Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.
Gość |
#12015-07-08 09:47jestem mieszkanka osiedla Derby, do którego dojazd jest bardzo utrudniony, po pierwsze z powodu korków, ktore tworzą sie na wąskich uliczkach, jak i jedynego połaczenia z osiedlem, czyli autobusu 527, którym jazda jest mało komfortowa, ze wzgledu na wielkie zatłoczenie, jak i sam kierunek trasy. Ponadto autobus objeżdża dookoła osiedle, tym samym wydłuzą sie jego trasa i czas. |
Kamil Hajduk Autor petycji |
#2 Re:2015-07-08 10:02Znam twój ból 527 i E-7 tracą jadąc na około 12 - 15 minut. Próbowałem wnioskować o rozbudowę pętli autobusowej i utworzyć nowe połączenia E-12 i 528, niestety na ten drugi nie ma szans, a E-12 może będzie jak skończą remont trasy AK. Ps. E-12 do marymontu by u nas startował i kończył na derbach a 528 do dw centralnego by dojeżdzał. |
Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)
2015-07-08 10:34- Date of removal: 2015-07-08
- Powód usunięcia:
Gość |
#42015-07-08 11:54Podpisuję się pod wszystkimi stwierdzeniami z tej petycji. Uważam, że przesunięcie stacji końcowej II linii metra z Bródna na Zieloną Białołękę będzie korzystne dla całej Warszawy oraz okolicznych gmin. Lepiej być mądrym przed szkodą. |
Pietruszka |
#52015-07-08 12:05Zgodzę się w 100%. Codziennie jeżdżę do pracy na Służewiec. Żeby być w pracy na 10:00, wyjeżdżam z Os. Derby o godzinie 8:05. Metro w większej mierze ułatwiło by to połączenie mnie, ale rówież innym mieszkańcom. |
#6 |
#62015-07-08 12:54Ja dojeżdżam z Zielonej Doliny na al. Krakowską, 1,5 godz. Z domu wychodzę 5.35 aby zdążyć na 7.30 do pracy. Koszmar. ędę dziękować do końca życia jeśli uda się przeforsować ten nowy plan stacji metra. |
Gość |
#72015-07-08 13:18Ponieważ mieszkam w Jabłonnie i doskonale wiem, że komunikacja miejska na tej linii jest naprawdę kiepska, a korki są tak uciążliwe jak nigdzie indziej. |
Gość |
#82015-07-08 13:30Jestem mieszkańcem Białołęki i problem z komunikacją mnie dotyczy |
Gość |
#102015-07-08 14:15Kondratowicza ma dzis dobra komunikacje i nie ma potrzeby jej rozszerzac poprzez rownolegla linie metra. Zmiana obecnie zaplanowanej trasy pomoze rozwiazac problemy komunikacyjne tej czesci Bialoleki. I wydaje sie jedynym mozliwym rozwiazaniem, biorac pod uwage, ze developerzy nie zostawili zbyt wiele miejsca na inne trasy komunikacyjne |
Gość |
#112015-07-08 14:21Bo na Bródno jeździ tramwaj, autobus, a na Białołęke jest gorszy dojazd. |
Gość |
#122015-07-08 14:32Ponieważ mieszkam przy ul. Głębokiej i zależy mi na wybudowaniu tam stacji końcowej metra. |
Gość |
#132015-07-08 14:34Tu w chwili obecnej dorastają dziesiątki tysięcy dzieciaków. Za kilka lat będą potrzebowali sprawnie dojechać do szkół średnich i na uczelnie wyższe, zadbajmy o sprawną komunikację już teraz. Nie idźmy drogą jaką poszli deweloperzy, którzy uznali że wszyscy chyba będziemy się teleportować z białołęckich osiedli do miejsc nauki, pracy, teatrów.... |
Ivona86 |
#142015-07-08 15:17Jestem jak najbardziej za tym aby metro odjeżdżało ze stacji Grodzisk, jest to najlepsze rozwiązanie dla wszystkich. Natomiast zastanawiam się nad 2 kwestiami: - czy wogóle jest jeszcze możliwość zmiany planów? - jeśli tak, to co jeszcze możemy zrobić, prócz poinformowania znajomych o tej petycji aby jak najwięcej osób ją podpisało i abyśmy mieli jak największą siłę przebicia? Pozdrawiam, |
Gość |
#152015-07-08 15:21Jestem mieszkańcem Białołęki ( nie tej Zielonej) i widzę jak dynamicznie rozwija się ta dzielnica. Rozbudowa osiedli mieszkaniowych spowoduje w niedługim czasie zwiększenie ruchu samochodów na mostach i utrudni wyjazd z Tarchomina i Nowodworów. |
Anja |
#16 Metro jest BARDZO potrzebne!2015-07-08 15:38Metro jest już w tym momencie BARDZo potrzebne a co będzie za chwilę jak powstaną kolejne nowe osiedla i liczba mieszkanców wzrośnie kilkakrotnie? Wtedy stanie sie wręcz niezbędne..juz dzisiaj mozna zauwazyc jak bardzo zatloczone sa autobusy z zielonej bialoleki...527 niemal zawsze peka w szwach...to samo dotyczy e7 i 120 w godzinach porannych czy popoludniowych kiedy ludzie wracaja i jada do pracy. Nowe osiedla wciaz powstaja, domow rowniez przybywa...za chwile puste pola wyplenia sie nowymi osiedlami itd i nie bedzie miejsc na metro i bedzie za pozno...obudzcie sie! |
Gość |
#17 Re:2015-07-08 15:53FB, fora i akc ja spoleczna ;) |
Gość |
#182015-07-08 16:04dojazdy to największa masakra do centrum rano około 8:00 jade ponad godzine Jestem za zmianami |
Kamil Hajduk Autor petycji |
#19 Re:2015-07-08 16:25Jeżeli uda nam się protest i coś zmieniony wesprzemy Tarchomin by również przedłużono I linie metra! Czas rozliczyć naszych włodarzy zobietnic bez pokrycia! |
Gość |
#202015-07-08 16:47Dlatego, że lokalizacja metra w prężnie rozwijajacej sie dzielnicy bylaby najrozsadniejszym rozwiązaniem |
Iza K. |
#212015-07-08 17:16Bródno w miejscu, gdzie ma być ostatnia stacja posiada już w tej chwili: 1. Tramwaje, jadące 17 min do metra Dw. Gdański, 18 min do Dw. Wileńskiego i 26 min. do metra Ratusz Arsenał. 2. Mnóstow autobusów, jadących na zachodnią stronę Wisły. 3. Kolej podmiejską. I żadnego miejsca, w którym możnaby stworzyć ogromny parking P+R. A takich miejsc na pn od ul. Toruńskiej jest póki co bardzo wiele. Ponadto dotrzeć do takiego parkingu będzie bardzo trudno, ponieważ w szczycie porannym drogi, prowadzące w stronę skrzyżowania Kondratowicza z Rembielińską są już w tej chwili zakorkowane. Końcowe stacje metra powinny znajdować się na obrzeżach miasta, a w/w skrzyżowanie jest bardzo daleko od tych obrzeży. Budowanie tam krańcowej stacji jest bez sensu. Ponadto - jeśli północny wschód Warszawy będzie się rozwijał w takim tempie, jak teraz, przyda się jeszcze bardziej wydłużyć linię metra, a stacja Rembielińska/Kondratowicza, czyli ostry zakręt w stronę Wisły raczej wyklucza dalszą rozbudowę. Płacę niemałe podatki, a do pracy mogę dojechać jedynie zatłoczonym autobusem, który z trudem pokonuje wąskie ulice po drodze do centrum. Skoro miasto pozwala deweloperom na coraz większe inwestycje na Zielonej Białołęce, powinno również zadbać o to, aby dało się z nich wyjechać. |
Gość |
#232015-07-08 17:34Bardzo mi zależy na zmianie linii, ponieważ jestem mieszkanką tych okolic. |
Gość |
#242015-07-08 18:18Petycja wnosi prośbę, której pozytywne rozpatrzenie wniesie gwarancję podjęcia logicznej decyzji. |
Gość |
#252015-07-08 18:41Brudno jest i tak dobrze skomunikowane, zaś Zielona Białołęka to porażka. |
|
Apel o kontynuację budowy CPK
Komitet Obrony Gietrzwałdu
Petycja w sprawie uwolnienia księdza Michała Olszewskiego
Ustanowienie dnia 22 września Dniem Pamięci o Zagładzie Osób z Zaburzeniami Psychicznymi na terenach okupowanej Polski podczas II wojny światowej
List do Prezydenta Władimira Putina
Wniosek o postawienie Premiera Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu
Petycja o udostępnienie profilaktyki krwawień emicizumabem dla wszystkich dzieci chorych na hemofilię A w postaci ciężkiej od urodzenia do 18 roku życia
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
POMÓŻ NAM URATOWAĆ BIAŁY BUDYNEK !
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Pozostawienie kawiarni na Wzgórzu Zamkowym w Szczebrzeszynie
955 Utworzone: 2024-12-21
Petycja w sprawie wprowadzenia zakazu reklamy piwa
42120 Utworzone: 2024-04-25
NIE dla końca vapowania w Polsce
966 Utworzone: 2024-12-12
Utworzenie zadania inwestycyjnego - Przedłużenie II linii metra do Ursusa, które wynika z II Tomu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Warszawy.
5368 Utworzone: 2024-09-23
Wyślijmy Burka z powrotem do szkoły
186 Utworzone: 2024-12-20
Zakaz parkowania pojazdów dostawczych na parkingu osiedlowym.
49 Utworzone: 2024-12-20
PETYCJA studentów w sprawie przywrócenia zdalnej formy egzaminów
32 Utworzone: 2024-12-20
Apel do Premiera Donalda Tuska w sprawie mieszkań i domów ze wsparciem dla osób z autyzmem i innymi niepełnosprawnościami
2723 Utworzone: 2024-11-15
Petycja ortodontów i lekarzy dentystów do PTO nt. "Ortotropii"
242 Utworzone: 2024-12-17
Ocalmy księgarnię Tarabuk
1550 Utworzone: 2024-11-28
Sprzeciwiamy się budowie wieży widokowej na Magurze Małastowskiej
562 Utworzone: 2024-10-17
W obronie Galerii Pod Arkadami w Łomży
445 Utworzone: 2024-12-15
Petycja o przymusowym leczeniu psychiatrycznym dla Izabeli Kisio Skorupy
89 Utworzone: 2021-03-15
Filharmonia Częstochowska dla Społecznej Szkoły Baletowej
89 Utworzone: 2024-12-20
PKP - powrót pociągów dalekobieżnych na stację „Mława”
295 Utworzone: 2024-12-17
Komitet Obrony Gietrzwałdu
7811 Utworzone: 2022-12-31
Petycja w sprawie budowy przystanku kolejowego w powiecie rawskim
231 Utworzone: 2024-12-17
Unban dla Lugena
9 Utworzone: 2024-12-22
Uruchomienie dodatkowej pary połączeń na trasie Warszawa - Celestynów /Pilawa
357 Utworzone: 2024-12-18
Poparcie projektu ustawy o przeciwdziałaniu wtórnej wiktymizacji ofiar przemocy
493 Utworzone: 2024-11-25