Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Petycja na rzecz budowy stacji metra na Białołęce.

ten

#26 Re: Re:

2015-07-08 18:44

#2: Kamil Hajduk - Re:  

 Znamy ten "bul"


Gość

#27

2015-07-08 18:48

Mieszkam na Wschodniej Białołęce i codziennie tracę kilka godzin na dojazdy

Gość

#28

2015-07-08 18:54

Uważam ze mieszkańcy osiedla derby kobiałki i marek potrzebują stacji metra jeszcze przed trasa toruńska. Jest dużo miejsca na rogu trasy i ul glebockiej na zbudowanie parkingu park and ride oraz stacji

Gość

#29

2015-07-08 20:01

Druga linia metra rozwiazalaby ogromne korki tworzace sie w godzinach szczytu, dojechanie do cenntrum graniczy z cudem,wspolczuje tym, ktorzy pokonuja ta trase codziennie.

Gość

#30

2015-07-08 20:09

Uważam, że linia metra poprowadzona na Białołękę a nie na Bródno znacznie odciąży Trasę Toruńska i inne ulice ponieważ mieszkańcy zrezygnują ze swoich środków transportu mając 'pod nosem' metro. Tym bardziej, że jest tu miejsce na "parkuj i jedz" a na Bródnie nie ma takiej możliwości dodatkowo Bródno ma już tramwaje i znacznie więcej linii autobusowych niż Białołęka. Białołęka stale sie rozwija i mieszkańców jeszcze przybywa. Tu MUSI być metro!

Gość

#31

2015-07-08 20:17

Białołeka to najszybciej rozwijająca sie dzielnica. Dostęp do metra pozwoli na przejazd zamorznej części młodych ludzi do centrum

Gość

#32

2015-07-08 20:25

Ponieważ ten pomysł jest lepszym rozwiązaniem

Gość

#33

2015-07-08 20:31

Mieszkam na Białołęce i wiem ze Bródno ma tranwaj i metro na wysokosci Urzędu Dzielnicy im wystarczy a Zielona Białołęka intensywnie się rozwija - przybywa mieszkanców to głowny teren ekspamsji i władze miasta muszą pomyslec o wszystkich mieszkancach w tym dzielnic peryferyjnych aby sie rozwijały i miały równy dostęp do infrastruktury a tranwaj tam raczej nigdzie nie dojedzie a metro rozwiazało by problemy komunikacyjne tej dzielnicy

Gość

#34

2015-07-08 20:37

Jestem za wybudowanie stacji metra grodzisk na Zielonej Białołęce.

Gość

#35

2015-07-08 20:53

Zgadzam się z przedstawionymi w petycji argumentami - proponowane rozwiązanie jest przekonywujące i dalekowzroczne.

Gość

#36

2015-07-08 23:17

Ponieważ w całości ją popieram, jako mieszkanka Zielonej Białołęki (Osiedle Lewandów I) jestem zdecydowanie za tym, żeby jednak powstała stacja metra Grodzisk :) metro ułatwiłoby i skróciło czas dojazdów do pracy.

Gość

#37

2015-07-08 23:41

Jest sluszna

Gość

#38

2015-07-09 05:50

Bo metro jest tam również potrzebne
Kamil Hajduk
Autor petycji

#39 Wizualizacja stacji Grodzisk

2015-07-09 06:13

Zbieranie podpisów jest równie ważne jak plany oraz wizualizacje. Jeżeli ktoś potrafiłby stworzyć wizualizacje byłbym wdzięczny. Może link wstawić tutaj na forum. Zbierzemy ponad tysiąc podpisów, może wtedy radni wspomogą naszą walkę. Chcemy naszą władzę zmusić do rozmowy, niestety zostaliśmy pominięci we wszystkich możliwych kierunkach, zarówno z metrem jak i tramwajem, ba nawet z rozwojem obecnej infrastruktury. 


Gość

#40

2015-07-09 06:28

Super pomysł. Mieszkam na ZB. Komunikacja miejska to tragedia.

Gość

#41

2015-07-09 07:03

Poniwaz metro potrzenbe jest tam, gdzie nie ma wystarczajacego wezla komunikacyjnego. Gdzie rozwija sie infrastruktura. I za jakis czas metro bedzie niezbedne. Ze wsch bialoleki jest wiecej mozliwosci pociagniecia metra w inne kierunki.

Gość

#42

2015-07-09 07:11

Dla poprawy jakości życia i dojazdu do pracy, który w tej chwili jest masakryczny.

Gość

#43

2015-07-09 07:23

Bardzo ważna i słuszna !!!!

Gość

#44

2015-07-09 07:32

Ponieważ mieszkam na Białołęce i metro bardzo by się przydało

Gość

#45

2015-07-09 07:45

Bo to kluczowa sprawa dla Białołęki.
Ajan

#46 W jakim mieście mieszka twórca petycji?

2015-07-09 07:58

(...) Linia E7 i 527 stoją w korku 20 minut przy CH Targówek. (...)
Że co kutfa ?! chyba w innym mieście bo w Wawie te linie stoją 20 minut ale na Radzymińskiej na wysokości zacisza lol gdzie tam Carrefour


Gość

#47

2015-07-09 08:02

ponieważ jestem mieszkanką osiedla Derby i stacja metra na osiedlu pozwoliłaby mi dostać się do pracy bez samochodu
Kamil Hajduk
Autor petycji

#48 Re: W jakim mieście mieszka twórca petycji?

2015-07-09 08:04

#46: Ajan - W jakim mieście mieszka twórca petycji? 

 Teraz są wakacje to nie stoi... ale gdy wakacje się skończa znowu wszystko będzie stało od zielonego targówka aż do młodzieńczej, na radzymińskiej też stoi, ale uwaga ztm uważa, że w ogóle tam nie ma korków :)


Gość

#49 Re: Re: W jakim mieście mieszka twórca petycji?

2015-07-09 08:08

#48: Kamil Hajduk - Re: W jakim mieście mieszka twórca petycji? 

 Zgadza się ale widać ze autor nie ma pojęcia o stanie faktycznym a to przykre


Gość

#50

2015-07-09 08:41

Jako mieszkanka Zielonej Białołęki zgadzam się z wnioskiem opisanym w petycji, aczkolwiek nie wszystkie argumenty są podane przekonująco. Moim zdaniem należałoby trochę zmienić argumentację. Trasa Toruńska powinna odkorkowac się po zakończeniu remontu, co usprawni komunikację z tych rejonów. Natomiast przeniesienie lokalizacji końcowej stacji metra w miejsce gdzie jest dobry dojazd z Trasy Toruńskiej jest jak najbardziej potrzebne i ma sens, przy czym podana lokalizacja w rejonie węzła Głębocka/Trasa Toruńska wydaje się sensownym rozwiązaniem. Stacja końcowa przy Rembielińskiej, jest gorszą lokalizacją - stacja metra będzie wybudowana w miejscu, gdzie jest już dobre połączenie z centrum (przede wszystkim linie tramwajowe) i dodanie stacji metra nie poprawi komunikacji w tym miejscu znacząco. Zgadzam się, że może tylko spowodować zwiększenie tłoku na okolicznych ulicach i zastawianie wszelkich dostępnych miejsc parkingowych. Budowa metra ma przede wszystkim rozładować ruch samochodów i usprawnić komunikację - budowa końcowej stacji metra w planowanym miejscu nie spełni tych założeń. Natomiast proponowane zmiana stacji końcowej jest znacznie lepszą alternatywą: możliwość wybudowania dużego parkingu przesiadkowego, łatwy dojazd do centrum handlowego Targówek mieszkańców Pragi i Targówka, łatwy dojazd dzięki bliskości ważnego węzła drogowego przy trasie szybkiego ruchu, jaką jest Trasa Toruńska, dogodna alternatywa dojazdu do centrum dla dużej liczby ludności Zielonej Białołęki (prawie 50 000 ludzi i nadal duża dynamika zwiększania liczby mieszkańców), oraz podwarszawskich miejscowosci takich jak Marki. Jeżeli nie będzie dogodnej stacji przesiadkowej do 2-giej linii metra, to prawdopodobnie znaczna część mieszkańców Zielonej Białołęki wybierze dojazd do centrum samochodem (właśnie dzięki nowo wyremontowanej Trasie Toruńskiej o dużej przepustowości), zwiększając w ten sposób zatłoczenie ulic miasta i zanieczyszczenie powietrza spalinami. A chyba nie o to chodzi.