Przywrócenie linii tramwajowej na al. Wojska Polskiego.
Skontaktuj się z autorem petycji
Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji Przywrócenie linii tramwajowej na al. Wojska Polskiego.
Gość |
#12016-10-14 19:04Podpisałam bo to jest jedyny dobry pomysł, żeby uatrakcyjnić Al. Wojska Polskiego i pobudzić do życia. |
Gość |
#22016-10-14 21:15Jestem ze Szczecina, lubię tramwaje a poza tym transport miejski na tej ulicy jest potrzebny jak głodnemu chleb, bo na chwile obecną nie ma tam nic. A że autobusy kopcą i nie wpisują się w centrum miasta XXI wieku, tramwaj wydaje się naturalną koleją rzeczy. |
Gość |
#32016-10-15 00:17Linia tramwajowa pozwoli na jeszcze lepszy dostęp do ulicy. Kiedyś, kiedyś ta ulica może być deptakiem, tramwaj w niczym nie będzie przeszkadzał. |
Gość |
#42016-10-15 18:52I tak ten tramwaj kiedyś powstanie, Panie prezydencie czemu działac przeciw mieszkańcom? To sie moze zemścic w 2018.. |
Nefretete |
#5 Ten trawmaj i ten remont do dwie bzdury2016-10-15 21:10Ten tramwaj, podobnie jak ta pseudorewitalizacja to dwa oblicza bezsensownego marnowania publicznych pieniędzy. Pomysł przebudowy jest wadliwy a budowa linii tramwajowej absolutnie niczym nieuzasadniona. |
Gość |
#62016-10-16 08:53Nie wierzę, by pozostawienie status quo w jakikolwiek sposób uatrakcyjniło tą ulicę. |
Gość |
#72016-10-16 12:35Podpisałem tę petycje, aby tak ważny odcinek alei Wojska Polskiego w centrum Szczecina stał się reprezentacyjną częścią miasta, do której można dostać się z innych części miasta nowoczesnym tramwajem. Ze względu na korki transport autobusowy jest tu wyjściem o wiele gorszym i tymczasowym. |
Gość |
#92016-10-16 15:23Projekt przedstawiony przez miasto (z parkingami na srodku) nie poprawi komunikacji, Na pewno nie beda zadowoleni z niego tez zmotoryzowani mieszkancy skoro zweza sie jezdnie i ogranicza predkosc. Projekt z linia tramwajowa byl najlepszy dlaczego wiec wybrano znowu jakies dziadostwo (tak jak w przypadku hali sportowej, zasypania czesci przejscia podziemnego i wielu innych inwestycji w Szczecinie). Prezydent Krzystek to zwykly szary urzednik pozbawiony wizji rozwoju miasta. |
Gość |
#10 Totalne brednie.2016-10-16 18:09Żeby zatkać ważną arterię komunikacyjną, trzeba przygotować trasę alternatywną. W dzisiejszych czasach sprawna komunikacja miasta jest jak nerw i krwioobieg człowieka. Jeśli się zatyka kolejne trasy przelotowe nie oferując w zamian arterii alternatywnych, to szybko prowadzi się do zgonu. Trzeba naprawdę mieć wyobraźnię ograniczoną do dwóch pedałów, żeby tego nie rozumieć. Jak rowerem odwieźć dwoje dzieci do przedszkola, albo dziadków z walizkami na pociąg. Jak rowerem jechać do klienta ze skrzynkami z narzędziami, albo sprzętem? Jak rowerem dowozić sprawnie towar do sklepów, gdzie w promieniu 300 m jest zakaz zatrzymywania (np. Krzywoustego). Co w tym pomoże tramwaj? Kolejne nasze (podatników) pieniądze wyrzucane w błoto, dla zaspokojenia fanaberii garści napaleńców. Oni też kiedyś będą starzy i nie będą mieli siły wsiąść na rower. Pewnie wtedy pomyślą inaczej. |
Gość |
#112016-10-16 19:43Odwiedzając miasta w Europie zachodniej, wielokrotnie korzystałem z tramwajowej komunikacji miejskiej, która pokrywała gęstą siatką obszar miasta. Uważam, że zaniechanie budowy linii tramwajowej w ciągu al. W. Polskiego, to poważny błąd, trudny do nadrobienia w przyszłości. |
Gość |
#122016-10-16 20:23Mieszkam w Szczecinie od 1975 roku i przez wiele lat pracowałem przy Al. Wojska Polskiego przy obecnym Pl. Szarych Szeregów i uważam ,że powrót tramwaju na ten odcinek alei jest najlepszym rozwiązaniem, by poprawić komunikację zbiorową w tej części miasta. |
Piotrek |
#13 Tramwaj na Wojska Polskiego2016-10-17 07:42Również jestem za tramwajem na śródmiejskiej części Wojska Polskiego. Tylko zastanawia mnie jedno, a mianowicie jaka linia tramwajowa miała by tam jeździć i jak by się zmienił układ komunikacyjny w Szczecinie. Bo oprócz tego, że wybudujemy tam tory tramwajowe to wcześniej wypadałoby sprawdzić jaką linię tam poprowadzić i czy nie pogorszy to częstotliwości na innych liniach i czy mieszkańcy zgodzą się na zaproponowane zmiany. Bo jakoś nie widze co tam za linia mogłaby jeździć i skąd dokąd.
|
Gość |
#142016-10-17 09:08Bo uważam, że zaproponowane zmiany są słuszne i rozbudowa sieci tramwajowej da Szczecinowi korzyści. |
Joanna |
#15 Re: Totalne brednie.2016-10-17 15:56Wiekszosc ludzi porusza sie komunikacja miejska pojedynczo, lub w towarzystwie innych pojedynczych ludzi. Wtedy na ulicach zostanie wystarczajaco miejsca dla samochodow z dwojka dzieci, staruszkami i narzędziami. Proponuje stanąć przy duzym skrzyżowaniu i policzyc w ilu samochodach sa dzieci i staruszkowie, a w ilu sam kierowca. Miasto jest dla wszystkich. |
Gość |
#162016-10-17 16:26Al. Wojska Polskiego jest martwa od czasu likwidacji tam tramwaju. Znikają sklepy, znika ruch pieszy. Linia tramwajowa przywróci życie tej arterii spinającej okolice dworca z dzielnicą Głębokie i niemal z Policami. Tak była pomyślna przez ludzi projektujacych wielki Szczecin. |
Gość |
#172016-10-17 17:28urodzilam siew Szczecinue i dobrze pamietam tramwaje jezdzace przez Wojska Polskiego.dobrze dojezdzalo sie z Pogodna np do Placu Zgody.czesto bywam w Szczecinie i chetnie zostawialabym samochod i jezdzila tramwajem. |
Marek |
#19 Autobusy w korku2016-10-17 22:491. Zwężenie jezdni do jednego pasa ruchu w każdą stronę i wprowadzenie ruchu autobusów bez wydzielenia tzw. BUS-pasa, spowoduje że autobusy będą stały w korku (czekając np. aż ktoś zaparkuje bądź wyparkuje auto). Autobus stojący w korku, to nie jest atrakcyjna alternatywa dla ruchu samochodowego. 2. Cała Europa wydziela ruch komunikacji miejskiej, aby ją uprzywilejować. Jeśli uprzywilejowany będzie ruch samochodowy (wytwarzający spaliny), to puszczenie kilkunastu autobusów hybrydowych jest jedynie mydleniem oczu. 3. Podobno było analizowane natężenie ruchu na alei Wojska Polskiego. Czy została wzięta pod uwagę planowana inwestycja na ulicach w sąsiednich kwartałach (Bogusława, Małkowskiego, Bohaterów Getta Warszawskiego, Królowej Jadwigi) polegająca na uspokojeniu i ograniczeniu na nich ruchu? 4. Jeśli mamy być innowacyjni, a przeciwnikom tramwaju przeszkadza sieć trakcyjna, to pójdźmy za przykładem Krakowa, gdzie planuje się zakup tramwajów, które bez sieci trakcyjnej mogą przebyć odległość min. 3 km. W ten sposób na odcinkach prowadzących przez zabytkowe centrum będzie mogła zostać zdemontowana sieć trakcyjna. |
Gość |
#202016-10-18 12:14Jak wszyscy wiedzą 1 grudnia 1973 roku wycofano tramwaje z ulic śródmieścia między innymi : z alei Wojska Polskiego (między placem Zwycięstwa a obecnym placem Szarych Szeregów), z ulicy Obrońców Stalingradu, z ulicy Jagiellońskiej (między aleją Wojska Polskiego i aleją Piastów), Podjęta wtedy decyzje odnośnie likwidacji tych tras z perspektywy lat okazały się błędne. Stopniowo zamierało życie, co spowodowało obumarcie handlu na samej alei i okolicznych ulic i brak tętniących życiem okolicznych ulic. Teraz znowu urzędnicy miejscy wraz z Prezydentem Miasta fundują nam konsekwentnie zwężanie ulic i pod różnymi pretekstami wprowadzają w ścisłe śródmieście ruch samochodowy z pobocznymi parkingami nie widząc kompletnie człowieka. "Pseudo" konsultacje społeczne były jedynie zagrywką miasta na spacyfikowanie mieszkańców tylko z sobie wiadomych powodów. W związku z tym uważam, że jest jeszcze czas na wycofanie się z tego pomysłu i opracowanie nowego projektu rewitalizacji i przebudowy alei Wojska Polskiego w wersji z linią tramwajową. Odnoszę wrażenie, że rządzący chcą Szczecin pozostawić następnym pokoleniom, jako miasto zapyziałe, nieeuropejskie nic nie znaczące, na peryferiach Polski i Europy. Dlatego podpisałem tą petycje. |
Anna |
#21 Re:2016-10-19 04:35Bzdury totalne. Życie pojawiło się po komunie. Wcześniej nie było tam nic poza sklepami państwowymi i kolejkami po papier. |
Łukasz |
#222016-10-19 12:17Zwężenie jezdni do jednego pasa spowoduje, że te autobusy hybrydowe, które miasto chce wprowadzić na Wojska Polskiego będą stały w korku i nie będą atrakcyjne dla mieszkańców. To już poddaje zasadność takiego rozwiazania. Dlaczego nie może być tak jak w Katowicach?
|
Gość |
#232016-10-19 13:08nie wyobrażam sobie przejechania wojska polskiego w szczycie jednym pasem |
Gość |
#242016-10-19 22:55Pamiętam Wojska, gdy był tramwaj. Działo się. Teraz wymarło. To nawet konieczność by on był. |
Gość |
#252016-10-20 10:02Tramwaje przyczynią się do PRAWDZIWEJ rewitalizacji okolic al. Wojska Polskiego. |
|
Apel o kontynuację budowy CPK
Komitet Obrony Gietrzwałdu
Petycja w sprawie uwolnienia księdza Michała Olszewskiego
List do Prezydenta Władimira Putina
Wniosek o postawienie Premiera Donalda Tuska przed Trybunałem Stanu
Petycja o udostępnienie profilaktyki krwawień emicizumabem dla wszystkich dzieci chorych na hemofilię A w postaci ciężkiej od urodzenia do 18 roku życia
Petycja dotycząca wyboru pełnomocnika ds.Osób z Niepełnosprawnościami w nowym rządzie
Ustanowienie dnia 22 września Dniem Pamięci o Zagładzie Osób z Zaburzeniami Psychicznymi na terenach okupowanej Polski podczas II wojny światowej
POMÓŻ NAM URATOWAĆ BIAŁY BUDYNEK !
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
Czy jest jakaś rzecz, którą pragniesz zmienić?
Milczenie nie powoduje zmiany. Autor tej petycji zajął stanowisko i podjął działanie. Zrobisz to samo? Zapoczątkuj ruch społeczny, tworząc petycję.
Stwórz własną petycjęInne petycje, które mogą cię zainteresować
Petycja o zakaz strzelania fajerwerkami
1709 Utworzone: 2024-12-28
DELEGALIZACJA PiS – podpisz obywatelski projekt ustawy! Powiedz NIE Kaczyńskiemu i partii Ziobry | checkPRESS.pl
3802 Utworzone: 2024-05-16
NIE dla końca vapowania w Polsce
1654 Utworzone: 2024-12-12
Chrońmy zielone płuca Zakopanego - petycja o ochronę Bachledzkiego Wierchu
445 Utworzone: 2024-12-29
Zwrot pieniedzy za sylwestra Vyba
93 Utworzone: 2024-12-31
PKP - powrót pociągów dalekobieżnych na stację „Mława”
924 Utworzone: 2024-12-17
UZNANIE PRZESZKODY W DZIAŁANIU STOLICY BENEDYKTA XVI I ZWOŁANIE KONKLAWE
17848 Utworzone: 2023-10-23
Filharmonia Częstochowska dla Społecznej Szkoły Baletowej
169 Utworzone: 2024-12-20
Apel o zakaz produkcji i sprzedaży fajerwerków
5861 Utworzone: 2016-12-30
Petycja w interesie publicznym mająca na celu podjęcie przeciwdziałań w przypadku tworzenia na terenie województwa Centrów Integracji Cudzoziemców, oraz ośrodków dla imigrantów
615 Utworzone: 2024-12-24
PETYCJA w sprawie wstrzymania procedowania ZPI i odstąpienia od projektów zabudowy terenu Górek Czechowskich w Lublinie
1317 Utworzone: 2024-10-29
Równy dostęp do leczenia niepłodności i zabezpieczania płodności dla wszystkich kobiet!
95 Utworzone: 2024-12-17
Sprzeciw wobec planowanej drogi rowerowej - "ekostrady" - wdłuż al. Armii Krajowej w Gdańsku
549 Utworzone: 2024-10-05
Petycja o wliczanie oceny z religii/etyki do średniej ocen oraz utrzymanie dotychczasowego wymiaru godzin z tych przedmiotów.
23250 Utworzone: 2024-02-02
Petycja w sprawie wycofania się Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego z zapowiedzi likwidacji linii A10 Olkusz - Krzeszowice od 1 stycznia 2025 roku.
464 Utworzone: 2024-12-28
Utworzenie zadania inwestycyjnego - Przedłużenie II linii metra do Ursusa, które wynika z II Tomu Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Warszawy.
5518 Utworzone: 2024-09-23
Petycja o upamiętnienie 80. rocznicy powołania szkolnictwa podstawowego w Krajence
9 Utworzone: 2025-01-02
Chrońmy prawo do wyboru medycyny naturalnej w profilaktyce naszego zdrowia!
147 Utworzone: 2024-12-08
Petycja w sprawie montażu świateł na skrzyżowaniu ulic Bohaterów, Czołowej i Messal
5 Utworzone: 2025-01-02
Ocalmy księgarnię Tarabuk
1815 Utworzone: 2024-11-28