PROTEST PRZECIW USTAWIE NOWE PRAWO GEOLOGICZNE I GÓRNICZE


Gość

/ #2047 WOŁANIE O RATUNEK DLA MIESZKAŃCÓW ŁOWICZA I CAŁEJ POLSKI.

2013-03-11 11:30

Atest na preparat SeaQuest łamie polskie i unijne normy dla wody pitnej, bowiem normy te nie przewidują żadnych fosforanów w wodzie a więc atest ten jest ewidentnym złamaniem polskiego i unijnego prawa i podważa wiarygodność wydającego ten atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny, który działa na szkodę

zdrowia publicznego

Z treści zażalenia na postanowienie Prokuratury Rejonwej w Łowiczu z 22.02.2013r. w sprawie zatrutej wody w Łowiczu  DS 103/13

cyt:"

postanowieniu z 22.02.2013r. w sprawie DS 103/13 Prokurator:

nie uwzględnił naszego zawiadomienia popartego dowodami na zatrucie wody i przyznanie się sprawców do wprowadzenia niebezpiecznych substancji do wody pitnej w Łowiczu i jednoczesnego zachwalania, że woda nadaje się do picia i mycia............

zmienił kwalifikację prawną, pomimo istnienia niepodważalnych dowodów przyznania się sprawców do umyślnego popełnienia czynu zabronionego..........

nie uwzględnił rozbieżności między naszymi dowodami a pismami Sanepid i ZUK

(karta: 24, 25, 26, 27), nie popartymi żadnymi dowodami. W tych pismach obie instytucje

potwierdzają zastosowanie trucizn: SeaQuest i nachlorynu sodu oraz skorupiaków

wprowadzonych w ślad za toksycznym preparatem SeaQuest zawierającym arsen i fosforany............

bezkrytycznie daje wiarę gołosłownym, ogólnikowym informacjom zawartym w/w

pismach. Ponadto nie zbadał dokumentów w ZUK i Sanepid................

nie przeprowadził analizy wyników badania wody w pod względem wszystkich 48

parametrów w tym badań toksykologicznych i radioaktywnych, które są wykonywane

tylko na zlecenie przez specjalistyczne instytuty jak np. Instytut Medycyny Pracy w Łodzi...............

celowo pomija informację o przeprowadzanym bez wiedzy i zgody a na szkodę i koszt mieszkańców Łowicza eksperymencie , zawartą w piśmie z Sanepidu, o której nie wspomina pismo z ZUK, :

cyt: Jednocześnie prowadzone są badania naukowe przez pracowników Uniwersytetu w Toruniu na określenie sposobu wyeliminowania z sieci skorupiaka zlecone przez firmę PROTE Technologie dla Środowiska Spółka z.o.o. w Poznaniu, która wprowadziła preparat SeaQuest do sieci wodociągowej”. Z tego zdania wyraźnie wynika, że realizowany jest z góry powzięty zamiar eksperymentowania na mieszkańcach Łowicza, bez zapewnienia na ten czas dostępu do zdrowej, czystej wody.

nie wziął pod uwagę atestu klinicznego na preparat SeaQuest, który ma nr.

HK/w/0012/01/2012 cyt: "przeznaczony do zapobiegania korozji i powstawania osadów oraz osadów w sieciach dystrybucyjnych wody "wymieniony powyżej produkt odpowiada wymaganiom higienicznym przy spełnieniu następujących warunków...Podczas stosowania preparatu należy okresowo kontrolować stężenie fosforanów w wodzie, które nie może przekraczać 5mg/l w przeliczeniu na P2O5..."

Atest na preparat SeaQuest łamie polskie i unijne normy dla wody pitnej, bowiem normy te nie przewidują żadnych fosforanów w wodzie a więc atest ten jest ewidentnym złamaniem polskiego i unijnego prawa i podważa wiarygodność wydającego ten atest Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego Państwowy Zakład Higieny, który działa na szkodę

zdrowia publicznego i prywatnego poszczególnych obywateli a więc powinien być ścigany z mocy prawa międzynarodowego jako przestępstwo przeciwko ludzkości oraz prawom człowieka i obywatela. Działalność takich instytucji powinna zostać zakazana a winni ich powołania powinni zostać surowo ukarani.

Prokurator wyłącza sprawę dotyczącą nieprawidłowości przy budowie stacji uzdatniania

wody w Łowiczu do odrębnego postępowania, z góry kwalifikując z art. 231kk o niedopełnieniu obowiązków, powszechnie stosowanego do pozbywania spraw, zamiast zastosowania art.296 kk o niegospodarności, art.284 kk, o malwersacji, defraudacji, art. 270 kk, o fałszowaniu dokumentów oraz art.286 kk “kto w celu osiągnięcia korzyści majątkowych doprowadza inna osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem”.

 

Burmistrz Łowicza niekorzystnie rozporządzał mieniem mieszkańców Łowicza poprzez

przebudowę stacji uzdatniania wody wraz z laboratorium, co doprowadziło do

pogorszenia jakości wody, zamiast obiecanej jej poprawy. Od momentu oddania do

użytku przebudowanej stacji mieszkańcy Łowicza są podtruwani skażoną wodą pitną z

wodociągu miejskiego do dnia dzisiejszego a sprawcy zapowiadają kontynuowanie tego

procederu w wywiadzie z Burmistrzem Łowicza i dyrektorem ZUK “Co z tym

chlorowaniem wody w łowickiej sieci wodociągowej”, Lowicz24eu.

 

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zUOyKLJN38#!

 

Niedopuszczalne i naganne jest stosowanie takiej pobłaźliwości w stosunku do winnych

ewidentnego zatrucia wody pitnej w Łowiczu.

 

Bezwzględnie mamy prawo żądać dostępu do zdrowej, czystej i smacznej wody o czym

zapewnia Przewodniczący Parlamentu Europejskiego Martin Schulz w skierowanym do nas

pismie z 20.07.2012 r., będącym reakcją na naszą skargę o zatruciu wody pitnej w Łowiczu.

(pismo w załączeniu)

Zdziwienie budzi fakt, że większe wymagania co do jakości wody są dla bydła mlecznego w podłowickich wsiach. Ze względu na unijne wymagania najwyższej jakości wody do hodowli bydła mlecznego dokonano np. w Jackowicach wymiany rur wodociągowych, unowocześniono hydrofornię i woda spełnia najwyższe standardy jakości.

Dlaczego woda dla mieszkańców Łowicza ma być gorszej jakości niż dla bydła w podłowickich wsiach?

 

Żądanie zapłaty za zatrutą, niezdatną do picia i mycia wodę, jest wymuszeniem

rozbójniczym wg art. 282 kk „Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, przemocą,

groźbą zamachu na życie lub zdrowie albo gwałtownego zamachu na mienie,

doprowadza inną osobę do rozporządzenia mieniem własnym lub cudzym albo do

zaprzestania działalności gospodarczej, podlega karze pozbawienia wolności od roku do

lat 10.”

Zatruta woda pitna jest ewidentnym zamachem na zdrowie i życie a czerpanie korzyści

majątkowych poprzez żądanie zapłaty wyczerpuje również znamiona czynu z art. 282 kk.

 

Sprawcy przy pobłażliwości prokuratury od ponad roku sprawują nadzór na wodą pitną w

Łowiczu, co obciąża również prokuraturę odpowiedzialnością za trwanie tego karygodnego procederu.

 

Skoro jest możliwe dostarczanie wody najwyższej jakości w okolicy Łowicza, to skażona

woda w Łowiczu dowodzi istnienia grupy przestępczej, dokonującej celowego działania

na szkodę interesu publicznego i prywatnego poszczególnych mieszkańców a nade

wszystko przeciwko zdrowiu i życiu ludzkiemu o znacznych rozmiarach.

 

Jako podsumowanie cytat z artykułu dziennikarza śledczego :

Czym może grozić prywatyzacja sieci wodociągowych przedstawia poniższy przykład. Niektórzy zarządcy, jak w Łowiczu, jeszcze zanim sieci kanalizacyjne zostały sprywatyzowane, zachowują się jak ich właściciele, dokonując czynności mogących zagrozić życiu mieszkańców bez żadnej konsultacji ze społeczeństwem. W Łowiczu znalazły się osoby, które jawnie protestują i wysyłają zawiadomienia do prokuratury. Śmiem wątpić czy jest tak w innych miastach – operacje zatruwania nas mogą się więc toczyć bezkarnie, bez naszej wiedzy.

Czym to grozi? Stopniowym pogarszaniem się zdrowia – ludzie nie będą potrafili

skojarzyć tego z zatrutą wodą.

http://www.monitorpolski.pl/chcanaswytrucwodazkanalizacji/

Maria Bejda, Teresa Wojda

Stowarzyszenie Regionalne Wsi Urzecze “Łowiczanie”

Inicjatywa Obywatelska Dorzecza Bzury i Słudwi

OBYWATELSKI RUCH OPORU