500 zł na każde dziecko bez względu na dochód i liczbę posiadanych dzieci

Gość

2016-06-19 15:53

Jestem wlascicielem konta na ktore beda wplacane pieniadze, chce oswiadczyc, ze konto jest nieoprocentowane i nie zamierzam "zarabiac" na wplacanych przez Panstwa pieniadzach. Ponadto bede informowac na biezaco o wysokosci dokonanych wplat. W przypadku gdyby nam sie nie udalo zebrac wymaganej kwoty - wszystkie wplaty zostana zwrocone. Tak sobie mysle,moze znalazlaby sie jakas inna kancelaria,ktora zdecydowalaby sie poprowadzic nasz sprawe za mniejsza kwote? 

Gość

2016-06-19 20:45

Dziwna jest dla mnie kancelaria, która ma urlop i nikt nie pracuje, ale nie mam dużego doświadczenia. Korzystałam jedynie z usług notariusza i gdy miał urlop, to czynności wykonywali jego pracownicy. 

Gość

2016-06-19 21:11

Może ktoś znajdzie inną kancelarię i popyta jak to wygląda. ..

mamajedynaka

#2254 500 minus

2016-06-20 13:19