych ludzi

Gość

#146

2015-07-20 20:14

Była w ogłoszeniach Parafialnych w Parafii św. Michała Archanioła

Gość

#147

2015-07-21 06:03

Na Zielonej Białołęce jest wystarczająca liczba mieszkańców aby im zapewnić bezpieczny i szybki przejazd z domu do pracy. Budowa Metra powinna zacząć się od najodleglejszych części Warszawy, tak jak to miało miejsce na początku. Zielona Białołęka i przylegające do niej dzielnice powinny dostać nie jedną stację a więcej, bo tam jest największe zapotrzebowanie.

Gość

#148

2015-07-21 06:21

Warszawa właśnie tam się rozbudowuje, a ponadto sypialnie Warszawy - Marki, Słupno, Radzymin też mają prawo do lepszych połączeń komunikacyjnych jadąc do PRACY W WARSZAWIE.

Gość

#149

2015-07-21 11:14

Rozwiązanie jest bardzo zasadne, przysłuży się mieszkańcom gorzej skomunikowanej części Warszawy. Argumenty są przekonujące i merytorycznie zasadne.

Gość

#150

2015-07-21 15:29

Mam dość korków na Głębockiej i św.Wincentego, dość tego koszmaru, podłączcie nas czymś lepszym niż autobus. Ile by ich nie było, to i tak za mało, a do tego i tak stoją razem z samochodami.