500 zł na każde dziecko bez względu na dochód i liczbę posiadanych dzieci

Ten wpis został usunięty przez autora (Pokaż szczegóły)

2016-02-28 17:39

Gość

2016-02-29 07:23

Czy jedynaki są gorsze? Rodzicom z jednym dzieckiem też jest ciężko. W kampanii wyborczej PiS mówił o 500 zł na każde dziecko.

Gość

2016-02-29 10:43

Uważam , że jest to niesprawiedliwe, pracuję od 12 lat w państwowej instytucji, na wyższych stanowiskach, płacę podatki, składki, moje dochody są za wysokie, żeby uzyskać 500 zł, ale za niskie , żeby zapewnić dziecku możliwość dodatkowej edukacji (język), rozwijania zainteresowań, rozrywki, kina, teatry są bardzo kosztowne, wyjście do teatru 3 osobową rodziną to ponad 150 zł! Brak własnego mieszkania i zbyt niskie wynagrodzenie sprawia, że nie zdecydowaliśmy się do tej pory na 2 dziecko. Świadomie i odpowiedzialnie. Największe wsparcie dostaną rodziny ( nie tylko, ale w znacznej mierze) wielodzietne, gdzie przeważnie , jeśli już pracuje to jeden rodzic, będą się utrzymywać z dodatkowych pieniędzy, nie będą mieli motywacji do pracy (płacenie podatków!!!, składek ZUS itd) nie wierzę, że przeznaczą je na dzieci...

Gość

2016-02-29 15:42

Zgadzam sie w 100% z trescia petycji.Prog jest wysoki.Jestem samotna matka mam 1 dziecko zarabiam 1640 zl miesiecznie przekraczam prog gdyz moj dochod dzielimy na mnie i ma corke tak wiec jestem za bogata alby otrzymac pomoc!!!A malzenstwom z dwojka dzieci majacy dochod 7000 zl miesiecznie pomoc sie nalezy.Ludzie gdzie tu sprawiedliwosc!!!!
agata

2016-02-29 16:12

Martwi mnie tylko ze nie wszystkie poszkodowane rodziny wiedzą o tej petycji moze mają Państwo pomyśl jak naglosnic tą akcję

koko

#756 Re:

2016-02-29 21:23

#755: agata -  

Nagłaśniamy jak tylko się da, ale bez oczekiwanego efektu. proszę informować o tej petycji oraz straku na wszelkie możliwe sposoby. Bo już wyczerpałam wszystkie możliwości.

Gość

#757 Re:

2016-02-29 21:42

#753: -