Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
antyGALAS |
#151 Re:2015-07-21 15:32waldek kiepski ;p |
Gość |
#1532015-07-21 16:52Mieszkam tu ponad 30 lat.. czas na lepszą organizację komunikacji miejskiej na Białołęce. Dzielnica rośnie w siłę i prężnie się rozwija, to dobry moment na metro. |
Gość |
#1542015-07-21 20:30Dzielnica Białołęka w tym Grodzisk ma utrudniona komunikację, poprzez zakorkowaną trasę Toruńską, brak tramwaju. mało autobusów, brak bezpośredniego połączenia do most północnego w porównaniu z Tarchominem czy też z Bródnem gdzie komunikacja jest bardziej rozwinięta. Przeprawa przez most Grota to min godzina dziennie w jedna strone. |
Gość |
#1562015-07-22 07:14Stacja Grodzisk umożliwiła by rozwój miasta w tym rejonie. Dodatkowo okoliczne miejscowości takie jak Marki, Ząbki mogło by skorzystać z tej stacji. |
Gość |
#1572015-07-22 13:10Wydaje się oczywiste, że skoro urząd miasta dawał pozwolenia deweloperom na zabudowę mieszkalną na Zielonej Białołęce, to liczył się również z koniecznością zbudowania odpowiedniej infrastruktury. Większość mieszkańców tego regionu płaci podatki w Warszawie (% nie odbiega od innych dzielnic stolicy) i nie ważne czy to Warszawiak z krwi i kości czy przyjezdny. A cała ta akcja, że "słoiki" mogą poczekać na metro, bo na Bródnie niby "rdzenni Warszawiacy" dłużej już czekają, jest śmieszne. Metro bardziej się przyda osobom czynnym zawodowo, które muszą dojechać do pracy, a nie starszym emerytom jako transport do najbliższego supermarketu. Dzięki komu rośnie PKB stolicy i rozwija się miasto ? Bródno i tak jest dobrze skomunikowane z centrum Warszawy (kilka linii tramwajowych i autobusowych), a dla rodzin z dziećmi i pracujących w po drugiej stronie Wisły podstawia się dwa autobusy? Trasa S8 wszystkiego nie załatwi (o ile w tym roku będzie oddana), bo i tak większość wybiera komunikację miejską, co powinno być na rękę Urzędnikom, przynajmniej nie komplikuje się i tak trudnej sytuacji z korkami w centrum miasta. A to że ktoś wybrał Zieloną Białołękę na swoje miejsce zamieszkania nie świadczy tylko o tym, że jest słojem. Może kogoś nie było stać na zawyżone ceny mieszkań w pobliżu starej linii metra. Czymś naturalnym byłoby zamknięcie 2 linii metra stacją przy ulicy Głębockiej, gdzie jest dużo miejsca na odpowiednią infrastrukturę, w tym parking typu "parkuj i jedź". A nie schować ostatnią stację między blokowiskami bez możliwości rozwoju odpowiedniej infrastruktury. Jakoś Młociny mogą być pięknie wykorzystane zarówno jako stacja przesiadkowa dla autobusów z okolicznych miejscowości, jak i dla samochodów korzystających z parkingu "parkuj i jedź" oraz mieszkańców okolicznych osiedli. Na Zielonej Białołęce trzeba też wziąć pod uwagę mieszkańców Marek, Zielonki, Wołomina, Radzymina i wielu innych, którzy też chętnie korzystaliby z ostatniej stacji metra jako przesiadki z autobusów międzymiastowych, samochodów itp. do metra w celu dotarcia do pracy w centrum. Nie można brać pod uwagę tylko zameldowanych mieszkańców Zielonej Białołęki. Na Bródnie z pewnością jest mniej ludzi, którzy skorzystaliby na ostatniej stacji przy Rembielińskiej, gdzie jest sporo linii tramwajowych, a bliskość i tak powstającej stacji metra przy Kondratowicza, nie powoduje żadnych kłopotów z transportem. Miasto trzyma z Targówkiem, przez który nie można pociągnąć torów tramwajowych Kondratowicza i Św. Wincentego (bo dla swoich interesów blokują inwestycję) oraz Bródnem. Zapewne koło interesów zatacza coraz więcej kręgów i liczny głos mieszkańców Zielonej Białołęki i okolic jest przez to mniej słyszalny. Jak zwykle $ wygrywają z realną potrzebą większości. |
Gość |
#1582015-07-22 13:31Jestem mieszkanką Marek i wiem jak dojeżdża się z naszej miejscowości do centrum Warszawy. Stacja Grodzisk, a może w przyszłości jeszcze jedna w kierunku Marek, to rozwiązanie idealne dla tej strony Warszawy. Budowa parkingów dookoła (a jest tu na to miejsce) nie spowoduje "paraliżu" parkigowego, który zawsze ma miejsce przy każdej stacji metra. Z pwenością wiele osób będzie korzystać z tej formy komunikacji. Ponadto będą to mieszkańcy nie tylko wymienionych miast, ale również dalszych regionów: Słupno, Radzymin i Wyszków, którzy codziennie dojeżdżają do pracy czy szkoły. |
Gość |
#1592015-07-22 13:46Podpisuję petycje ponieważ druga linia metra skierowana na Głębocką ,a daje możliwości rozwoju i przedłużenia. Ponadto Bródno ma poprawna komunikację (autobusy + tramwaje) i jest już dzielnicą "zamkniętą" nie będzie się rozrastać, w przeciwieństwie do Białołęki, która to cały czas się powiększa. |
targowek032 |
#1602015-07-22 14:43Jesli mieszkancy Bialoleki zaczna sie tam meldowac i placic podatki w Warszawie to wtedy moga zaczac pisac podobne petycje. Na razie mieszkaja tam wylacznie osoby wynajmujace pokoiki a na weekend wracajace do domu, poza Warszawe. Metro jest budowane za pieniadze mieszkancow miasta! |
Gość |
#1612015-07-22 18:18Ta jedna zmiana zlikwiduje codzienny horror komunikacyjny w tej dynamicznie rozwijającej się dzielnicy miasta |
Ber |
#162 Re:2015-07-22 18:31Mieszkancy Białołeki sa zameldowani w Warszawie podobnie jak mieszkancy Targówka |
Gość |
#1632015-07-22 18:35Najwyższa pora, aby spojrzeć perspektywicznie na rozwój miasta i faktyczne potrzeby mieszkańców. |
Gość |
#1642015-07-22 18:37Bo zmiana trasy pomogłaby w dojazdach do pracy synowi i synowej, a wnuczce do szkoły. |
Gość |
#1652015-07-23 04:45Świetnie mam nadzieje ze się powiedzie bo to jedyna dobra decyzja pod różnymi względami dla zakonczenia II linii metra. |
Kamil Hajduk Autor petycji |
#168 Re:2015-07-23 07:39Doskonały głos w dyskusji! Niestety widać, że to metro od początku do końca zostało źle zaprojektowane i ktoś na tym zyskał duże miliony kosztem mieszkańców Bródna, Targówka i Białołęki. Tak właśnie to Ci mieszkańcy na tym metrze najwięcej stracą... |
Gość |
#1702015-07-23 08:29Mieszkam na wschodnią Białołękę od roku na stałe i zapuszczam tu korzenie ,metro by rozwiązało wszystko... |
Gość |
#1712015-07-23 08:53Jestem mieszkańcem zielonej Białołęki i uważam że zmiana stacji jest niezbędna. |
Gość |
#1722015-07-23 15:19Potrzebne jest metro dla białołeki jak i mieszkańców innych gmin |
Gość |
#1742015-07-23 18:02Metro jest na Białołęce niezbędne... Bródno ma tramwaj i ogólnie bardzo dobre połączenie komunikacyjne z centrum Warszawy. |
Gość |
#1752015-07-23 20:28W najbliższym czasie przeprowadzę się na osiedle w okolicach ul. Berensona. |
|
Apel o kontynuację budowy CPK
Ustanowienie dnia 22 września Dniem Pamięci o Zagładzie Osób z Zaburzeniami Psychicznymi na terenach okupowanej Polski podczas II wojny światowej
Petycja w sprawie możliwości pracy stacji krótkofalarskiej spoza stałej lokalizacji
POMÓŻ NAM URATOWAĆ BIAŁY BUDYNEK !
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
Petycja w sprawie uwolnienia księdza Michała Olszewskiego
Komitet Obrony Gietrzwałdu
Wniosek o postawienie Premiera Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu
Petycja o udostępnienie profilaktyki krwawień emicizumabem dla wszystkich dzieci chorych na hemofilię A w postaci ciężkiej od urodzenia do 18 roku życia
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Petycja przeciwko całkowitemu zamknięciu drogi wojewódzkiej nr 527 (Warszawa-Olsztyn)
359 Utworzone: 2025-01-20
Petycja do Ministry Edukacji Narodowej w sprawie wycofania obowiązkowych godzin dostępności nauczycieli
2288 Utworzone: 2024-11-02
Zniesienie obowiązkowej matury z matematyki.
17368 Utworzone: 2025-01-05
Petycja w sprawie nie likwidowania Zespołu Szkół Ponadpodstawowych im. I.J. Paderewskiego w Sulejówku
151 Utworzone: 2025-01-21
NIE dla końca vapowania w Polsce
6056 Utworzone: 2024-12-12
PETYCJA Do Zarządu Stokrotka Sp. z o.o. ws. poprawy warunków pracy i płacy
1104 Utworzone: 2025-01-12
Petycja w sprawie remontu mostu kolejowego w Brzegu Dolnym w powiecie wołowskim
125 Utworzone: 2025-01-21
Petycja do Prokuratora Generalnego o kasację umorzenia postępowania w sprawie o znęcanie się nad zwierzętami
235 Utworzone: 2025-01-15
STOP WYSOKIM STAWKOM ZA ODPADY W GMINIE JAWORZE!
341 Utworzone: 2025-01-17
Przedszkola Publiczne Zagrożone
1956 Utworzone: 2024-11-18
Zatrzymanie bezprawnej działalności Damiana Gabrysia w przestrzeni publicznej
61 Utworzone: 2025-01-21
Stop Likwidacji PP nr 15 w Ostrowcu Świętokrzyskim
291 Utworzone: 2025-01-20
CHCEMY PUMPTRACK W ŁOWICZU!
209 Utworzone: 2025-01-20
Petycja w sprawie odrzucenia uchwały dotyczącej zamiaru likwidacji Przedszkola nr 1 ,,Zielony Zakątek" w Konstancinie-Jeziornie
154 Utworzone: 2025-01-19
Wniosek w sprawie planowanych zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego dla obszaru sadów przy ulicy Bałdowskiej w Tczewie
32 Utworzone: 2025-01-21
Ocalmy Pracownię Braci Łopieńskich, najstarszą warszawską firmę
745 Utworzone: 2024-09-09
Petycja o odwołanie Pawła Grzesiowskiego ze stanowiska Głównego Inspektora Sanitarnego
25914 Utworzone: 2024-06-26
Petycja dotycząca odstąpienia od planów łączenia geografii z biologią w szkole podstawowej
2481 Utworzone: 2025-01-06
PETYCJA DO MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO W SPRAWIE PRZYWRÓCENIA KOLEI DO RADKOWA – GŁOS SPOŁECZNOŚCI, KTÓRA PRAGNIE POŁĄCZEŃ, MOŻLIWOŚCI I NADZIEI
84 Utworzone: 2025-01-19
Petycja o wycofanie zakazu przesyłek ptactwa domowego
3928 Utworzone: 2025-01-03