Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Antek

#226 Re: Widzialy galy co wybieraly

2015-08-01 23:50

#206: OverLord - Widzialy galy co wybieraly 

 A skąd u Ciebie człowieku taka zapiekła niechęć do Białołęki i całego tego przedsięwzięcia?! W tym pomyśle nie ma nic nielogicznego . Miasto się rozrasta daleko na północ, a komunikacja miejska kuleje. Metro może znacząco wpłynać na obniżenie liczby prywatnych pojazdów wjeżdżających do centrum ( tym samym mniejsze korki ,hałas, mniej spalin). Na promowanie ruchu rowerowego trochę za duże odległości. Nie każdy jest młodym wyczynowcem, żeby codziennie jezdzić do pracy na rowerze. A w ogóle słoik , nie słoik mieszka w tym miescie , w tym kraju tak jak Ty i uczciwie pracuje płacąc podatki. W niczym nie jesteś od niego lepszy! A od kiedy ty Lordzie jesteś warszawianinem/warszawiakiem ?


Gość

#227

2015-08-03 11:10

Zgadzam sie z opinia, że metro powinno zostać skierowane na Białołękę, która bez tego będzie miała ogromny problem komunikacyjny w przyszłości. Uważam, że umiejscowienie ostatniej stacji metra na Bródnie jest ograniczeniem w budowaniu integracji północno-wschodniej Warszawy z Centrum.

Gość

#228

2015-08-04 07:34

Jestem mieszkańcem Białołęki. Metro w tej części warszawy, pozbawionej komunikacji szynowej to konieczność ze względu na ogromną i ciągle rosnącą gęstość zaludnienia.

Gość

#229

2015-08-04 15:38

Mieszkam na wschodniej Białołęce i dostrzegam jak wiele metro mogłoby tutaj zmienić. Nie tylko lepiej skomunikowałby tę część Białołęki ale również wpłynąłby na ogólny jej rozwój.

Gość

#230

2015-08-05 06:39

Ponieważ uważam, że ostatnia stacja metra na Bródnie nie spełni swojej roli - nie będzie to stacja, która rozładuje ruch i z której będzie korzystało tylu ludzi ile moża korzystać w przypadku stacji na Białołęce. Nikt z Marek, Ząbek i innych okolicznych miejscowości nie będzie szukał parkingu między blokami, żeby przesiąść się w metro.

Gość

#231

2015-08-07 07:24

Metro na Białołękę ułatwi ogromnej rzeszy mieszkańców komunikację warszawie. Na Białołęce wyrasta drugi Ursynów, metro jest niezbedne

Gość

#232

2015-08-09 09:52

Uważam że to świetne rozwiązanie dla zakorkowanej Białołęki tym bardziej że ona cały czas się rozbudowuje w nowe osiedlai a nie bardzo ma jak rozbudować się komunikacyjnie (wąskie ulice).

Gość

#233

2015-08-10 07:44

Uważam iż metro na Białołęce jest nie zbędne mieszkam tu już około 8 lat i z roku na rok przybywa mieszkańców . Jest nas naprawdę dużo ...Autobusy pękają na tramwaj z tego co wiem Białołęka nie może liczyć ....A przecież nie tylko Białołęka by z metra korzystała jest jeszcze równie prężnie rozwijające się dzielnica OLESIN...Metro to ogromna szansa dla nas na pewno nie będzie jeździło puste...To zbawienie ...
Kamil Hajduk
Autor petycji

#234 Re:

2015-08-10 08:03

#233: -  

 Również się z tym zgadzam powstają osiedla, a po za tym nic więcej nie powstaje, ani drogi, ani infrastruktura nie mówiąc już o skąpej komunikacji.


Gość

#235

2015-08-10 18:37

Bo metro na Brodno to krótkowzroczność. Powinno być ze 2-3 stacje dalej, choć niekoniecznie pod ziemia

Gość

#236

2015-08-11 09:34

Ten temat bezpośrednio mnie dotyczy.

Gość

#237

2015-08-15 15:46

Zielona Białołęka może być najpiękniejszą dzielnicą Warszawy i miejscem docelowym a nie przesiadkowym dla wielu młodych osób przyjeżdżających do Stolicy. Może być dumą rządzących, jeśli jej potencjał właściwie wykorzystają. Tu mogą wykazać się architekci i planiści. Te piękne i niedocenione przestrzenie mogą być dumą Warszawy. Właściwa komunikacja jest niezbędna i jest wyrazem szacunku dla osób osiedlających się tu i wpływających na rozwój miasta. Myślę że władze dzielnicy i miasta wydając zgodę na budowanie osiedli powinny brać odpowiedzialność za nowych mieszkańców.


Gość

#238

2015-08-17 10:20

Bo jest to dla mnie bardzo ważny fakt.

Gość

#239

2015-08-18 08:49

Poniewaz mieszkam na Białołęce.

Gość

#240

2015-08-18 18:28

Jestem mieszkanką Białołęki.

Gość

#241

2015-08-18 19:20

Ponieważ mieszkam na Białołęce i dojeżdżam do pracy 1,5 h, a metro znacznie skróciłoby mój dojazd i ułatwiło dostęp do kontaktu z kulturą w weekend.

Gość

#242

2015-08-19 10:37

Ponieważ mieszkam na Białołęce i codziennie męczę się dojazdami do pacy na Bemowo a dzieci do szkoły na Wolę. Żeby być na godzinę 8 musimy wychodzić z domu o 6.00 bo potem są korki nie do przebicia.

Gość

#243

2015-08-25 14:36

Zgadzam się z każdym argumentem podanym w petycji. Czas pomyśleć o Białołęce jako części stolicy.
MM

#244 Re: W jakim mieście mieszka twórca petycji?

2015-08-25 17:45

#46: Ajan - W jakim mieście mieszka twórca petycji? 

 Większy jest korek przy CH Targówek niż przy Radzymińkiej nawet w bardzo wczesnych godzinach porannych

MM

#245 Re: Widzialy galy co wybieraly

2015-08-25 17:53

#206: OverLord - Widzialy galy co wybieraly 

 Jeśli nie znasz każdego mieszkańca Zielonej Białołęki osobicie I JEGO POCHODZENIA TO WYPADAŁOBY MAJĄC JAKĄŚ MIKRODROBINKĘ PRZYZWOITOŚCI UWAŻAĆ ZE SŁOIKOWYMI WYZWISKAMI. A tak dla twojej wiedzy to Zielona Białołęka nie ma specjalnych zniżek na kartę miejską ani podatek od nieruchomości.


Gość

#246

2015-08-26 07:32

bo się z nią zgadzam

Gość

#247

2015-08-27 18:25

Super potrzebne naprawdę ułatwi życie kilku tysiącom ludzi. Są dzielnice w których komunikacja jest bardzo rozwinięta do nas na Białołękę jeździ tylko dwie linie autobusów mówię aby dojechać do centrum oczywiście.....

Gość

#248

2015-08-29 05:26

Mieszkam w Michałowie Grabinie skąd komunikacja z Warszawą jest fatalna i praktycznie jesteśmy skazani na własny samochód, a tym samym stanie w ciągłych korkach. Dzielimy dojazd do Warszawy z Tarchominem gdzie mieszka tysiące ludzi oraz z przerażeniem patrzymy na coraz to nowe osiedla, bloki rosnące jak grzyby po deszczu. Tam wprowadzają się kolejne tysiące osób, a drogi nie zmieniają.. Na spotkaniu gminnym w odpowiedzi na moje pytanie jak sobie wójt wyobraża dojazd tych wszystkich ludzie, którzy mieszkają w okolicy vs te nowe osiedla usłyszałam, że każdy chce zarobić ( to a propos sprzedaży działek pod te budowy i rozdawanie pozwoleń na budowę) a nowych dróg się nie przewiduje. Litości!


Gość

#249

2015-08-31 15:12

Żeby moja córka mogła dojeżdżać metrem do pracy.

Gość

#250

2015-09-01 08:31

W pełni popieram petycję. Chciałabym, aby wyplemione zostało myślenie, że „Białołęka” to tylko i wyłącznie Tarchomin i lewostronna część ulicy Modlińskiej (nota bene poziom życia w tym rejonie poprawił się diametralnie przez ostatnie lata, włącznie z wybudowaniem mostu północnego, bezpośrednim dojazdem do metra i poprowadzeniem linii tramwajowej).
Zielona Białołęka to prężnie rozwijający się rejon Warszawy zamieszkiwany przez młodych ludzi chcących założyć rodziny. Mieszkańców Zielonej Białołęki stale przybywa, jednak komunikacja miejska w tym rejonie Białołęki wymaga znacznej poprawy. Pragnę również zaznaczyć, że Zielona Białołęka to nie tylko rejony osiedli Derby i Lewandów, ale również dalej - Zdziarskiej, Kobiałki czy Olesina. Jednak gdyby chociaż w Kątach Grodziskich powstało szybkie połączenie z centrum miasta, to dojazd z obrzeży Warszawy do Grodziska by dalej sprawnie, bez korków, przedostać się na Pragę bądź drugą stronę Wisły byłby i tak dużym udogodnieniem. Liczę jednak na to, że w najbliższych latach rejon ten przykuje więcej uwagi władz miasta (w tym burmistrza Białołęki), a poprzez dalszy dynamiczny rozwój tej okolicy będziemy mieli większą siłę przebicia i „zasłużymy” na zmiany jak to uczyniono na Tarchominie.