List otwarty do Zarządu Fashion House Outlet Centre Gdańsk

Skontaktuj się z autorem petycji

Temat pod dyskusję został automatycznie utworzony do petycji List otwarty do Zarządu Fashion House Outlet Centre Gdańsk


Gość

#26

2015-04-27 09:29

Bardzo słuszna inicjatywa.
Fashion House Outlet Centre Gdańsk

#27 Komentarz Fashion House Outlet Centre Gdańsk

2015-04-27 11:03

Szanowni Państwo,

W nawiązaniu do petycji stworzonej w niedzielę, 26.04.2015 Przez Organizatorkę Wydarzenia „Daj czerwoną kartkę Fashion House”, informujemy ponownie, że nie było naszym celem kierowanie reklamy do dzieci i nie z myślą o dzieciach została ona stworzona. Stacje radiowe mają prawo odmówić emisji, jeśli reklama jest niezgodna z prawem lub narusza prawa osób trzecich – nic takiego nie miało miejsca.

Mając na uwadze emocje, jakie wywołał przekaz, w piątek, 24 kwietnia, tuż po godzinie 9:00 rano, Zarząd Fashion House Outlet Centre Gdańsk poprosił wszystkie stacje radiowe, o zaprzestanie emisji reklamy, o czym poinformowaliśmy w wydanym przez nas oświadczeniu na Facebook’u oraz w wypowiedzi w artykule prasowym, który ukazał się w Gazecie Trójmiasto w sobotę 25.04.2015.

Stacje radiowe zdjęły spot z anteny najszybciej, jak to było możliwe, zgodnie z obowiązującymi wewnętrznymi procedurami:

Radio Gdańsk – piątek 24/04, od godziny 9:30

Radio Eska – piątek 24/04, od godziny 12:00

RMF Maxx – piątek 24/04, od godziny 18:00

Radio Plus – piątek 24/04, od godziny 16:00

Zrobiliśmy wszystko, aby naprawić zaistniałą sytuację. Wszystkich, którzy poczuli się urażeni emisją reklamy serdecznie przepraszamy.

Z wyrazami szacunku,

Fashion House Outlet Centre Gdańsk

 

 

 


Gość

#28

2015-04-27 11:40

uważam że reklamy skierowane do dzieci powinny być zakazane

Gość

#29 Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-27 12:34

Witam,
Bardzo dziękuję za ustosunkowanie się do naszego wydarzenia. Niestety w Państwa wypowiedzi nie znalazłam odniesienia do następujących punktów naszej petycji:

Oficjalnych przeprosin od Zarządu Fashion House Outlet Centre, które zostaną opublikowane zarówno na stronie głównej sklepu, jak również na profilu Facebook, gdzie zostaną przypięte jako główny post przynajmniej na 6 godzin w ciągu dnia.

Przekazania kwoty minimum 5000 złotych na dowolnie wybraną pomorską organizację pożytku publicznego zajmującą się niesieniem pomocy dzieciom z rodzin dotkniętych ubóstwem.

Pod petycją podpisało się ponad 700 osób, a 1080 osób na Facebooku wyraziło podobną opinię.
Dlatego bardzo proszę o bezpośrednie odniesienie się do tych postulatów.


Gość

#30 Re: Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-27 13:02

#29: - Do Fashion House Outlet Centre 

 Ciekawe czy organizatorka wydarzenia ma doświadczenie w ocenie zawartości reklam. Wydała wyrok i oczekuje rekompensaty. A co będzie, jeśli organ uprawniony, Rada Etyki Reklamy nie potwierdzi jej toku myślenia? 


Gość

#31 Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-27 13:21

#30: - Re: Do Fashion House Outlet Centre 

 Wydaje mi się, że umknęła Pani/Pana uwadze obecność 6500 osób uczestniczących w wydarzeniu, nie wspominając o sygnotariuszach tej petycji. Najwyraźniej wszystkie te osoby źle oceniły jej zawartość? Wiem też, że eksperci do spraw reklamy również nie pozostawiają na niej suchej nitki.


Gość

#32

2015-04-27 13:26

Cóż, organizator jest jeden. Skoro nie ma odpowiedzialności zbiorowej ten argument chyba na nic się nie przyda.


Gość

#33

2015-04-27 14:01

Sama ubieram się w sklepach second hand,tam też często kupuję ubrania dla mojego 14-letniego syna,bo :a.)nie stać mnie na markowe ciuchy,b.)nie odczuwam potrzeby ich posiadania,c.)wiem,że markowe ciuchy powstają dzięki niewolniczej pracy .Uczę mojego syna szacunku dla drugiego człowieka bez względu na jego wygląd i tego samego oczekuję od innych.Ps.pracuję w zawodzie nauczyciela.

Gość

#34

2015-04-27 15:10

Straszliwy brak empatii ze strony ludzi, którzy zatwierdzili tę niskiej jakości reklamę.
Ja z głodu nie padnę jeśli nie "oszczędzę" kilku dyszek w Faszist Hałsie, więc będę go omijać bardzo szerokim łukiem. Chamstwo można piętnować decyzjami zakupowymi i polecam to wszystkim.

Gość

#35 Re: Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-27 21:07

#31: - Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre 

 Nawet jeżeli w czasie operacji pozostawiono w brzuchu pacjenta chustę i coś tam jeszcze nikt, oprócz biegłych oraz NRL nie mógł nazwać takiego lekarza partaczem. Dlaczego? Bo nie ma wystarczającej wiedzy. Bo mógłby zostać oskarżony o szkalowanie. Taka osoba jak Pani, obyta w przeróżnych mediach, powinna to wiedzieć. Ale takie są skutki kiedy mówi się szybciej niż myśli.


Gość

#36

2015-04-28 07:08

Jestem oburzona o zniesmaczona tego typu reklamami. Mam serdecznie dosc epatowania mnie i mojego dziecka przez reklamodawcow przymusowymi zakupami, seksem i plonacymi konarami. Dziecko patrzy i pyta - o co chodzi?

Gość

#37

2015-04-28 08:09

Takie zabiegi marketingowe są niedopuszczalne i nieetyczne.

Gość

#38 Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-28 08:10

#30: - Re: Do Fashion House Outlet Centre 

 Myślimy samodzielnie. I mamy prawo do ocen.


Gość

#39 Re: Re: Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre

2015-04-28 12:28

#35: - Re: Re: Re: Do Fashion House Outlet Centre 

Nawet nie iwem od czego zacząć, może od prośby, żeby się Pan/Pani przedstawił/a? Ja nie jestem tu anonimowo, a Pan/Pani tak. Ciekawi mnie też skąd wiedza na temat mojego obycia w mediach? Nigdy sobie tu takiej nie przypisywałam. Po trzecie, zapraszam na FB, chyba że Pan/Pani woli wygłaszać komentarze, tam, gdzie niewiele osób zagląda. W reszcie po czwarte, w ani jednej wypowiedzi nie twierdziłam, że FH, ani nawet że agencja reklamowa, która stworzyła tą reklamę to "partacze", ba z moich ust nie padło nawet ani jedno obraźliwe określenie pod kątem tych instytucji, więc bardzo prosze mi tego nie imputować. Oceniam reklamę i oceniam ją przez pryzmat mojego osobistego odbioru, z którym zgadza się wiele osób. Na szczęście mam prowo do wyrażania swojej  opinii i odczuć. 

ŁAJZA

#40

2015-04-28 17:36

 Haha, większość petycji podpisana przez anonimowych - studentów czy kogo??? Takie podpisy nie mają dla jak mniemma dla oskarżanego przez Was sklpeu żadnego znaczenia. Te z drugiego krańca Polski też nie! Co więcej - propagujecie na tym swoim awanturniczym *wydarzonku* na fejsie tyle nienawiści, że żal mi waszych dzieci. Słaby mają przykład w domach. Nie mówiąc jużo propagowaniu tej znienawidzonej przez Was reklamy. Jakiś troll wkleja ją tam co chwilę. Hej, to właśnie dzięki WAM ta reklama już NIGDY nie zniknie z interntetu. Radio zapomina, ale interent jest bezlitosny. Hahahaha! Specjaliści od walk z wiatrakami. Zróbcie coś pożytecznego a nie jątrzycie.


Gość

#41 Re:

2015-04-28 19:02

#40: ŁAJZA -  

 na tym naszym wydarzonku chętnie przyjmiemy sugestie na temat dyskusji, którą organizujemy. a poziom Pana wypowiedzi też pozostawia trochę do życzenia.

ŁAJZA

#42 Re: Re:

2015-04-28 19:23

#41: - Re:  

 

#41: - Re:  

Dziękuję za serdeczne zaproszenie. Nie splamię się jednak dołączeniem do tej grupy. Nic mnie do tego nie zmusi, nawet jeśli reklama budzi moje wątpliwości. Nie mam ochoty na towarzystwo oszołomów. Z akcji tak prowadzonych można wysnuć co najwyżej wniosek na temat tego jak się rodzą ekstremizmy.


Gość

#43

2015-04-29 21:10

"Głupi nie szuka prawdy ani sprawiedliwości - szuka tylko satysfakcji". Wincenty Styś