Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.


Gość

#1

2015-07-08 09:47

jestem mieszkanka osiedla Derby, do którego dojazd jest bardzo utrudniony, po pierwsze z powodu korków, ktore tworzą sie na wąskich uliczkach, jak i jedynego połaczenia z osiedlem, czyli autobusu 527, którym jazda jest mało komfortowa, ze wzgledu na wielkie zatłoczenie, jak i sam kierunek trasy. Ponadto autobus objeżdża dookoła osiedle, tym samym wydłuzą sie jego trasa i czas.

Kamil Hajduk
Autor petycji

#2 Re:

2015-07-08 10:02

#1: -  

 Znam twój ból 527 i E-7 tracą jadąc na około 12 - 15 minut. Próbowałem wnioskować o rozbudowę pętli autobusowej i utworzyć nowe połączenia E-12 i 528, niestety na ten drugi nie ma szans, a E-12 może będzie jak skończą remont trasy AK. Ps. E-12 do marymontu by u nas startował i kończył na derbach a 528 do dw centralnego by dojeżdzał.

Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)

2015-07-08 10:34



Gość

#4

2015-07-08 11:54

Podpisuję się pod wszystkimi stwierdzeniami z tej petycji. Uważam, że przesunięcie stacji końcowej II linii metra z Bródna na Zieloną Białołękę będzie korzystne dla całej Warszawy oraz okolicznych gmin. Lepiej być mądrym przed szkodą.
Pietruszka

#5

2015-07-08 12:05

Zgodzę się w 100%. Codziennie jeżdżę do pracy na Służewiec. Żeby być w pracy na 10:00, wyjeżdżam z Os. Derby o godzinie 8:05. Metro w większej mierze ułatwiło by to połączenie mnie, ale rówież innym mieszkańcom.

#6

#6

2015-07-08 12:54

Ja dojeżdżam z Zielonej Doliny na al. Krakowską, 1,5 godz. Z domu wychodzę 5.35 aby zdążyć na 7.30 do pracy. Koszmar.  ędę dziękować do końca życia jeśli uda się przeforsować ten nowy plan stacji metra.


Gość

#7

2015-07-08 13:18

Ponieważ mieszkam w Jabłonnie i doskonale wiem, że komunikacja miejska na tej linii jest naprawdę kiepska, a korki są tak uciążliwe jak nigdzie indziej.

Gość

#8

2015-07-08 13:30

Jestem mieszkańcem Białołęki i problem z komunikacją mnie dotyczy

Gość

#9

2015-07-08 13:46

Mieszkam na bialolece

Gość

#10

2015-07-08 14:15

Kondratowicza ma dzis dobra komunikacje i nie ma potrzeby jej rozszerzac poprzez rownolegla linie metra. Zmiana obecnie zaplanowanej trasy pomoze rozwiazac problemy komunikacyjne tej czesci Bialoleki. I wydaje sie jedynym mozliwym rozwiazaniem, biorac pod uwage, ze developerzy nie zostawili zbyt wiele miejsca na inne trasy komunikacyjne

Gość

#11

2015-07-08 14:21

Bo na Bródno jeździ tramwaj, autobus, a na Białołęke jest gorszy dojazd.

Gość

#12

2015-07-08 14:32

Ponieważ mieszkam przy ul. Głębokiej i zależy mi na wybudowaniu tam stacji końcowej metra.

Gość

#13

2015-07-08 14:34

Tu w chwili obecnej dorastają dziesiątki tysięcy dzieciaków. Za kilka lat będą potrzebowali sprawnie dojechać do szkół średnich i na uczelnie wyższe, zadbajmy o sprawną komunikację już teraz. Nie idźmy drogą jaką poszli deweloperzy, którzy uznali że wszyscy chyba będziemy się teleportować z białołęckich osiedli do miejsc nauki, pracy, teatrów....
Ivona86

#14

2015-07-08 15:17

Jestem jak najbardziej za tym aby metro odjeżdżało ze stacji Grodzisk, jest to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Natomiast zastanawiam się nad 2 kwestiami:

- czy wogóle jest jeszcze możliwość zmiany planów? 

- jeśli tak, to co jeszcze możemy zrobić, prócz poinformowania znajomych o tej petycji aby jak najwięcej osób ją podpisało i abyśmy mieli jak największą siłę przebicia?

Pozdrawiam,


Gość

#15

2015-07-08 15:21

Jestem mieszkańcem Białołęki ( nie tej Zielonej) i widzę jak dynamicznie rozwija się ta dzielnica. Rozbudowa osiedli mieszkaniowych spowoduje w niedługim czasie zwiększenie ruchu samochodów na mostach i utrudni wyjazd z Tarchomina i Nowodworów.
Anja

#16 Metro jest BARDZO potrzebne!

2015-07-08 15:38

Metro jest już w tym momencie BARDZo potrzebne a co będzie za chwilę jak powstaną kolejne nowe osiedla i liczba mieszkanców wzrośnie kilkakrotnie? Wtedy stanie sie wręcz niezbędne..juz dzisiaj mozna zauwazyc jak bardzo zatloczone sa autobusy z zielonej bialoleki...527 niemal zawsze peka w szwach...to samo dotyczy e7 i 120 w godzinach porannych czy popoludniowych kiedy ludzie wracaja i jada do pracy. Nowe osiedla wciaz powstaja, domow rowniez przybywa...za chwile puste pola wyplenia sie nowymi osiedlami itd i nie bedzie miejsc na metro i bedzie za pozno...obudzcie sie!


Gość

#17 Re:

2015-07-08 15:53

#14: Ivona86 -  

 FB, fora i akc ja spoleczna ;)


Gość

#18

2015-07-08 16:04

dojazdy to największa masakra do centrum rano około 8:00 jade ponad godzine Jestem za zmianami 

Kamil Hajduk
Autor petycji

#19 Re:

2015-07-08 16:25

#15: -  

 Jeżeli uda nam się protest i coś zmieniony wesprzemy Tarchomin by również przedłużono I linie metra! Czas rozliczyć naszych włodarzy zobietnic bez pokrycia!


Gość

#20

2015-07-08 16:47

Dlatego, że lokalizacja metra w prężnie rozwijajacej sie dzielnicy bylaby najrozsadniejszym rozwiązaniem
Iza K.

#21

2015-07-08 17:16

Bródno w miejscu, gdzie ma być ostatnia stacja posiada już w tej chwili:

1. Tramwaje, jadące 17 min do metra Dw. Gdański, 18 min do Dw. Wileńskiego i 26 min. do metra Ratusz Arsenał.

2. Mnóstow autobusów, jadących na zachodnią stronę Wisły.

3. Kolej podmiejską.

I żadnego miejsca, w którym możnaby stworzyć ogromny parking P+R. A takich miejsc na pn od ul. Toruńskiej jest póki co bardzo wiele. Ponadto dotrzeć do takiego parkingu będzie bardzo trudno, ponieważ w szczycie porannym drogi, prowadzące w stronę skrzyżowania Kondratowicza z Rembielińską są już w tej chwili zakorkowane.

Końcowe stacje metra powinny znajdować się na obrzeżach miasta, a w/w skrzyżowanie jest bardzo daleko od tych obrzeży. Budowanie tam krańcowej stacji jest bez sensu. Ponadto - jeśli północny wschód Warszawy będzie się rozwijał w takim tempie, jak teraz, przyda się jeszcze bardziej wydłużyć linię metra, a stacja Rembielińska/Kondratowicza, czyli ostry zakręt w stronę Wisły raczej wyklucza dalszą rozbudowę

Płacę niemałe podatki, a do pracy mogę dojechać jedynie zatłoczonym autobusem, który z trudem pokonuje wąskie ulice po drodze do centrum. Skoro miasto pozwala deweloperom na coraz większe inwestycje na Zielonej Białołęce, powinno również zadbać o to, aby dało się z nich wyjechać.


Gość

#22

2015-07-08 17:29

Bo metro jest potrzebne na zielonej bialolece

Gość

#23

2015-07-08 17:34

Bardzo mi zależy na zmianie linii, ponieważ jestem mieszkanką tych okolic.

Gość

#24

2015-07-08 18:18

Petycja wnosi prośbę, której pozytywne rozpatrzenie wniesie gwarancję podjęcia logicznej decyzji.

Gość

#25

2015-07-08 18:41

Brudno jest i tak dobrze skomunikowane, zaś Zielona Białołęka to porażka.